مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حریم هایی برای تراس و بالکن!

[ad_1]
مجله منزل - شمیم آقازاده، کارشناس معماری: این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته که عملا جایی برای درونگرایی که هویت اصلی خانه‌های ایرانی اسـت، باقی نمانده اسـت.

 حالا دیگر همجواری ساختمان‌ها به کمترین میزان خودش رسیده و ممکن اسـت شما هم متوجه شده باشید که حریم خصوصی بعضی از فضاها مانند بالکن‌ها و تراس‌ها کمی نقض شده اسـت و نمی‌توانید دیگر از آنها با خیال راحت استفاده کنید. اگر شما هم دنبال راه‌حل‌های ایجاد حریم برای تراس و بالکن‌تان هستید، این مطلب حسابی به دردتان می‌خورد.

1. استفاده از دیوارهای متحرک و چرخان

9 راه‌حل نجات‌دهنده پوشاندن دید تراس‌ها (مرداد)

برای اینکه بتوانید از منظره بیرون تراس‌ها و بالکن‌های‌تان استفاده کنید و همزمان حریم خصوصی مورد نیازتان را هم در اختیار داشته باشید، می‌توانید از دیوار‌های متحرکی که روی آنها حکاکی شده و روزنه‌هایی برای عبور نور دارند، استفاده کنید. این دیوارها می‌توانند بنا به نیاز شما باز  یا بسته باشند.



2. دیوارهای مجوف  

9 راه‌حل نجات‌دهنده پوشاندن دید تراس‌ها (مرداد)

این دیوارها هم می‌توانند مشکل‌گشا باشند؛ چراکه هم می‌توانند نور را از خود عبور دهند و هم  حریم مورد نظرتان را ایجاد می‌کنند. در ضمن دیدتان به منظره روبه‌رو را هم کور نمی‌کنند و دیگر اینکه ایده خلاقانه‌تری هستند. محصور کردن تراس‌ها به وسیله این دیوارها باعث می‌شود تراس تبدیل به فضایی نیمه باز شود که به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.



3. شیشه‌های مات‌شده 

9 راه‌حل نجات‌دهنده پوشاندن دید تراس‌ها (مرداد)

اولین کاری که به ذهن هر کسی می‌رسد استفاده از دیوارهای شیشه‌ای اسـت اما نه شیشه‌های شفاف؛ شیشه‌هایی که با برچسب‌های شیشه مات‌کن پوشانده شده‌اند. برچسب شیشه مات‌کن، راه‌حلی آسان برای حفظ حریم خصوصی اسـت. این دیوار‌های شیشه‌ای می‌توانند تا نیمه ارتفاع تراس شما را بپوشانند و بالای آنها باز باشد تا تهویه هوا به آسانی در فضا صورت بگیرد و درضمن شما در حالت ایستاده هم بتوانید از منظره بیرون لذت ببرید.



4. دیوارهای سبز 
9 راه‌حل نجات‌دهنده پوشاندن دید تراس‌ها (مرداد)

می‌توانید از خود وسایلی که در تراس‌تان وجود دارد برای ایجاد حریم استفاده کنید؛ مثلا گلدان‌ها و گیاهان خانگی که در آنجا قرار دارند، می‌توانند دیوارهایی طبیعی برای شما بسازند. این دیوارها بسیار مقرون به‌صرفه هستند و در ضمن می‌توانید آنها را خودتان بسازید.



5. گل‌های رونده 
9 راه‌حل نجات‌دهنده پوشاندن دید تراس‌ها (مرداد)

اگر می‌خواهید در تراس خانه‌تان حریمی زیبا و زنده داشته باشید، گل‌های رونده بهترین پیشنهاد هستند. این گل‌ها درست اسـت که دید شما را به بیرون از بین می‌برند ولی به جای آن منظره زیبای دیگری را جایگزین می‌کنند که می‌توانید به سلیقه خودتان آن را تزیین کنید.



6. سقف‌های متحرک
9 راه‌حل نجات‌دهنده پوشاندن دید تراس‌ها (مرداد)

اگر تراس یا بالکن‌تان بدون سقف اسـت به‌راحتی می‌توانید با تهیه سقف‌های متحرک یا سایبان‌های برقی آن را محصور کنید. این سایبان‌های برقی می‌توانند جزء مبلمان‌  کاربردی‌ای باشند که برای حفظ حریم تراس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.



