مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس

[ad_1]

شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس

دانش > فناوری - مک‌لارن 650‌اس که خیلی‌ها آن را رویایی می‌دانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک می‌شود. عکاس‌ها اما توانسته‌اند تصاویری از جایگزین این خودرو که قرار اســت در سال 2018 به بازار بیاید ثبت کنند.

این خودرو که با کد P14 در جهان خودرو شناخته می‌شود در پیست آزمایش اسپانیا مشاهده شده اســت. مشخص اســت که مک‌لارن سخت در تلاش برای عرضه یک ابرخودروی جدید اســت و آزمایش‌های تحقیق و توسعه آن هنوز ادامه دارد.

آنچه در تصاویر مشخص اســت تغییرات مهمی را در طراحی بدنه مک‌لارن نشان می‌دهد که برای بهبود شرایط آیرودینامیکی آن صورت گرفته اســت.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 سپتامبر 2016 ... مکلارن 650اس که خیلیها آن را رویایی میدانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک میشود. عکاسها اما توانستهاند تصاویری از جایگزین این خودرو که قرار ...15 سپتامبر 2016 ... فصلی نو، مکلارن ۶۵۰اس که خیلیها آن را رویایی میدانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک میشود. عکاسها اما توانستهاند تصاویری از جایگزین این ...12 سپتامبر 2016 ... مکلارن ۶۵۰اس که خیلیها آن را رویایی میدانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک میشود. عکاسها اما توانستهاند تصاویری از جایگزین این خودرو که قرار ...13 سپتامبر 2016 ... این خودرو که با کد P14 در جهان خودرو شناخته میشود در پیست آزمایش اسپانیا مشاهده شده است. مشخص است که مکلارن سخت در تلاش برای عرضه یک ...۶۵۰اس جایگزینی برای مکلارن ابرخودروی از تصاویر اولین شکار.13 سپتامبر 2016 ... مکلارن ۶۵۰اس که خیلیها آن را رویایی میدانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک میشود. عکاسها اما توانستهاند تصاویری از جایگزین این خودرو که قرار ...12 سپتامبر 2016 ... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک لارن برای جایگزینی ۶۵۰ اس. تکنولوژی – مکلارن ۶۵۰اس که خیلیها آن را رویایی میدانند اکنون به چهارمین سالگرد ...بعد از شایعات خرید مک لارن، آیا اپل قصد تصاحب Lit Motors را هم دارد؟ .... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس شکار اولین تصاویر از ...خبرآنلاین: مکلارن ۶۵۰اس که خیلیها دم را رویایی میدانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک ... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک لارن برای جایگزینی 650 اس - قطره


کلماتی برای این موضوع

شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس



لینک منبع :شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس

Images for شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس ... https://faceit.ir/.../شکار-اولین-تصاویر-از-ابرخودروی-مک-zwnj-لارن-برای-جایگزینی----اس 13 سپتامبر 2016 ... مک‌لارن 650‌اس که خیلی‌ها آن را رویایی می‌دانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک می‌شود. عکاس‌ها اما توانسته‌اند تصاویری از جایگزین این خودرو که قرار ... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس www.3neshaneh.com/.../شکار+اولین+تصاویر+از+ابرخودروی+مک‌لارن+برای+جایگزینی+۶۵۰اس‎Cachedدانش > فناوری - مک‌لارن 650‌اس که خیلی‌ها آن را رویایی می‌دانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک می‌شود. عکاس‌ها اما توانسته‌اند تصاویری از جایگزین این خودرو که قرار ... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس ... mofidestan.ir/شکار-اولین-تصاویر-از-ابرخودروی-مک‌لار/ مشخص است که مکلارن سخت در تلاش برای عرضه یک …۶۵۰اس جایگزینی برای مکلارن ابرخودروی از تصاویر اولین شکار.13 سپتامبر 2016 … مکلارن ۶۵۰اس که خیلیها ... آرشیو ابرخودروی - صفحه 2 از 2 - مفیدستان mofidestan.ir/tag/ابرخودروی/page/2/‎Cachedشکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس دانش > فناوری – مک‌لارن ۶۵۰‌اس که خیلی‌ها آن را رویایی می‌دانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک ... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس ... feiail.com/2016/09/12/شکار-اولین-تصاویر-از-ابرخودروی-مک‌لا-2/‎Cachedمک‌لارن 650‌اس که خیلی‌ها آن را رویایی می‌دانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک می‌شود. عکاس‌ها اما توانسته‌اند تصاویری از جایگزین این خودرو که قرار است در سال 2018 ... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس ... worldcup.tnews.ir/news/e7c670412381.html‎Cachedمک لارن 650 اس که خیلی ها آن را رویایی می دانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک می شود. عکاس ها اما توانسته اند تصاویری از جایگزین این خودرو که قرار است در سال ... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس - تصنا tasna.ir/.../شکار-اولین-تصاویر-از-ابرخودروی-مک‌لارن-برای-جایگزینی-۶۵۰اس.html‎Cachedدانش > فناوری - مک‌لارن 650‌اس که خیلی‌ها آن را رویایی می‌دانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک می‌شود. عکاس‌ها اما توانسته‌اند تصاویری از جایگزین این خودرو که قرار ... بایگانی‌ها علم و فناوری | صفحه 3 از 4 | فصلی نو faslino.com/http:/www.faslino.com/topics/uncategorized/.../3/‎Cachedشکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس ... فصلی نو، مک‌لارن ۶۵۰‌اس که خیلی‌ها آن را رویایی می‌دانند اکنون به چهارمین سالگرد خود نزدیک می‌شود. تصاویر | شکار گورخر به دست کروکدیل‌ها news.smartarchive.ir/News/Index?ViewId=13554d75-d2ba-423e-847f... تصاویر | شکار گورخر به دست کروکدیل‌ها. ... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس · تصاویر کلکسیون پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی ...