مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سفری به عجایب طبیعی جهان!

[ad_1]
وب سایت 118 سفر: اگر فردی ماجراجو باشید و هر روز هم به اکتشاف زیبایی های طبیعت این جهان پهناور بپردازید، باز هم مناطقی وجود خواهند داشت که هنوز ملاقاتشان نکرده اید! مناظر بی نظیری در طبیعت گوشه و کنار ما، در انتظار ماجراجویی های افراد علاقه مند هستند اما اگر به دلیل مشغله های زندگی امروزی، این امکان برایتان وجود ندارد با ماه همراه باشید تا سفری به جالب ترین دیدنی های طبیعت خدا دادی خود داشته باشیم.

 Cordillera del Paine؛ شیلی

نیروی حاصل از یخبندان هایی که در این منطقه رخ داده اند، چشم اندازی باورنکردنی را به ارمغان آورده اند. کوه هایی که در این ناحیه می بینید، توسط دره هایی کوچک از یکدیگر جدا شده اند.

این پارک ملی در سال 2013 به عنوان پنجمین نقطه زیبای جهان توسط انجمن نشنال جئوگرافی معرفی شد.

سفری به عجایب طبیعی جهان!


 

 Elephant Island؛ قطب جنوب

این منطقه، جزیره ای با کوهستان هایی پوشیده از یخ اسـت که در قطب جنوب واقع شده اسـت. Elephant Island تنها از اواخر اکتبر تا اواخر ماه مارس قابل دسترسی اسـت در نتیجه اگر به چنین ماجراجویی هایی علاقه دارید و نمی خواهید از سرما نیز یخ بزنید، این تایم بهترین زمان ممکن خواهد بود. می توانید روی عرشه کشتی از تماشای نهنگ ها لذت ببرید.

سفری به عجایب طبیعی جهان!


 

 Dettifoss؛ ایسلند

Dettifoss بزرگ ترین آبشار در قسمت شمال شرقی ایسلند اسـت. حجمی معادل 200 تا 500 متر مربع آب در هر ثانیه، از این آبشار جاری می شود که البته این حجم نیز بستگی به میزان ذوب یخ ها در تابستان دارد. می توانید با اقامت در مهمان خانه های محلی این منطقه، از زیبایی بی نظیر آبشار لذت ببرید.

سفری به عجایب طبیعی جهان!


 

 Scottish Highlands؛ اسکاتلند

این ناحیه با زیبایی خیره کننده، مناظر باستانی و موقعیت جغرافیایی خود هر توریستی را جذب می کند. پاییز بهترین زمان ممکن برای بازدید از این منطقه اسـت چرا که بارندگی و سرما کمتر خواهد بود.

سفری به عجایب طبیعی جهان!


 

 Grand Canyon؛ آمریکا

به راستی یکی از دیدنی ترین عجایب هفت گانه جهان خلقت، همین گرند کنیون خواهد بود. این منطقه که از فرسایش سنگ ها به وسیله رود کلرادو به وجود آمده اسـت، تاریخی دو میلیون ساله از تغییر و تحول را در دل دارد. بهترین زمان برای سفر به این منطقه، مارس تا می و سپتامبر تا نوامبر اسـت، دقیقا بازه ای که درجه گرمای روز رو به کاهش می گذارد.

سفری به عجایب طبیعی جهان!


 

 Machu Picchu؛ پرو

شهر گمشده اینکاها؛ ماچو پیچو به راستی بارز ترین نماد دنیای اینکاها اسـت. این سازه که در 80 کیلومتری کوسکو واقع شده اسـت، طی قرن ها با پوشش جنگل ها در اطرافش پنهان مانده بود تا این که در سال 1911 توسط تاریخ شناس آمریکایی به نام هیرام بینگهام، پرده برداری شد. با این که هر موقعی ممکن اسـت در این منطقه باران بگیرد، ماه اکتبر تا آوریل، بازه بارانی این ناحیه نامیده می شود.

سفری به عجایب طبیعی جهان!


 

 Peyto Lake؛ کانادا

این دریاچه که توسط یخچال های منطقه تامین می شود، رنگ آبی خاصی به آن می بخشد. بهترین زمان برای کوهنوردی در این منظره زیبا، ماه ژوئن تا سپتامبر خواهد بود.

سفری به عجایب طبیعی جهان!


