مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هوش مصنوعی گوگل به زبان انسان حرف می‌زند!

[ad_1]
وب‌سایت برسام: در رقابت شدیدی که بین سیستم‌های دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده، ظاهرا گوگل یک برگ برنده‌ی جدید در اختیار دارد: حرف زدن به زبان آدمیزاد!
هوش مصنوعی گوگل به زبان آدمیزاد حرف می‌زند!

اگر تعقیب‌کننده‌ی اخبار مربوط به دستیارهای صوتی، خصوصا آن دسته از دستیارها که به یک سیستم هوش مصنوعی مجهزند باشید، یقینا از داغی رقابت در این بازار هم با خبرید. اما از بین تمام رقیبان سرسختی که در این حوزه با هم دست و پنجه نرم می‌کنند، سیری اپل، کورتانای مایکروسافت و دستیار صوتی گوگل از همه جلوترند.

هم‌چنین اگر اخبار این حوزه را تعقیب کرده باشید، حتما در جریان گام‌های بزرگی که اخیرا اپل (در سیستم عامل iOS 10 خود) و مایکروسافت (در به روز رسانی مخصوص سالگرد ویندوز ۱۰ خود) در این راستا برداشته‌اند قرار گرفته اید. بنابراین چندان غیر طبیعی نیست که این‌بار نوبت گوگلی‌ها باشد که چیز جدیدی رو کنند.

برگ برنده‌ی جدید گوگل، WaveNet نام دارد. یک فناوری پیشرفته که به دستیار صوتی این شرکت اجازه می‌دهد با صدا و لحنی شبیه به یک انسان واقعی با کاربر خود صحبت کند. برتری فناوری WaveNet بیش از هرچیز در این اســت که بهتر از هر سرویس روخوانی متن یا همان Text-to-Speech دیگری می‌تواند متن را تبدیل به صوت کند.

بهتر از چه لحاظ؟ از این نظر که خروجی این سیستم، بیشتر از هر سیستم دیگری شبیه به حرف زدن انسان اســت. سیستم WaveNet روی مغز متفکر هوش مصنوعی گوگل یعنی DeepMind سوار شده و می‌کوشد با استفاده از الگوهای شبکه‌ی عصبی، صدایی نزدیک‌تر و واقعی‌تر تولید کند.

البته سرویس‌های دیگری مانند Siri اپل و Alexa از شرکت آمازون هم از این الگوها بهره می‌گیرند. اما تفاوت WaveNet با این سرویس‌ها اینجاست که سرویس‌های دیگر برای صحبت کردن با مخاطب خود از یک بانک اطلاعاتی بزرگ از کلمه‌ها و عبارات استفاده می‌کنند و با کنار هم گذاشتن این تکه‌ها، جمله‌ی خود را می‌سازند. به همین دلیل، طنینی بی‌روح و ماشینی دارند. اما سرویس جدید گوگل به جای این کار، سعی می‌کند با استفاده از هوش مصنوعی خود، کل ساختار آوایی جمله را از اول تولید کند.

البته قابلیت‌های این سرویس به حرف زدن ختم نمی‌شود و بر خلاف سرویس‌های دیگر، می‌تواند انواع و اقسام صداها و حتی موسیقی‌های مناسبی را هم برای شما سر هم کند. حالا بهتر می‌توانیم دلیل توسعه‌ی سیستم‌های هوش مصنوعی هنرمند گوگل را که قبلا از آن شنیده بودیم بفهمیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


11 سپتامبر 2016 ... در رقابت شدیدی که بین سیستمهای دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده، ظاهرا گوگل یک برگ برندهی جدید در اختیار دارد: حرف زدن به ...11 سپتامبر 2016 ... در رقابت شدیدی که بین سیستم های دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده، ظاهرا گوگل یک برگ برنده ی جدید در اختیار دارد: حرف زدن به ...11 سپتامبر 2016 ... در رقابت شدیدی که بین سیستم های دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده ظاهرا گوگل یک برگ برنده ی جدید در اختیار دارد حرف زدن به ...در رقابت شدیدی که بین سیستمهای دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده، ظاهرا گوگل یک برگ برندهی جدید در اختیار دارد: حرف زدن به زبان آدمیزاد!شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وبسایت برسام: در رقابت شدیدی که بین سیستمهای دستیار صوتی مبتنی بر هوش ...13 سپتامبر 2016 ... هوش مصنوعی گوگل همانند انسان حرف میزند، حتی زمانی که بیمنطق حرف میزند. شهریور ۲۳, ۱۳۹۵ شهریور ... WaveNet یک هوش مصنوعی است، به معنی اینکه میتواند یاد بگیرد. ... برای خواندن متن زبان اصلی اینجا کلیک کنید. Parametric.وبسایت برسام: در رقابت شدیدی که بین سیستمهای دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده، ظاهرا گوگل یک برگ برندهی جدید در اختیار دارد: حرف زدن به ...10 سپتامبر 2016 ... هوش مصنوعی گوگل به زبان آدمیزاد حرف می زند 1395/06/20 ... این شرکت اجازه میدهد با صدا و لحنی شبیه به یک انسان واقعی با کاربر خود صحبت کند.هوش مصنوعی جدید گوگل مثل انسان حرف میزند. نویسنده: زهرا غلامی ۲۳ شهریور ۱۳۹۵-۱۷:۰۰. هوش مصنوعی. اگر شما هم تا به حال در هزارتوی ویدیوهای یویتوب گم شده باشید، ...در رقابت شدیدی که بین سیستمهای دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده، ظاهرا گوگل یک برگ برندهی جدید در اختیار دارد: حرف زدن به زبان آدمیزاد!


