مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراحی اتاقی برای سینمای خانگی

[ad_1]

بسیاری از افراد تمایل دارند تا اتاق یا بخشی از خانه خود را به سالن کوچک سینمایی برای مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی و مسابقات ورزشی مورد علاقه خود تبدیل کنند. ولی مسلما اجرا و طراحی اتاق سینمای خانگی هر چقدر هم کوچک و ساده باشد باز هم...

طراحی اتاقی برای سینمای خانگی بسیاری از افراد تمایل دارند تا اتاق یا بخشی از خانه خود را به سالن کوچک سینمایی برای مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی و مسابقات ورزشی مورد علاقه خود تبدیل کنند. ولی مسلما اجرا و طراحی اتاق سینمای خانگی هر چقدر هم کوچک و ساده باشد باز هم نیازمند پیش زمینه هایی اسـت که باید آماده سازی شود.

عایق صوتی مناسب و مخصوص سالن سینمایی باید در سقف و اتاق مورد نظر تعبیه شود تا از ارتعاش صدا در داخل و انتقال صدا به خارج جلوگیری شود. اتاق مورد نظر به هیچ عنوان نباید دریچه ورود نور داشته باشد یا حداقل دریچه های مورد نظر با ورق های مخصوص روکش شوند تا از ورود نور خارجی به داخل اتاق جلوگیری شود.

بخش صوتی و تصویری دستگاه باید طوری جاگذاری شود که بالاترین کیفیت تصویری قابل مشاهده و بهترین میزان صوتی قابل شنیدار باشد. این موضوعات همگی در گرو قرارگیری و چیدمان صحیح بخش تصویری دستگاه بصورتی اسـت که تمام بینندگان تصویر را بطور کامل و با کمترین زاویه ممکن و سایه مشاهده کنند. صدای خروجی اسپیکرها نیز نباید طوری در اتاق پخش شود که عده ای از حجم زیاد صدا آزار ببینند و عده ای قادر به تشخیص دقیق صدا نباشند.

در طراحی اتاق سینمای خانگی، چیدمان بخش نشیمن هم قصه خاص خودش را دارد و طرح ها و مدل های مختلفی می توان برای اتاق انتخاب کرد. ولی راحتی و سهولت استفاده از مبلمان در اتاق سینمای خانگی مهمترین نکته ای اسـت که باید به آن توجه شود چون شاید بینندگان گاهی تا 3 ساعت بصورت ممتد پشت سر هم روی صندلی و مبلمان ها بنشینند.

مبلمان های مورد استفاده در اتاق باید کاملا راحت و طبی باشند و امکان دراز کردن پاها برای بیننده در صورت ضرورت وجود داشته باشد. چیدمان مبلمان ها باید طوری باشد که زاویه دیدن تصویر به بهترین شکل ممکن برای بیننده وجود داشته باشد و به چشم آسیب نرسد. فضای لازم برای قرار دادن لیوان نوشیدنی و پاکت چیپس هم که دیگر جای خودش را دارد.

عده ای فکر می کنند برای داشتن یک سینما خانگی در خانه فقط داشتن یک سیستم صوتی و تصویری تمام عیار چند میلیونی کفایت می کند در صورتیکه شرایط و توضیحاتی که در بالا داده شد از پایه ای ترین نکاتی اسـت که در اتاقک سینمایی شما باید رعایت شوند و نکته های ریز دیگری نیز وجود دارد که در این بخش نمی گنجد.

در ادامه، نمونه هایی از طراحی اتاق برای سینمای خانگی را برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.

طراحی اتاقی برای سینمای خانگی
طراحی اتاقی برای سینمای خانگی
طراحی اتاقی برای سینمای خانگی
طراحی اتاقی برای سینمای خانگی
طراحی اتاقی برای سینمای خانگی
طراحی اتاقی برای سینمای خانگی
طراحی اتاقی برای سینمای خانگی

منبع: nobaraneh.com


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 ژوئن 2016 ... ... گوش دادن به موسیقی و مسابقات ورزشی مورد علاقه خود تبدیل کنند. ولی مسلما اجرا و طراحی اتاق سینمای خانگی هر چقدر هم کوچک و ساده باشد باز هم...16 آگوست 2014 ... اگر شما در حال خرید یا ساخت یک خانه برای خود یا خانواده تان هستید، باید در خانه جدیدتان اتاقی را برای سرگرمی طراحی کنید، و یا در صورتی دارای یک ...17 مه 2015 ... سینمای خانگی یکی از سیستم های سرگرمی خانوارها است که معمولا همراه با وسایل سرگرمی دیگر مانند کنسول های بازی و تلویزیون در اتاق نشیمن قرار ...12 ژانويه 2012 ... شما چه مایل باشید در طراحی سینمای خانگی خود از صفحات بزرگ و بلندگوهای ... خود برپا کنید، طراحی صحیح اتاق می تواند بسیار تعیین کننده باشند.طراحی اتاقی برای سینمای خانگی,بسیاری از افراد تمایل دارند تا اتاق یا بخشی از خانه خود را به سالن کوچک سینمایی برای مشاهده فیلم، گوش دادن.بسیاری از افراد تمایل دارند تا اتاق یا بخشی از خانه خود را به سالن کوچک سینمایی برای مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی و مسابقات ورزشی مورد علاقه خود تبدیل کنند.بسیاری از افراد تمایل دارند تا اتاق یا بخشی از خانه خود را به سالن کوچک سینمایی برای مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی و مسابقات ورزشی مورد علاقه خود تبدیل کنند.30 ژوئن 2016 ... ... گوش دادن به موسیقی و مسابقات ورزشی مورد علاقه خود تبدیل کنند. ولی مسلما اجرا و طراحی اتاق سینمای خانگی هر چقدر هم کوچک و ساده باشد باز هم...بسیاری از افراد تمایل دارند تا اتاق یا بخشی از خانه خود را به سالن کوچک سینمایی برای مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی و مسابقات ورزشی مورد علاقه خود تبدیل کنند.


