مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل

[ad_1]

وب سایت فارنت - علی ارغوان: اپل چند شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می‌گوید سال‌ها پیش دوربین دوگانه را در گوشی‌هایش داشته اسـت.

 

  طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی!

دوربین دوگانه آیفون 7 برای زوم اپتیکال تا 2 برابر بدون کاهش کیفیت و البته ایجاد افکت عمق میدان گنجانده شده اسـت. با وجود این‌که کاربرد دوربین دوگانه در گوشی‌های پی 9 و Honor 8 هواوی متفاوت اسـت اما هواوی در اکانت توییتر و فیس‌بوک خود به کوپرتینو طعنه زده و ادعا می‌کند از 2 سال پیش در گوشی‌هایش دوربین دوگانه را داشته اسـت. اگر به خاطر داشته باشید +Honor 6 اولین گوشی هواوی با دوربین دوگانه بود که دو سال پیش معرفی و عرضه شد. حالا هواوی در این‌باره نوشته اسـت: «هیچ‌وقت دیر نیست! به جشن ما خوش آمدی. منتظرت بودیم oo#»
 طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی!

 

کانال رسمی هواوی موبایل ایران نیز ساعاتی پیش در همین زمینه پستی را منتشر کرد:
 طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی!

البته این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشیم که اچ‌تی‌سی و ال‌جی احتمالاً اولین سازنده گوشی‌های هوشمند نوین با دوربین دوگانه در بیش از 5 سال پیش بودند. HTC Evo 3D و LG Optimus 3D هر دو از دوربین دوگانه برای گرفتن تصاویر سه‌بعدی استفاده می‌کردند و پس از آن HTC با One M8 برای گرفتن تصاویری با عمق میدان کم از دوربین دوگانه بهره گرفت.
 طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی!

اما کاربرد دوربین دوگانه در Huawei P9 و Honor 8 استفاده از سنسور مونوکروم برای ثبت تصاویری با دامنه دینامیکی و کیفیت بالاتر اسـت. شاید بتوان نزدیک‌ترین دوربین دوگانه به آیفون 7 پلاس را دوربین‌های LG G5 یا LG V20 دانست که برای گرفتن تصاویر واید با گستره دید بیشتر از این چینش استفاده می‌کنند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و میگوید سالها پیش از آیفون 7 پلاس دوربین دوگانه را در گوشیهایش داشته است.8 سپتامبر 2016 ... طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی! ... حمله کاربران ایرانی به پیج اینستاگرام پادشاه عربستان عکس ...اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می گوید سال ها پیش دوربین دوگانه ...8 سپتامبر 2016 ... اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده.8 سپتامبر 2016 ... اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی ... گفتنی است امروز پیش از HTC هواوی نیز طعنه مشابهی به اپل و آیفون 7 ...8 سپتامبر 2016 ... طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی! - روز پلاس.اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و میگوید سالها پیش دوربین دوگانه را ...10 سپتامبر 2016 ... اپل چند شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می گوید سال ها ...8 سپتامبر 2016 ... اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و میگوید سالها ...اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می گوید سال ها پیش دوربین دوگانه .


کلماتی برای این موضوع

اخبار اقتصادی ایرانسه شنبه مهر لیست قیمت مسکن در مرکز تهران جدول پول‌های بابک زنجانی به‌کشور ۱۰ نقطه‌ از کره زمین که به اندازه‌ مثلث برمودا …همه در مورد مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که در آن به وقوع پیوسته، شنیده‌اند‌ نظریه سایت و مجله سرگرمی ناقلا یک تبلیغ جالب از وایبر و تلگرام در خیابانعکس اولین پرواز تهران به نیویورک پر شد



لینک منبع :طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل

طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما ... - فارنت farnet.ir/1395/.../huawei-mocks-dual-camera-in-apple-iphone-7-plus/‎Cached8 سپتامبر 2016 ... هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می‌گوید سال‌ها پیش از آیفون 7 پلاس دوربین دوگانه را در گوشی‌هایش داشته است. طعنه هواوی به آیفون ۷ پلاس: به جمع ما خوش آمدی! | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../144638-طعنه-هواوی-به-آیفون-پلاس-به-جمع-ما-خوش-آمدی‎Cached8 سپتامبر 2016 ... اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می‌گوید سال‌ها ... طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما ... - روز پلاس roozplus.com/.../طعنه-هواوی-به-آیفون-7-پلاس-اپل-و-دوربین-دوگانه-آن-به-جمع-ما-خوش-آمدیعکس‎Cached8 سپتامبر 2016 ... طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی! ... حمله کاربران ایرانی به پیج اینستاگرام پادشاه عربستان+عکس ... طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین spinews.ir/.../64391-طعنه-هواوی-به-آیفون-7-پلاس-اپل-و-دوربین.html اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت. طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما ... - ویستا vista.ir/.../طعنه-هواوی-به-آیفون-7-پلاس-اپل-و-دوربین-دوگانه-آن-به-جمع-ما-خوش-آمدی!‎Cached8 سپتامبر 2016 ... اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می‌گوید سال‌ها ... طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی!+ ... https://damadam.ir/.../طعنه-هواوی-به-آیفون-7-پلاس-اپل-و...به.../3570012 عکس. طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی! کانال تلگرام دمادم. جهت خواندن و پیگیری اخبار منتخب روز ایران و جهان به کانال تلگرام دمادم ... طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی ... tnews.ir/news/e26b70126721.html اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می گوید سال ها پیش دوربین دوگانه ... طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس: به جمع ما خوش آمدی! - اقتصاد آنلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/24900316 اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. ... گفتنی است امروز پیش از HTC هواوی نیز طعنه مشابهی به اپل و آیفون 7 پلاس زده بود. طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/24988758 10 سپتامبر 2016 ... وب سایت فارنت - علی ارغوان: اپل چند شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل ... طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس: به جمع ما خوش آمدی! | اپل شب گذشته - قطره www.ghatreh.com/news/nn33588737/طعنه-هواوی-آیفون-پلاس-جمع-خوش-آمدی 8 سپتامبر 2016 ... اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده.