مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

امکان ویژه Google Photos برای کاربران iOS

[ad_1]
مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: گوگل می‌خواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخه‌ی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخه‌ی ۲.۰ این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد، حالا به کاربران این امکان را خواهد داد که Live Photos را ویرایش کرده و در قالب فایل‌های GIF یا ویدیوکلیپ ذخیره کنند. به‌این‌ترتیب این عکس‌ها می‌توانند سطح دسترسی بهتری برای کسانی داشته باشند که از آیفون استفاده نمی‌کنند و به‌همین‌ترتیب امکان بیش‌تری برای به‌اشتراک‌گذاری دارند.
 Google Photos به کاربران iOS امکان ساخت GIF می‌دهد

همان‌طور که می‌دانید Live Photos قابلیت نسبتا جدیدی اســت که با تنظیمات آیفون ۶s و مدل‌های بعد از آن فعال می‌شود. با استفاده از این تنظیمات هنگام استفاده از دوربین آیفون، به‌صورت خودکار ویدیوهایی از لحظه‌ی گرفتن عکس ثبت می‌شود.

گوگل اوایل تابستان هم اپلیکیشنی را با نام Motion Stills عرضه کرده بود که خروجی تنظیمات Live Photos را در آیفون تبدیل به فایل‌های GIF یا ویدیوهای همراه با صدا می‌کرد. با استفاده از امکانات این اپلیکیشن می‌شد لرزش‌های دست را از بین ببریم.

 

اما حالا برای ساختن یک آلبوم GIF از عکس‌های آیفون‌تان نیازی به نصب این برنامه ندارید و داشتن Google Photos و البته نصب نسخه‌ی ۲.۰ آن کافی‌ اســت. همچنین می‌توانید بعد از ساختن این فایل‌های GIF یا ویدیوهای همراه با صدا، از طریق همن اپلیکیشن آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یویتوب به اشتراک بگذارید.

البته ناگفته نماند برای دریافت امکانات بهتر ویرایش عکس‌ها و فایل‌های GIF همچنان بهتر اســت Motion Stills را در آیفون‌تان داشته باشید. ه‌این‌ترتیب نصب هر دو برنامه‌ می‌تواند مناسب‌ترین امکانات را برای Live Photos را در اختیار شما قرار می‌دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... گوگل میخواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخهی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخهی ۲.۰ این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد، حالا به کاربران این ...10 سپتامبر 2016 ... اپل، آیفون، گوشی اینستاگرام برای کاربران خود هدیه ویژه ای داردگوگل می خواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخه ی iOS از قبل هم بهتر کند.10 سپتامبر 2016 ... گوگل می خواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخه ی iOS از قبل هم بهتر کند نسخه ی ۲ ۰ این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد حالا به کاربران ...گوگل میخواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخهی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخهی ۲.۰ این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد، حالا به کاربران این امکان را خواهد داد ...مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: گوگل می خواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخه ی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخه ی 2.0 این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد، ...ق تهران جان خود را از دست داد. یدهد.معاون مطالعات و پژوهشهای جوا.گوگل میخواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخهی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخهی ۲.۰ این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد، حالا به کاربران این امکان را خواهد داد ...شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): مجله دیجی کالا فرشته سلیمانی: گوگل میخواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخهی ...گوگل میخواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخهی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخهی ۲.۰ این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد، حالا به کاربران این امکان را خواهد داد ...13 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – فرشته سلیمانی: گوگل میخواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخهی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخهی ۲.۰ این برنامه که در همین هفته ...


کلماتی برای این موضوع

لینکدونی سافت اپل طرح اولیه را برای آیفون آماده کرده است که یکی از آنها نمایشگر خمیده دارد امروز قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …سامانه نظارت آزاد چیست ؟ با پیشرفت روز افزون دنیای ارتباطات و الکترونیک برای پیشگیری دانلود نرم افزار انتقال فایل نرم افزاری قوی جهت انتقال فایل برای می باشد که از طریق آن می توان انواع اسناد و آسان دانلودبرای این مطلب نرم افزاری دیگر از مجموعه نرم افزارهای شرکت ادوبی را در نظر گرفته ایم که دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک آموزش پیدا کردن سریع ورژن و بیلد ویندوز مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای نصب ویندوز آموزش غیرفعال کردن برنامه های در دانلود بیتالک برای اندروید – مرسی دانلوداندرویددانلود بیتالک دانلود نرم افزار بیتالک برای اندرویدنرم افزار بیتالک با ویژگی دانلود نرم افزار پخش فیلم ……نرم افزار پخش فیلم نام نرم افزاری حرفه ای و نام اشنا برای اجرا فیلم های دی وی دی می دانلود نرم افزار مدیریت دانلود تحلیل داده های آمارینرم افزار کاربردیمهندسیدانلود نرم افزار تحلیل داده های آماری نرم افزار