کلماتی برای این موضوع

سیستم‌های تهویه مطبوع دیواری ال جی را بررسی …سیستم‌های تهویه مطبوعسیستم‌‌های اسپلیت ال جی قابل اطمینان و راه حلی دائمی برای سرمایش و گرمایش خانه یا فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران انیمیشن از نگاه گلپایگانیسلام جمله هایی که در ادامه میخونید و انتظار میره که راهنمایی باشه برای اینکه چگونه رنگ آمیزی دیوارهای خانه به سبک متفاوت تصویری …یک روش ابتکاری برای تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع، رنگ کردن دیوارهاست، آن هم به روش رشته های فنی و حرفه ای راه مشاور بلاگفاشرایط تغییر رشته دانش‌آموزان پایه دهم از شاخه نظری به فنی‌وحرفه‌ای و بالعکس اعلام شد سونی دنیای اطرافتان را با وضوح ‎ به تصویر بکشید برای جزئیاتی که برایتان مهم است با جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار نوشته های خواندنی کیانا وحدتی پدرم ای که احساس تو پاکترین احساس استتو می نوازی برای عشق، برای احساس عکس های جالب و زیبا، تصاویر جالب، تصاویر سه …عکس جالب،عکسهای جالب برای فیس بوک،عکسهای جالب و دیدنی،عکسهای جالب،عکسهای جالب و



لینک منبع :طراحی اتاقی برای سینمای خانگی

Images for طراحی اتاقی برای سینمای خانگی طراحی اتاقی برای سینمای خانگی tabnakbato.ir/fa/news/41562/طراحی-اتاقی-برای-سینمای-خانگی‎Cached30 ژوئن 2016 ... طراحی اتاقی برای سینمای خانگی بسیاری از افراد تمایل دارند تا اتاق یا بخشی از خانه خود را به سالن کوچک سینمایی برای مشاهده فیلم، گوش دادن به ... 15 طرح برای داشتن سینمای خانگی حرفه ای - TopInEarth.com www.topinearth.ir/.../15-طرح-برای-داشتن-سینمای-خانگی-حرفه-ای‎Cached16 آگوست 2014 ... اگر شما در حال خرید یا ساخت یک خانه برای خود یا خانواده تان هستید، باید در خانه جدیدتان اتاقی را برای سرگرمی طراحی کنید، و یا در صورتی دارای یک ... پرسش هایی که باید بپرسید: طراحی سینمای خانگی | SAMSUNG ایران www.samsung.com/iran/.../questions-to-ask-home-theater-design/‎Cached12 ژانویه 2012 ... شما چه مایل باشید در طراحی سینمای خانگی خود از صفحات بزرگ و بلندگوهای ... خود برپا کنید، طراحی صحیح اتاق می تواند بسیار تعیین کننده باشند. طراحی Show Room سینمای خانگی و اتاق پذیرایی | 3DWood: طراحی و ... 3dwood.ir/?p=75‎Cached Similarدر این واحد مسکونی ستون های عدیده ای وجود داشت که تمامی آنها به شکلی که در تصاویر مشخص است یکسان با استفاده از ورقهای MDF و آینه پوشانده گردید. در یک ضلع ... مدلهای طراحی دکوراسیون اتاق و چیدمان سینمای خانگی | نوبرانه www.nobaraneh.com/2051/طراحی-اتاق-سینمای-خانگی-منزل‎Cachedطراحی دکوراسیون اتاق مخصوص سینمای خانگی در بخشی از خانه و منزل، طراحی اتاق سینمایی کوچک در داخل خانه، عکس و مدل های نحوه چیدمان سینمای خانگی در خانه و منزل ... طراحی سینمای خانگی در طراحی مدرن متناسب با هر بودجه ای | کلینیک ... https://behtam.org/سینمای-خانگی/‎Cached18 فوریه 2017 ... سینمای خانگی یکی از جذابیت های مدرن در خانه ها و طراحی داخلی برای افرادی ... برای آماده کردن اتاق نشیمن رویایی خود، یک رشته لامپ چشمک زن تهیه کنید ... طراحی دکوراسیون سینمای خانگی،طراحی Show Room سینمای خانگی و ... https://baelm.net/.../طراحی-دکوراسیون-سینمای-خانگی،طراحی-show-room/ گردآوری از مجله اینترنتی همراه با علم کلید واژه ها:خانه هایی رویایی،دکور خانه،سینمای خانگی،طراحی،طراحی داخلی،مبلمان لوکس،لوکس،مدرن طراحی و چیدمان اتاق سینمای ... 25 ایده و طرح برتر دکوراسیون اتاق رسانه و سینمای خانگی | دکوملک decomelk.ir/.../25-ایده-و-طرح-برتر-دکوراسیون-اتاق-رسانه-و-سینمای-خانگی‎Cached15 مارس 2017 ... نکات عمومی متخصصان برای ایجاد یک طرح سینمای خانگی و دکوراسیون اتاق رسانه ، در ... طراحی سینمای خانگی همچنین باید با اتاق تناسب داشته باشد. پروژکتور سینما خانگی و طراحی فضای ایده آل جهت مشاهده فیلم ها در محیط ... www.conferencehall.co/home-theater-projector/‎Cached19 سپتامبر 2015 ... امروزه ویدئو پروژکتور سینما خانگی با کیفیت تصویر فوق العاده امکان طراحی یک سالن یا اتاق مناسب جهت تماشای فیلم ها در فضایی ایده آل و تاثیر ...