مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید

[ad_1]

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: اگر یک نکسوس ۶P دارید و به‌تازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کرده‌اید و حس می‌کنید باتری گوشی‌تان با سرعت بیشتری از قبل رو به پایان می‌رود باید بدانید تنها نیستید و این مساله برای کاربران دیگری هم پیش آمده. حتی در کشور استرالیا اپراتورهایی که مسئول انتشار این بروزرسانی‌ها بودند انتشار آن‌ها را متوقف کردند تا اول به این مساله رسیدگی کنند.

 دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس ۶P آفرید

 

ظاهرا مسئولین در تلاش هستند که در مذاکره با شرکت هوآوی مساله را به زودی حل کنند. گرچه در این زمینه توضیحات بیشتری داده نشده اما تا آنجا که می‌دانیم مشکل مربوط به باتری گوشی اســت.

نه شرکت گوگل و نه شرکت هوآوی درباره مشکل پیش آمده اظهارنظری نکرده‌اند و وجود این مشکل را به شکل رسمی تایید نکرده‌اند. هنوز مشخص نیست این مساله در چه حد شایع شده و چه تعداد از نکسوس‌های ۶P به آن دچار هستند.

 

به هر حال اگر شما هم نکسوس ۶P دارید بد نیست قبل از بروزرسانی سیستم عامل آن به اندروید ۷٫۰ نوقا کمی دست نگه دارید. در عین حال درباره تبلت نکسوس ۹ هم گفته شده که احتمال دارد شبکه LTE آن با سیستم عامل جدید سازگار نباشد. باید دید نتیجه بررسی‌های بیشتر چه خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... اگر یک نکسوس ۶P دارید و بهتازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کردهاید و حس میکنید باتری گوشیتان با سرعت بیشتری از قبل ...دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس ۶P آفرید ظاهرا مسئولین در تلاش هستند که در مذاکره با شرکت هوآوی مساله را به زودی حل کنند. گرچه در این زمینه توضیحات بیشتری ...10 سپتامبر 2016 ... نکسوس، اندروید نوقا، گوشی کدام گوشی ها صد در صد اندروید نوقا را می پذیرند لیستاگر یک نکسوس ۶P دارید و به تازگی سیستم عامل آن را به اندروید ...دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس ۶P آفرید ظاهرا مسئولین در تلاش هستند که در مذاکره با شرکت هوآوی مساله را به زودی حل کنند. گرچه در این زمینه توضیحات بیشتری ...10 سپتامبر 2016 ... اگر یک نکسوس ۶P دارید و به تازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کرده اید و حس می کنید باتری گوشی تان با سرعت بیشتری از قبل ...مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: اگر یک نکسوس 6P دارید و به تازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کرده اید و حس می کنید باتری گوشی تان با سرعت ...مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: اگر یک نکسوس 6P دارید و به تازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کرده اید و حس می کنید باتری گوشی تان با سرعت ...اگر یک نکسوس ۶P دارید و بهتازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کردهاید و حس میکنید باتری گوشیتان با سرعت بیشتری از قبل رو به پایان میرود...دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید - ای … گوشی, نکسوس,اندروید نوقا ... به هر حال اگر شما هم نکسوس ۶p دارید بد نیست قبل از بروزرسانی سیستم .سرگرمستان | دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید 10 سپتامبر 2016 ... اگر یک نکسوس 6P دارید و بهتازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی


کلماتی برای این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه



لینک منبع :دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید

دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../دردسری-که-اندروید-نوقا-برای-نکسوس-6p-آفرید‎Cached10 سپتامبر 2016 ... دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید. اگر یک نکسوس ۶P دارید و به‌تازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کرده‌اید و حس ... دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../دردسری-که-اندروید-نوقا-برای-نکسوس-6p-آفر/‎Cached10 سپتامبر 2016 ... اگر نکسوس 6P دارید و آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کرده‌اید و حس می‌کنید باتری گوشی‌تان با سرعت بیشتری از قبل رو به پایان می‌رود باید ... دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید | سرویس خبری servicekhabari.com/126821 اگر یک نکسوس ۶P دارید و به‌تازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کرده‌اید و حس می‌کنید باتری گوشی‌تان با سرعت بیشتری از قبل رو به پایان می‌رود ... Ž - دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس ۶P آفرید rtno.mihanblog.com/post/23‎Cachedدردسری که اندروید نوقا برای نکسوس ۶P آفرید. ... دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید - برترین ها,. دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید - طاها پخش ... دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/دردسری-اندروید-نوقا-نکسوس-p-آفرید.html 10 سپتامبر 2016 ... نکسوس، اندروید نوقا، گوشی کدام گوشی ها صد در صد اندروید نوقا را می پذیرند لیستاگر یک نکسوس ۶P دارید و به تازگی سیستم عامل آن را به اندروید ... دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6p آفرید - پادشا padsha.com/tag/دردسری-که-اندروید-نوقا-برای-نکسوس-6p-آفرید‎Cachedگوگل به شکل رسمی اندروید 6 (مارشمالو) را برای گوشی‌های نکسوس منتشر کرد. وب‌سایت دیجی کالا: شرکت گوگل از چند روز پیش گفته بود که اندروید 6 را امروز برای ... آخرین اخبار مشکل باتری نکسوس 6p - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/مشکل-باتری-نکسوس-6p نکسوس 6P که در گذشته با مشکلات مختلفی در زمینه باتری و خاموش شدن ناگهانی دست و پنجه نرم می کرد، اخیرا به .... دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6p آفرید. دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید | News File newsfile.ir/news/دردسری+که+اندروید+نوقا+برای+نکسوس+6P+آفرید‎Cachedاگر یک نکسوس ۶P دارید و به‌تازگی سیستم عامل آن را به اندروید نوقا بروزرسانی کرده‌اید و حس می‌کنید باتری گوشی‌تان با سرعت بیشتری از قبل رو به پایان می‌رود ... این گوشی ها به اندروید 7 بروزرسانی می شوند - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../این-گوشی-ها-به-اندروید-7-بروزرسانی-می-شوند 28 آگوست 2016 ... این‌ها، محصولاتی هستند که توسط گوگل به اندروید 7 بروزرسانی خواهند شد: نکسوس 6 پی; نکسوس 5 .... دردسری که اندروید نوقا برای نکسوس 6P آفرید. اندروید 7 نوقا(Android N) برای چه گوشی‌هایی به روزرسانی می آید؟ https://superfamilyprotector.com/.../آپدیت-اندروید-7-نوقا-n-چه-گوشی/‎Cached1 سپتامبر 2016 ... گوشی‌هایی که آپدیت اندروید ۷ برای آن‌ها منتشر خواهد شد: ... عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا برای کاربران Nexus 6P, Nexus 5X, Nexus 6, Nexus 9 Nexus Player و Pixel C آغازشده و اگر یکی از این ... آپدیت اندروید نکسوس(Nexus).