مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید

[ad_1]

برترین ها: 25 سال پیش هنرمندان «کاترین کینگ» و «وین آدامز» به این نتیجه رسیدند که درآمد کافی برای پرداخت هزینه املاک ندارند بنابراین یک تصمیم جالب و اساسی گرفتند. آن ها یک جزیره ساختند!


خانه آن ها در ساحل جزیره ونکوور قرار دارد و حدود 45 دقیقه با قایق تا نزدیک ترین شهر فاصله دارد. این جزیره کاملا قابل تحرک از 12 بخش متصل به هم تشکیل شده اسـت که شامل چهار گلخانه، بخش های زندگی، یک آشپزخانه، کارگاه، گالری هنری، یک فانوس دریایی و حتی یک سالن رقص می شود.

 

آدامز تخمین می زند که این ساختار حدود 500 تن وزن داشته باشد و می گوید همه چیز با یک اره دستی و چکش، بدون کمک ابزارهای برقی ساخته شده اسـت. در تصاویر زیر می توانید نگاهی اجمالی به جزیره شخصی آن ها بیندازید.

 

خانه شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید 

 

خانه شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال هزینه تولید برق خورشیدی خانگیتولیدبرقخورشیدیخانگینکته دیگری که باید به اون توجه کرد این هست که نور خورشید در طول روز متغیر است و در برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …کابل فیبر نوری با همه کابل‌هایی که تا به حال بررسی شد کاملا تفاوت دارد زیرا براساس عکس بازیگران ایرانی بیوگرافی بازیگران زن …شیلا خداداد تاریخ تولد آبانماه محل تولد تهران د ر سینما ما معروف است که مسعود جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزدآیا درین خیال که دارد گدای شهر روزی بود که یاد کند پادشاه ازو خسته ام دلم تنگه نمی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟جنگ عراق ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادجنگعراقجنگ عراق که با نام‌های اشغال عراق و عملیات آزادسازی عراق نیز شناخته می‌شود یک مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در سال های گذشته برخی هنرمندان ایرانی خارج نشین عزم بازگشت به کشور کرده اند که در این داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …فرشته به یاد اولین خاطره ای که از او در ذهنم نقش بسته می افتم صورتش مثل ماه می درخشید و



لینک منبع :خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید

Images for خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../خانه‌ای-شناور-که-ساخت-آن-24-سال-طول-کشید‎Cachedخانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید. 25 سال پیش هنرمندان «کاترین کینگ» و «وین آدامز» به این نتیجه رسیدند که درآمد کافی برای پرداخت هزینه املاک ندارند ... خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید - خانه دات کام https://khane.com/special-article/-floating-house-built-24-years‎Cached10 سپتامبر 2016 ... خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید. 25 سال پیش هنرمندان «کاترین کینگ» و «وین آدامز» به این نتیجه رسیدند که درآمد کافی برای پرداخت ... عصر ساختمان - خانه‌ای شناور که ساخت آن ۲۴ سال طول کشید www.asresakhteman.com/.../خانه-ای-شناور-که-ساخت-آن-24-سال-طول-کشید 21 آگوست 2016 ... خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید. به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از برترین ها: خانه آن ها در ساحل جزیره ونکوور قرار دارد و حدود ... خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید – توده www.todeh.ir/خانه‌ای-شناور-که-ساخت-آن-24-سال-طول-کشید/ 23 آگوست 2016 ... ۲۵ سال پیش هنرمندان «کاترین کینگ» و «وین آدامز» به این نتیجه رسیدند که درآمد مکفی برای پرداخت هزینه املاک ندارند بنابراین یک قصد جالب و ... بالاترین: خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید - Balatarin https://www.balatarin.com/permlink/2016/9/10/4290925 10 سپتامبر 2016 ... 25 سال پیش هنرمندان «کاترین کینگ» و «وین آدامز» به این نتیجه رسیدند که درآمد کافی برای پرداخت هزینه املاک ندارند بنابراین یک تصمیم جالب و ... خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید - Balatarin https://www.balatarin.com/.../خانه‌ای%20شناور%20که%20ساخت%20آن%2024%20سال%20طول%20کشید 19 ا کتبر 2016 ... برچسب: خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید. لینک‌ها به ترتیب زمان مرتب شده اند. ۶; ۰. نظر دهید · خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید. خانه ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/mode/خانه-شناور-ساخت-طول-کشید.html‎Cachedخانه ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید. تاریخ انتشار پست : 1395-5-31 بازدید : 0. فیلم جنگنده های آمریکایی ساختمان های مسکونی رقه را به آتش کشیدند. 25 سال ... هرلحظه، خانه‌ای شناور که ساخت آن 24 سال طول کشید harlahze.com/اخبار-فرهنگی/خانه‌ای-شناور-که-ساخت-آن-24-سال-طول-کشید خانه آن ها در ساحل جزیره ونکوور قرار دارد و حدود 45 دقیقه با قایق تا نزدیک ترین شهر فاصله دارد. این جزیره کاملا قابل تحرک از 12 بخش متصل به هم تشکیل شده است که ... خانه ای متحرک از 12 بخش متصل به هم ، که ساخت آن 24 سال طول کشید + ... www.niksalehi.com/.../خانه-ای-متحرک-از-12-بخش-متصل-به-هم-،-که-ساخت.html 22 آگوست 2016 ... خانه‌ای شناور 25 سال پیش هنرمندان «کاترین کینگ» و «وین آدامز» به این نتیجه رسیدند که درآمد کافی برای پرداخت هزینه املاک ندارند بنابراین یک ...