 

 Seljalandsfoss؛ ایسلند

با سفر به این منطقه رویایی می توانید شاهد استخری بزرگ و سرسبز باشید که پر از پوشش گیاهی بکر و بی نظیر اسـت. آبشاری که در اینجا وجود دارد، به زیبایی های منطقه افزوده اسـت و در تمام طول سال نیز برای بازدید عموم آزاد اسـت با این حال بهترین زمان برای سفر ژوئن تا سپتامبر اسـت.

سفری به عجایب طبیعی جهان!

 Northern Lights؛ ایسلند

شفق قطبی را می توان هیجان انگیز ترین پدیده طبیعی نام نهاد که بهترین زمان برای لذت بردن از آن ماه سپتامبر تا اواسط آوریل اسـت.

سفری به عجایب طبیعی جهان!


 

 Iguassu Falls؛ آرژانتین

این آبشار از آبشار ویکتوریا عریض تر و از آبشار نیگارا بلند تر اسـت و از جمله مکان های اسـت که حتما باید یک بار از آن بازدید کنید.

سفری به عجایب طبیعی جهان!


 

Puerto Natales؛ شیلی

این منطقه یکی از بهترین ساحل های دنیا برای سفر را در دل خود جای داده اسـت. بهترین زمان برای بازدید نیز نوامبر تا اوایل مارس خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 سپتامبر 2016 ... وب سایت 118 سفر: اگر فردی ماجراجو باشید و هر روز هم به اکتشاف زیبایی های طبیعت این جهان پهناور بپردازید، باز هم مناطقی وجود خواهند داشت که هنوز ...6 ا کتبر 2016 ... وب سایت 118 سفر: اگر فردی ماجراجو باشید و هر روز هم به اکتشاف زیبایی های طبیعت این جهان پهناور بپردازید، باز هم مناطقی وجود خواهند داشت که هنوز ...16 ا کتبر 2016 ... عجایب هفتگانه طبیعی چنان تاثیرگذاری و جلوه ای دارند که گاهی یکی از آنها ... که از اقلیمی متفاوت به آن سرزمین سفر می کنند دارای عجایب و غرایبی ...وب سایت 118 سفر: اگر فردی ماجراجو باشید و هر روز هم به اکتشاف زیبایی های طبیعت این جهان پهناور بپردازید، باز هم مناطقی وجود خواهند داشت که هنوز ملاقاتشان نکرده ...خلیج هالونگ به معنای اژدهای نزولکرده، خلیج کوچکی واقع در استان کوانگ نن در شمال شرقی ویتنام است.این خلیج در فهرست میراث جهانی یونسکو جای داشته و یکی از ...13 آگوست 2016 ... این آبشار یکی از عجایب هفتگانه طبیعی دنیا است و در مرز زیمباوه و زامبیا ... بنابراین مسافران به راحتی میتوانستند با قطار به این منطقه سفر و در ...بدون شک این نمونه های هفتگانه از عجایب طبیعی جهان به شمار می آیند. ... پیشنهاد و راهنمای سفر در خاورمیانه · جهانگردی ... عجایب هفتگانه جهان باستان هزاران سال است که شناخته شده و کمتر اختلاف نظری بین مردم در مورد آنچه که باید در لیست قرار بگیرد، ...20 سپتامبر 2016 ... در ادامه به معرفی اماکن زیر که به عنوان عجایب هفتگانه طبیعت جهان می پردازیم: ... سفر به قصد گردش در طبیعت و سپری کردن اوقاتی خوش در دامان سبز ...وب سایت 118 سفر: اگر فردی ماجراجو باشید و هر روز هم به اکتشاف زیبایی های طبیعت این جهان پهناور بپردازید، باز هم مناطقی وجود خواهند داشت که هنوز ملاقاتشان نکرده ...


کلماتی برای این موضوع

با عجایب هفتگانه جدید جهان آشنا شویدبا عجایب هفتگانه جدید جهان روبه‌رو شوید خودتان را آماده کنید تا با لیست جدید عجایب عجایب چهارگانه ترسناک ایرانعجایب چهارگانه ترسناک ایران در ایران، مناطق عجیبی برای گردشگری وجود دارد که علاقه دانلود مستند با دوبله فارسیتوضیحات گیاهان شگفت آور برنامه‌ای است که نگاهی‌ عمیق‌تر به جهان شگفت‌انگیز مکان های دیدنی ایران ،جاذبه های گردشگری جهان …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور حوادث طبیعی و راه های مقابله با آنها دیپارتمنت …این وبلاگ درباره محیط زیست، منابع طبیعی و مسائل مرتبط به آن می باشددانلود مجموعه ابزارهای وسیع و کامل برای ایجاد و رندر محیط های طبیعی فوق العاده در محیط های سه دانلود بازی تصرف کنندگان جهانکسی که به پشتکار خود اعتماد دارد ارزشی برای شانس قائل نیستعکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین مناطق جهان تصاویر دیدنی جهان،مناظر دیدنی جهان،نقاط دیدنی جهان،دیدنی جهان،دیدنی های جهان،دیدنی تصویر از زن و شوهر لخت کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز



لینک منبع :سفری به عجایب طبیعی جهان!