7. سایبان‌های دستی پارچه‌ای

9 راه‌حل نجات‌دهنده پوشاندن دید تراس‌ها (مرداد)

اگر نمی‌خواهید از سایبان‌های برقی استفاده کنید، سایبان‌های دستی را جایگزین آنها کنید ولی دقت داشته باشید سایبانی که می‌خواهید استفاده کنید باید قابلیت تغییر درجه پایه را داشته باشد تا بتوانید به عنوان یک دیوار متحرک هم از آن بهره ببرید.



8. استفاده از تشکچه‌های فانتزی و زیبا

9 راه‌حل نجات‌دهنده پوشاندن دید تراس‌ها (مرداد)

مطمئنا تراس‌ و بالکن شما نرده دارد. پس اول به وسیله ترفند‌هایی که در بالا گفته شد، نرده‌ها را بپوشانید و دید آنها را کور کنید. سپس برای مبله کردن فضای تراس‌تان از میز‌هایی که عموما ارتفاع کم و کوتاهی دارند همراه تشکچه‌های کوچک استفاده کنید؛ چه اشکالی دارد روی زمین بنشینید؟



9. لوورهای چوبی

9 راه‌حل نجات‌دهنده پوشاندن دید تراس‌ها (مرداد)

برای دورتادور تراس یا حیاط‌تان لوورهای چوبی سفارش دهید و آنها را نصب کنید. این لوورها علاوه بر ایجاد حریم مد نظرتان، حس و حال طراوت و سرزندگی چوب را در تراس‌تان جاری می‌کنند و فضایی دلچسب‌تر را در بالکن‌تان به وجود می‌آورند.

برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت  taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

معجزه رنگ در خانه های ایرانی

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


19 آگوست 2016 ... حریم هایی برای تراس و بالکن! این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته كه عملا جایی برای درونگرایی كه ...19 سپتامبر 2016 ... اگر در پی ایجاد حریم برای تراس وبالکن خانه تان هستید، این مطلب را ببینید.17 سپتامبر 2016 ... اگر شما هم دنبال راه حل های ایجاد حریم برای تراس و بالکن تان هستید، این مطلب ... برای اینکه بتوانید از منظره بیرون تراس ها و بالکن های تان استفاده ...29 آگوست 2016 ... مجله منزل - شمیم آقازاده، کارشناس معماری: این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته که عملا جایی برای ...19 آگوست 2016 ... بالکن, تراس حرکت مردمی وَ تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب و مدافعان حریم خانوادهاین روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت عمده و نیازهای زندگی ...این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته که عملا جایی برای درونگرایی که هویت اصلی خانههای ایرانی است، باقی نمانده ...19 آگوست 2016 ... 3. ماتشده اولین كه ذهن كسی استفاده دیوارهای است نه شفاف؛ كه برچسبهای ماتكن شدهاند. شیشه راهحلی برای حریم است. دیوارهای میتوانند نیمه تراس را و آنها ...از طبیعی ترین خواسته های هر فرد، داشتن فضایی مخصوص استراحت و سرگرمی در منزل است. اگر از آن دست افراد خوش شانسی هستید که منزلش مجهز به تراس است، یک ...حریم هایی برای تراس و بالکن! این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته كه عملا جایی برای درونگرایی كه هویت اصلی ...