کلماتی برای این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققانی که گفته بودند سرعت نور متغیر است، اکنون به یک پیش‌بینی عددی دست یافته‌اند که همه چیز درباره‌ی ماهواره؛ شبکه‌های ماهواره چگونه موجب …ماهواره یک واقعیت است به دلیل استفاده از تکنولوژی فرامرزی و آسان قاعدتاً براحتی می اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات داستان باورنکردنی زندگی آنجلینا جولی عکسداستان زندگی آنجلینا جولی، براد پیت و شش فرزندشان و سفرهای پیاپی انسان‌دوستانه مسعود رجوی به درک واصل شدفیلمرجویبهدرکواصلشدفیلمگمانه زنی هایی از افشای هوشمندانه فیصل نیز مطرح است گفته می شود هدف ﺗﺮﻛﻲ ﻓﻴﺼﻞ اﺯ جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا افشای خیانت اوباما به همسرش تصویرنه به خدا کسی به شما حق داره بگه فساد اخلاقی دارین؟؟؟ نه به خدا کسی حق داره؟؟؟؟؟ همچین پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …رژیم غذایی سالم همواره به عنوان یکی از مهمترین عوامل در پیشگیری از انواع بیماری ها از عصر ایران تردیدها به ماخیانت می کنند تا به آنچه لیاقتش را داریم نرسیم شکسپیر



لینک منبع :هوش مصنوعی گوگل به زبان انسان حرف می‌زند!

هوش مصنوعی گوگل به زبان انسان حرف می‌زند! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../هوش-مصنوعی-گوگل-به-زبان-انسان-حرف-می‌زند‎Cached12 سپتامبر 2016 ... در رقابت شدیدی که بین سیستم‌های دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده، ظاهرا گوگل یک برگ برنده‌ی جدید در اختیار دارد: حرف زدن به ... هوش مصنوعی گوگل به زبان انسان حرف می‌زند! - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../هوش-مصنوعی-گوگل-به-زبان-انسان-حرف-می‌زند‎Cached11 سپتامبر 2016 ... در رقابت شدیدی که بین سیستم‌های دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده، ظاهرا گوگل یک برگ برنده‌ی جدید در اختیار دارد: حرف زدن به ... هوش مصنوعی گوگل به زبان انسان حرف می‌زند! - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../هوش-مصنوعی-گوگل-به-زبان-انسان-حرف-می‌زند/3600369 در رقابت شدیدی که بین سیستم‌های دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به راه افتاده، ظاهرا گوگل یک برگ برنده‌ی جدید در اختیار دارد: حرف زدن به زبان ... هوش مصنوعی گوگل دیپ‌ مایند راه رفتن می‌آموزد | همه مطالب مدیا سنتر | DW ... www.dw.com/fa-ir/هوش-مصنوعی-گوگل-دیپ...راه.../av-39690198‎Cached16 جولای 2017 ... هوش مصنوعی دیپ مایند که گوگل سالها پیش آن را خریداری کرد، شبکه‌ای عصبی به وجود آورده که توانایی یادگیری را به همان صورتی که انسان آن را ... هوش مصنوعی گوگل عکس‌ها را زیرنویس می‌کند - برترین ها 94.182.146.175/.../هوش-مصنوعی-گوگل-عکس‌های-شما-را-زیرنویس-می‌کند‎‎Cached25 سپتامبر 2016 ... گوگل یک الگوریتم توصیف تصاویر را به نام Show and Tell برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است. ... هوش مصنوعی گوگل به زبان انسان حرف می‌زند! سیستم ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل | دانلود اپلیکیشن - پانوشت www.panevesht.com/.../سیستم-ترجمه-مبتنی-بر-هوش-مصنوعی-گوگل‎Cached8 مارس 2017 ... مترجم گوگل سال گذشته به منظور ارائه ترجمه طبیعی‌تر، ترجمه ماشینی کلمه به کلمه را کنار گذاشته و یک سیستم ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی به نام ... طبق اعلام گوگل ، به تازگی سیستم GNMT زبان‌های هندی، روسی و ویتنامی را نیز به زبان ‌های ... از ۳۵ درصد از کاربران گوگل را تشکیل می‌دهند به این زبان‌ها حرف می‌زنند. با کامپیوتر حرف بزنید ! - تارنورد www.tarnavard.com/2011/05/16/speakwithcomputers/‎Cached Similar16 مه 2011 ... سایت ربات با هوش (Clever But) می تواند با شما حرف بزند و تا حدودی هم این حرف ها ... هم اکنون این ربات 42 درصد انسان شده است یعنی تا 42 درصد شبیه انسان ها حرف می زند. برای مکالمه با این ربات باید به زبان انگلیسی برایش پیام بفرستید. ... رو سرچ کنین میتونین پیشرفت های پروژه هوش مصنوعی رو ببینین