Images for سفری به عجایب طبیعی جهان! سفری به عجایب طبیعی جهان! - بیتوته www.beytoote.com/iran/wonders/natural4-wonders-world.html‎Cachedاگر فردی ماجراجو باشید و هر روز هم به اکتشاف زیبایی های طبیعت این جهان پهناور بپردازید، باز هم مناطقی وجود خواهند داشت که هنوز ملاقاتشان نکرده اید! مناظر بی نظیری ... با ۱۰ عجایب طبیعی زیبای جهان از نزدیک آشنا شوید (قسمت اول) - کجارو www.kojaro.com/.../worlds-most-beautiful-natural-wonders-part-1/‎Cached17 نوامبر 2016 ... برخی از مکان های دیدنی جهان دارای شگفتی های طبیعی بسیار زیبایی هستند که سفر به آن ها خالی از لطف نخواهد بود. یخچال های طبیعی نمونه ای از این ... عجایب هفتگانه طبیعت دنیا - کارناوال www.karnaval.ir/new-seven-wonders-nature/‎Cached Rating: 5 - 33 reviews سفر به قصد گردش در طبیعت و سپری کردن اوقاتی خوش در دامان سبز ... قطعا با عجایب هفتگانه ی جهان آشنایی دارید؛ اماکن زیبا و پر رمز و راز که دنیا را شگفت زده کرده ... 10 مورد از عجایب طبیعی جهان - گجت نیوز gadgetnews.ir/153402/10-مورد-از-عجایب-طبیعی-جهان/‎Cached9 فوریه 2017 ... علاوه‌برعجایب هفتگانه جهان، عجایب طبیعی خارق‌العاده‌ای نیز در ... اگر اهل سفر هستید شما را به بازدید از 10 عجایب طبیعی زیر پیشنهاد می‌کنیم. عجایب ۷ ‌گانه طبیعی زمین! | عجیب‌ترین https://www.ajibtarin.com/strange-nature/4351/عجایب-طبیعی-زمین/‎Cached8 نوامبر 2016 ... برندگان نهایی رقابت عجایب هفت‌گانه طبیعی زمین پس از ۴ سال ... Mar 27, 2018تولد اتو والاخ شیمیدان آلمانی Mar 29, 2018تولد ژوزف هوتون تیلور اختر ... Mar 30, 2018مرگ فیلیپ شووالتر هنچ ... ده شگفتی طبیعی، در خطر نابودی | همه مطالب | DW | 10.03.2017 www.dw.com/fa-af/ده-شگفتی-طبیعی-در-خطر.../g-37885629‎Cached10 مارس 2017 ... درسراسر جهان عجایب طبیعی در معرض خطر قرار دارند، چه بر اثر تغییر آب وهوا ، آلودگی هوا و یا هم حرص وطمع انسانها. در این آلبوم عکس سفری به شگفت ... عجایب هفتگانه طبیعی جهان - ارک توریسم : ارک توریسم arktourism.ir/1394/09/عجایب-هفتگانه-طبیعی-جهان.html‎Cachedبدون شک این نمونه های هفتگانه از عجایب طبیعی جهان به شمار می آیند. در این مطلب فهرست تهیه شده توسط CNN را برای شما عزیزان معرفی می کنیم. ایمیل کردن این صفحه ( سفری به عجایب طبیعی جهان! ) - انجمن نودهشتیا forum.98ia.co/topic/10565-سفری-به-عجایب-طبیعی-جهان/?do... شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید. حذف قالب بندی. حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد. × لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد. نمایش به ... تصاویری از عجایب طبیعی جهان! • دنیای مهاجرت 1mohajer.ir/328_تصاویری-از-عجایب-طبیعی-جهان.html‎Cachedسفری به عجایب طبیعی جهان! سلام دوستان , در این ساعت از وبسایت یک مهاجر برای شم عزیزان تعدادی از عجایب جهان که از جمله کوه ها و دریاچه ها هستند را اماده کرده ایم …