کلماتی برای این موضوع

آشنایی با مجموعه مسکونی برف فروش شیراز – شیراز …در این مطلب مروری خواهیم داشت به برخی از طرح ها و پروژه های درحال اجرا این شهرک مسکونی دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی مخصوص دختر و پسرهای خوش پرسش و پاسخ پیرامون نقشه سایت معرفی و تاریخچه درگاه راهنمای منوهای درگاه نظر سنجی درباره درگاه آمار کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …الف – پیشروی خارج از طول زمین برخلاف مدلول پروانه و جانمایی تعیین شده در ضوابط شهرداری واستانداردهای طراحی ساختمان … ضوابط شهرداری واستانداردهای طراحی ساختمان سمیرا زارع ۲۱ کلید طلایی برای کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب مفید برای امروزه کمبود زمین و قیمت بالای آن در شهرهای بزرگ، ایجاد فضای سبز را با مشکلاتی مواجه عصر باســــــــــــــــتانبیشترین نقش های تکراری همان طور که ذکر شد و انتظار می رفت بزهای کوهی با شاخ های پیچ زیبا جذاب برای شما زیبا جذاب برای شما متاسفانه به علت برخی مشکلات سایت غیر فعال میباشدجهت ورود به سایت پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار مهاجرت و سلام خسته نباشیدمن نمیدونستم وقتی به هر فایلی پیام بدم برای همه تکرار میشه ممنون گروه بین المللی کارخانجات آذرخشطراحی نمای ساختمان با آجر نمای آجر زیبایی ودلپذیرشدن جلوه ظاهری و بیرونی ساختمان و



لینک منبع :حریم هایی برای تراس و بالکن!

Images for حریم هایی برای تراس و بالکن! حریم هایی برای تراس و بالکن! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/348440/حریم-هایی-برای-تراس-و-بالکن‎Cached19 آگوست 2016 ... حریم هایی برای تراس و بالکن! این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته که عملا جایی برای درونگرایی که ... حریم هایی برای تراس و بالکن! - مگیتو https://magito.ir/lifestyle/decorations/.../حریم-هایی-برای-تراس-و-بالکن‎Cachedحریم هایی برای تراس و بالکن. این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته که عملا جایی برای درونگرایی که هویت اصلی ... حریم هایی برای تراس و بالکن! - دکوراسیون - آکاایران www.akairan.com/khanehdari/.../news201691712141831087.html‎Cached17 سپتامبر 2016 ... اگر شما هم دنبال راه حل های ایجاد حریم برای تراس و بالکن تان هستید، این مطلب ... برای اینکه بتوانید از منظره بیرون تراس ها و بالکن های تان استفاده ... ایده هایی برای طراحی تراس و بالکن کوچک – وبلاگ خانه من khaneyeman83.ir/.../ایده-هایی-برای-طراحی-تراس-و-بالکن-کوچک/‎Cached17 ا کتبر 2016 ... اما محدود بودن فضای تراس یا ند اشتن حریم خصوصی مانع شما برای این کار ... در بالکن های بسیار کوچک هم می توانید با استفاده از گلدان های آویز و یا ... راه‌حل‌هایی برای ایجاد حریم تراس و بالکن‌ خانه با استفاده از المان های خانه و ... www.niksalehi.com/.../راه‌حل‌هایی-برای-ایجاد-حریم-تراس-و-با.html‎Cached20 آگوست 2016 ... حریم هایی برای تراس و بالکن! این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته که عملا جایی برای درونگرایی که ... حریم هایی برای تراس و بالکن! - مجله اینترنتی طوطی | پورتال خبری و ... toty.ir/حریم-هایی-برای-تراس-و-بالکن/‎Cached17 مارس 2017 ... شمیم آقازاده، کارشناس معماری: این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته که عملا جایی برای درونگرایی که ... حریم هایی برای تراس و بالکن www.airvideo.ir/search/حریم_هایی_برای_تراس_و_بالکن‎Cachedدانلود 170 ایده زیبا برای دکور بالکن و تراس · دانلود دکوراسیون بالکن و تراس · دانلود ایده هایی خلاقانه برای دیزاین بالکن های کوچک. حریم هایی برای تراس و بالکن. ایده هایی برای طراحی بالکن و تراس کوچک - دلتا delta.ir/هچیرود/مطالب.../ایده-هایی-برای-طراحی-بالکن-و-تراس-کوچک‎Cachedهر قدر فضای بالکن و یا تراس شما کوچک باشد باز هم با کمی جست و جو می توانید ... با استفاده از دیوار های مشبک و یا گیاهان رونده حریم خصوصی در فضای تراس و یا ... حریم هایی برای تراس و بالکن! - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/176573 این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته که عملا جایی برای درونگرایی که هویت اصلی خانه‌های ایرانی است، باقی نمانده است.