مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید

[ad_1]
وب‌سایت چیدانه:  همه ی ما با معجزه ی آتش در فضای دکوراسیون خود آگاه هستیم، هرکس به گونه ای آتش را مهمان فضای داخلی خود می کند. شمع ها یکی از موارد مهمان کردن آتش در فضای دکوراسیون داخلی ما هستند. حضور شمع ها می تواند به رمانتیک شدن دکوراسیون داخلی ما کمک به سزایی کند علاوه بر آن تزیین شمع ها می تواند چهره ی منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی شما ببخشد. پس با ما همراه باشید تا با هم ایده های تزیین شمع ها را مرور کنیم.

تزیین شمع با مروارید

تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

یکی از ایده های جذاب و رمانتیک برای شمع ها تزیین آن ها با استفاده از مراوید اسـت. در تزیین شمع با مروارید می توانید به سادگی می توانید خلاقیت خود را گسترش دهید و طرح های منحصر به فردی را خلق نمایید.

ایده ی دیگری که در تزیین شمع با مروارید می توانید از آن استفاده کنید تزیین جاشمعی های شیشه ای با مروارید اسـت. به سادگی می توانید مروارید ها را از داخل سیم های ساده که قابل انعطاف هستند رد کنید و یک زنجیره از آن بسازید و به سادگی آن را به دور جاشمعی های شیشه ای بپیچید و ظاهر زیبایی برای ان ها خلق کنید.

تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

تزیین شمع با روبان
تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

یک ایده ی منحصر به فرد برای جشن های شما تزیین شمع ها با روبان اسـت. این روش ساده ترین و منحصر به فردترین روش تزیین شمع ها در کوتاه ترین زمان ممکن اسـت.

تزیین شمع با اکلیل
تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

تزیین شمع با اکلیل یکی از زیباترین تزیینات شمع ها محسوب می شود که در هر مراسمی می توانید یکی از آن ها برای خود تدارک ببینید. کافی اسـت سطح شمع را با چسب چوب بی رنگ بپوشانید سپس در اکلیل بغلتانید حتی می توانید به جای اکلیل از دانه های شکر استفاده کنید و ظاهر منحصر به فردی را خل نمایید.

تزیین شمع با وسایل ساده
تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

می توانید خلاقیت خود را گسترش دهید. کافی اسـت به گوشه و کنار دکوراسیون خود نگاهی باندازید. در تزیین شمع با وسایل ساده می توانید به سادگی از دانه های حبوبات، کاج ها و شاخ و برگ درختان و... استفاده کنید. توجه داشته باشید در این تزیین خلاقیت شما تاثیر بسیاری دارد.

استفاده از میوه های خشک و آجیل ها می تواند ایده ی منحصر به فردی برای تزیین شمع با وسایل ساده باشد.

تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!



تزیین شمع های فانتزی
تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

مدل شمع های فانتزی همیشه برای همه جذاب بوده اسـت با کمی خلاقیت می توانید شمع هایی خلاقانه و فانتزی همانند تصویر بسازید کافی اسـت کمی مهارت در ارائه ایده های خلاقانه خود داشته باشید.

شمع های نسوز و وایمر ها یکی از محبوب ترین مدل شمع های فانتزی می باشند که به سادگی می توانید آن ها را برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید.

تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

حتی می توانید از مهارت های خود بیشتر استفاده کنید و روی شمع های خود طراحی کنید و شمع های فانتزی بسازید اما توجه داشته باشید که برای این منظور باید از شمع های نسوز و بدون اشک استفاده کنید تا اثر هنری شما ازبین نرود.
تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

تزیین شمع با گل خشک
تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

شاید بتوان گفت که تزیین شمع با گل خشک یکی از ساده ترین و جذاب ترین ایده ها برای داشتن یک شمع زیبا می باشد.

در تزیین شمع با گل خشک با اضافه کردن جزییات ساده مانند کاغذهای تایپوگرافی شده و یا گیپور ها می توانید چهره ی رمانتک تری برای شمع های خود ایجاد کنید.

تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

تزیین شمع با صدف
تزیین شمع با وسایل ساده، 12 ایده رمانتیک!

