مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانلود "Evernote" بهترین نرم افزار یادداشت برداری

[ad_1]

 

کد مطلب: 391124

ویژه اندروید و Ios/بروزرسانی 7.9.5؛

دانلود "Evernote" بهترین نرم افزار یادداشت برداری

بخش‌دانش و فن‌آوری الف،22 شهریور95

Evernote یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه ثبت یادداشت برای اندروید و آیفون محسوب می شود.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳

 باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوشتن و ثبت یادداشت ها این روزها به لطف گوشی و تبلت های هوشمند بسیار ساده شده اسـت و با استفاده از آنها در هر مکانی می توانید به سادگی به یک کاغذ و خودکار مجازی دسترسی داشته باشید و هرچیزی که می خواهید را یادداشت کنید و حتی برای یادداشت خود هشدار تنظیم کنید.

معمولا به صورت پیش فرض نیز نرم افزاری برای انجام این کار در گوشی های هوشمند قرار داده شده اسـت اما شاید این نرم افزار نتواند تمام نیازهای شما را پوشش دهد. در همین زمینه نرم افزار Evernote را به شما معرفی میکنیم که با استفاده از آن می توانید به سادگی یادداشت های مورد نظرتان را ثبت کنید.

ویژگی های نرم افزار Evernote:

    امکان ایجاد و ویرایش یادداشت های متنی به صورت نامحدود
    ذخیره ، همگام سازی و به اشتراک گذاری آسان و سریع فایل ها
    امکان جست و جوی هوشمند برای یافتن متن دلخواه در میان یادداشت ها
    امکان سازماندهی یادداشت های نوت بوک و برچسب ها
    امکان ایجاد یک لیست خرید و یا لیست کار
    برنامه ریزیسفر: پیگیری برنامه های سفر، بلیط هواپیما و گذرنامه
    امکان به اشتراک گذاشتن مستقیم یادداشت ها در فیس بوک و توییتر
    قابل استفاده برروی اسمارت فونها، تبلت ها و کامپیوتر

این نرم افزار امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در گوگل پلی دریافت کرده اسـت و تا کنون بیش از 100 میلیون بار  دانلود شده اسـت.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+نرم افزار یادداشت

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در پی سی دانلود.دانلود رایگان نرم افزار,دانلود,دانلود بازی,دانلود فیلم,دانلود کلیپ,دانلود موبایل,دانلود آنتی ویروس, دانلود آهنگ جدید,دانلود عکس,دانلود نرم افزار,آسان دانلود.دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو.دانلود رایگان مقالات علمی از پایگاههای معتبر ISI : Wiley IEEE ScienceDirect Springer JSTOR ACM nature SAGE Oxford AIAA RSC ACS ASCE AIP Emerland IET ...دانلود فارسی پی دی اف. 2. September 2015 10. November 2015 mstrautmann@gmail.com ... Beitragsnavigation. ← PDF پښتو پرته · دانلود پی دی اف فارسی → ...


کلماتی برای این موضوع

دانلود بهترین نرم افزار یادداشت برداری



لینک منبع :دانلود "Evernote" بهترین نرم افزار یادداشت برداری

دانلود Evernote Premium 7.12 - بهترین برنامه یادداشت برداری اندروید getandroid.ir/download/apps/productive/note/702-Evernote.html‎Cached Similarدانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن Evernote Premium برنامه حرفه ای یادداشت برداری برای گوشی و تبلت با لینک مستقیم. دانلود Evernote v6.6.4.5512 - نرم افزار یادداشت برداری ابری p30download.com/fa/entry/38479/‎Cached SimilarEvernote می تواند به یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای شما تبدیل شود که می توانید از آن به عنوان برنامه ای برای یادداشت کردن خاطرات یا نکات مختلف استفاده کنید. دانلود Evernote Premium 7.12 - برنامه یادداشت برداری کم نظیر اندروید www.farsroid.com/evernote/‎Cached SimilarEvernote Premium v7.12 Unlocked – اپلیکیشن یادداشت برداری عالی و کم نظیر اندروید ! دو فایل نصبی معمولی و آنلاک شده (کامل) به صورت جداگانه یکی از بهترین ... "Evernote "بهترین نرم افزار یادداشت برداری اندروید + دانلود www.yjc.ir/.../evernote-بهترین-نرم-افزار-یادداشت-برداری-اندروید-دانلود‎CachedEvernote به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه ثبت یادداشت برای اندروید محسوب می شود. دانلود Evernote 7.12 - برنامه ی یادداشت برداری اورنوت اندروید | اندروید ... https://www.android30t.com/evernote-premium/‎Cached11 جولای 2017 ... Evernote بی شک بهترین برنامه یادداشت برداری است که آخرین نسخه آن به همراه ویجت مکمل + نسخه مخصوص ویندوز آن به صورت رایگان برای شما قرار ... دانلود "Evernote" بهترین نرم افزار یادداشت برداری www.iranmg.blogsky.com/1396/02/05/post-3798/‎Cachedدانلود "Evernote" بهترین نرم افزار یادداشت برداری. [ad_1]. کد مطلب: 391124. ویژه اندروید و Ios/بروزرسانی 7.9.5؛. دانلود "Evernote" بهترین نرم افزار ... برچسب "Evernote" - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/tag/-quot-Evernote-quot-‎Cachedدانلود "Evernote" بهترین نرم افزار یادداشت برداری ... Evernote یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه ثبت یادداشت برای اندروید و آیفون محسوب می شود.