لینک منبع :امکان ویژه Google Photos برای کاربران iOS

امکان ویژه Google Photos برای کاربران iOS - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../امکان-ویژه-google-photos-برای-کاربران-ios 10 سپتامبر 2016 ... گوگل می‌خواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخه‌ی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخه‌ی ۲.۰ این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد، حالا به کاربران این ... امکان ویژه Google Photos برای کاربران iOS - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../امکان-ویژه-google-photos-برای-کاربران-ios‎Cached10 سپتامبر 2016 ... گوگل می‌خواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخه‌ی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخه‌ی ۲.۰ این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد، حالا به کاربران این ... امکان ویژه Google Photos برای کاربران iOS - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../امکان-ویژه-Google-Photos-برای-کاربران-iOS/3592101 گوگل می خواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخه ی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخه ی ۲.۰ این برنامه که در همین هفته عرضه خواهد شد، حالا به کاربران این امکان را خواهد داد ... امکان ویژه Google Photos برای کاربران iOS - صبحانه انلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/25002088 10 سپتامبر 2016 ... امکان ویژه Google Photos برای کاربران iOS. گوگل می خواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخه ی iOS از قبل هم بهتر کند. نسخه ی 2.0 این برنامه ... امکان ویژه Google Photos برای کاربران iOS - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../امکان-ویژه-google-photos-کاربران-ios.html‎Cached10 سپتامبر 2016 ... اپل، آیفون، گوشی اینستاگرام برای کاربران خود هدیه ویژه ای داردگوگل می خواهد امکانات خوب Google Photos را در نسخه ی iOS از قبل هم بهتر کند. از سیرتا پیاز Google Photos | ITIRAN itiran.com/d/70972‎Cachedبسیاری از کاربران از امکانات متعدد این نرم‌افزار قدرتمند بی اطلاعند ... اکثر کاربران این نرم‌افزار به خوبی می‌دانند که Google Photos توانایی ایجاد نسخه ... اندروید یا iOS داراست تا پس از ایجاد نسخه پشتیبان، بتوانید از طریق رابط کاربری تحت وب به .... یا کیس‌های ویژه شارژ) متصل باشد فرایند آپلود عکس‌ها و ویدئوها انجام خواهد شد. امکان ویژه Google Keep برای کاربران iOS - برسام barsam.ir/امکان-ویژه-google-keep-برای-کاربران-ios/ 6 مارس 2017 ... همانطور که می دانید کاربران نرم افزار Google Keep ویژه iOS می توانند با استفاده از این نرم افزار نوشته، عکس، یادآوری، لینک و صدا را همراه با علامت ... دسته iOS، - برسام barsam.ir/category/software/ios/ اپل به کاربران iPhone 5 و iPad 4 هشدار داد · اپل ... از این به بعد Google photo books را در موبایل استفاده کنید ... امکان ویژه Google Keep برای کاربران iOS. امکان ویژه Google Keep برای کاربران iOS - Behyab behyab.org/?p=13350 همانطور که می دانید کاربران نرم افزار Google Keep ویژه iOS می توانند با استفاده از این نرم افزار نوشته، عکس، یادآوری، لینک و صدا را همراه با علامت گذاری و رنگ بندی ... همراه شهر - بانک شهر shahr-bank.ir/?/fkeyid=&siteid=1&pageid=3086‎Cachedآرشیو اخبار · اخبار · همراه شهر · سپرده سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت ویژه · جستجوی شعب و ... امکان انتخاب سپرده برگزیده در حالت استفاده از نرم افزار به صورت پیامکی ... ذخیره نام کاربری به انتخاب کاربر ... امکان به اشتراک گذاری رسید نهایی به صورت عکس ... دانلود از گوگل استور · دانلود از کافه بازار · راهنما ... سیستم عامل IOS.