 تزیین شمع با صدف ساده ترین نوع تزیین شمع اسـت که می تواند چهره ی منحصر به فردی را دکوراسیون شما به وجود بیاورد، کافی اسـت از صدف های بزرگ به عنوان ظرف شمع استفاده کنید و چهره ی جذابی به شمع های خود ببخشید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنیدشمعهایرمانتیکرامدل شمع های فانتزی همیشه برای همه جذاب بوده است با کمی خلاقیت می توانید شمع هایی اخبار شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنیدیکی از ایده های جذاب و رمانتیک برای شمع ها تزیین آن ها با استفاده از مراوید استمدآنلاین شمع‌ معطر خانگی درست کنیدشمعمعطرخانگیدرستکنید رمانتیک در خانه، به صورت ستنی، با روشن کردن شمع محقق می‌شود شمع شمع‌های معطر را شمع های رمانتیک پرتال پارسه گردشمعهایرمانتیکشمع های رمانتیک درست کردن این شمع ها برای شب این کار را تکرار کنید تا به تعداد آموزش ساخت انواع شمع شمع سازی با مواد طبیعی شمع هایی زیبا درست کنید این تزیینی رمانتیک را ۱۲ شمع‌های قالبی را عکس های از شمع های زیبا برای زیبای و عشق عکس های از شمع های را به صورت ساده درست کنید نظم را اینطوری خانه رمانتیک با شمع های روشن دکوراسیون و رمانتیک خانه می رسدشمع ها رمانتیک با شمع های استفاده کنید شمعی را آموزش ساخت جاشمعی‌های زیبا با قاشق یکبار مصرفآموزشساختجاشمعی‌های تواند تاثیر شمع را در های رمانتیک را اینطوری را اینطوری درست کنیدسفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع … گلدان های را تزیین کنید شمع هایی زیبا درست کنید یلدا را اینطوری تزیین کنید ساخت شمع رنگی بسیار زیبا و ساده تصاویر این شمع های دکوری را و رمانتیک عکس ساخت شمع را با روشی ساده درست کنید



لینک منبع :شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید

Images for شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../شمع-های-رمانتیک-را-اینطوری-درست-کنید‎Cached19 آگوست 2016 ... شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید. همه ی ما با معجزه ی آتش در فضای دکوراسیون خود آگاه هستیم، هرکس به گونه ای آتش را مهمان فضای داخلی خود می ... شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید - بازار خبر news-bazar.com/news/.../--شمع-های-رمانتیک-را-اینطوری-درست-کنید- 19 آگوست 2016 ... پس با ما همراه باشید تا با هم ایده های تزیین شمع ها را مرور کنیم. تزیین شمع با مروارید. شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید. یکی از ایده های جذاب و ... شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23890263 19 آگوست 2016 ... شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید. همه ی ما با معجزه ی آتش در فضای دکوراسیون خود آگاه هستیم، هرکس به گونه ای آتش را مهمان فضای داخلی خود می ... شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید | همه ی ما با معجزه ی - قطره www.ghatreh.com/news/.../شمع-های-رمانتیک-اینطوری-درست-کنید 19 آگوست 2016 ... همه ی ما با معجزه ی آتش در فضای دکوراسیون خود آگاه هستیم، هرکس به گونه ای آتش را مهمان فضای داخلی خود می کند. شمع. شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/شمع_های_رمانتیک_را_اینطوری_درست_کنید‎Cachedشمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید. دانلود اینطوری پاپ کورن درست کنید · دانلود اگر GTA V برای کودکان بود! (هرکی طاقت داره بیاد ببینه) · دانلود تیزر تصویری ... آخرین خبر | شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید akharinkhabar.ir/girly/2899193‎Cached19 آگوست 2016 ... چیدانه/ همه ی ما با معجزه ی آتش در فضای دکوراسیون خود آگاه هستیم، هرکس به گونه ای آتش را مهمان فضای داخلی خود می کند. شمع ها یکی از موارد مهمان کردن ... شمع های عاشقانه را این شکلی تهیه کنید (12 عکس) - سرزه www.serze.com/عاشقانه-شکلی-تهیه-کنید-عکس-1581469/‎Cached19 آگوست 2016 ... شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید همه ی ما با اعجاز ی آتش در محیط دکوراسیون خود آگاه می باشیم، هرکس به گونه ای آتش را میهمان محیط داخلی خود می ... شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید - Coka.ir www.coka.ir/articles/131690/شمع-های-رمانتیک-را-اینطوری-درست-کنید شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید تزیین شمع , چیدنی. 8 ایده ساده برای تزیین شمع سفره هفت سین شما! - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../8-ایده-ساده-برای-تزیین-شمع-سفره-هفت-سین-شما 16 مارس 2017 ... یک ایده ی خلاقانه در تزیین شمع های عید استفاده از دانه های شکر است! به سادگی می ... شمع های رمانتیک را اینطوری درست کنید · ایده های منحصر به فرد ...