مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری

[ad_1]

 

کد مطلب: 391402

استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری

بخش‌دانش و فن‌آوری الف،23 شهریور95

طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده اســت.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

 فارس به نقل از ورج، این اولین بار اســت که اپل به طور عملی این خودروها و نرم افزارهای پیچیده نصب شده بر روی آنها را آزمایش می کند.

ابتدا گفته می شد اپل قصد دارد با همکاری چند شرکت خودروساز، اتومبیل های برقی بسازد، اما بعد از گذشت مدتی مشخص شد که این شرکت به دنبال تولید نرم افزار برای استفاده در اتومبیل های خودران اســت.

این تغییر در استراتژی شرکت اپل نشانگر برنامه های درازمدت آن برای حضور در بازار خودرو اســت. Bob Mansfield یکی از مدیران اجرایی ارشد گوگل که این طرح را سرپرستی می کند قبلا بازنشسته شده بود. اما حالا به اپل بازگشته تا واحد تایتان را سرپرستی کند. Steven Zadesky مدیر سابق این بخش امسال اپل را ترک کرد.

Mansfield بعد از کاستن از تعداد نیروهای زیردست خود و پی بردن به دشواری تولید خودروی برقی توسط اپل تصمیم گرفت تنها بر روی تولید نرم افزار برای خودروهای خودران متمرکز شود و اجرای این استراتژی جدید در نهایت در ماه جولای آغاز شد.

از 18 ماه قبل تا به حال هزار کارمند اپل در ارتباط با این طرح در حال فعالیت هستند و این احتمال وجود دارد که اپل در نهایت با استفاده از این نرم افزارها خودروی اختصاصی خود را تولید کند.

در حالی که تا چند سال قبل تنها شرکت تسلا بود که برای تولید خودروهای برقی و خودران فعالیت می کرد، اما حالا شرکت هایی مانند فورد، جنرال موتورز، ولوو و غیره هم در این زمینه فعال شده اند و برخی دانشگاه ها هم پروژه هایی را در این زمینه به اجرا درآورده اند. اپل هنوز رسما اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده اســت.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+خودروهای خودران اپل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده است.10 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو- طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده ...11 سپتامبر 2016 ... طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده است.به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ورج، این اولین بار است که اپل به طور عملی این خودروها و نرم افزارهای پیچیده نصب شده بر روی آنها را ...ایتنا - اپل برای اولین بار، بدون وجود خبرنگاران، خودروهای خودران و نرمافزارهای پیچیده نصبشده بر روی آنها را آزمایش میکند.13 سپتامبر 2016 ... فارس به نقل از ورج، این اولین بار است که اپل به طور عملی این خودروها و نرم افزارهای پیچیده نصب شده بر روی آنها را آزمایش می کند. ابتدا گفته می شد ...11 سپتامبر 2016 ... طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده است.فارس به نقل از ورج، این اولین بار است که اپل به طور عملی این خودروها و نرم افزارهای پیچیده نصب شده بر روی آنها را آزمایش می کند. ابتدا گفته می شد اپل قصد دارد با ...18 ا کتبر 2016 ... طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده است.10 سپتامبر 2016 ... صر خودرو- طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده ...


کلماتی برای این موضوع

خبرگزاری فارس استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها الف استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبریطرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری مازندمجلس طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده ایتنا استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبریاستفادهآزمایشی خودروهای خودران و استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری عصر خودرو اپل از ساخت خودروی هوشمند منصرف شداستفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری اپل از خودروهای خودران خودرو اپل گاراژ ماشین ها خودرواپل خودران اپل در سکوت خبری طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش عصر خودرو سرمایه گذاری کلان اپل در پروژه ساخت خودروی خودراناستفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری اپل از خودروهای خودران آزمایش فناوری اپل برای خودروهای خودران به‌زودی انجام …خبرآزمایشفناوریاپلخودروهای خودران کیا در راه استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبریسرمایه گذاری کلان اپل در پروژه ساخت خودروی خودران …شرکت اپل از سرمایه حمل و نقل در آینده استفاده فناوری خودروهای خودران در اخبار خودروی برقی صفحه نهمخودروی برقیبی ام و از باتری مدل در اسکوتر برقی استفاده می کند بی ام و در حال ساخت یک اسکوتر



لینک منبع :استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری

استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950620000258‎Cached10 سپتامبر 2016 ... طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده است. ایتنا - استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری - نسخه ... itna.ir/fa/.../news/.../استفاده-آزمایشی-خودروهای-خودران-اپل-سکوت-خبری‎Cached11 سپتامبر 2016 ... ایتنا - اپل برای اولین بار، بدون وجود خبرنگاران، خودروهای خودران و نرم‌افزارهای پیچیده نصب‌شده بر روی آنها را آزمایش می‌کند. اپل برای آزمایش اتومبیل خودران در کالیفرنیا مجوز گرفت - BBC Persian www.bbc.com/persian/science-39606679‎Cached15 آوریل 2017 ... شرکت وسایل الکترونیکی اپل برای آزمایش کردن اتومبیل های خودران ... خبر صدور این مجوز را اداره راهنمایی و رانندگی کالیفرنیا در روز جمعه اعلام کرد. انتشار جزئیات تازه از برنامه آزمایش خودروهای خودران اپل - زومیت www.zoomit.ir/2017/4/22/155437/apple-plan-self-driving-cars/‎Cached22 آوریل 2017 ... اپل طرحی برای اجرایی کردن برنامه آزمایش خودروهای بدون راننده به ... پلتفرم خودرانی برای استفاده در خودروهای تولیدی شرکت‌های دیگر توسعه دهند. استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری - شماخبر www.shomakhabar.com/news/.../استفاده-آزمایشی-از-خودروهای-خودران-اپل-در-سکوت-خبری‎Cachedطرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده است. اولین تصاویر از خودرو خودران آزمایشی اپل - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../اولین-تصاویر-از-خودرو-خودران-آزمایشی-اپل کمپانی اپل از یک دستگاه خودرو Lexus RX450h برای این تست استفاده می‌کند و این خودرو به پدال‌ها و تجهیزاتی ... کد خبر: ۵۲۱۸۰۱ ... اولین تصاویر خودرو خودران آزمایشی اپل منتشر شد ... مناظره‌ی اول: جدال قالیباف با جهانگیری و روحانی؛ سکوت رئیسی۱۶۸. استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری - اخبار ایران و جهان newsreaders.ir/search/?...استفاده+آزمایشی...خودروهای+خودران+اپل...سکوت+خبری شرکت اوبر در واکنش به ادعاهای گوگل در مورد سرقت اسرار ساخت خودروهای خودران این شرکت تصریح کرده که این ادعاها کاملا غلط هستند و اوبر هیچ یک از اسرار گوگل را ... استفاده آزمایشی خودروهای برقی عمومی در برخی نقاط تهران - onvansho onvansho.ir/.../استفاده-آزمایشی-خودروهای-برقی-عمومی-در-برخی-نقاط-تهران.html از خودروهای برقی عمومی در برقی عمومی در تهران آزمایشی در برخی از نقاط . نحوه ثبت‌ نام اینترنتی خرید ... الف استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری. فیدخون - هیرسا https://www.hirsamotors.com/feedkhoon/index.php?r=feed/...‎Cachedگزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (20 شهریور95). عصر خودرو- بولتن ... استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل در سکوت خبری. عصر خودرو- طرح ساخت ... استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل - سایبربان - تی نیوز tnews.ir/news/34b670261988.html طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آن ها در سکوت خبری توسط این شرکت آغازشده است.