مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسیدفراخوان نیسان

[ad_1]

خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان

به گزارش پدال،به دلیل وجود احتمال نشت روغن ترمز که خطر وقوع آتش سوزی را متعاقباً افزایش می‌دهد، نیسان فراخوانی را برای حدوداً ۱۳۴ هزار دستگاه خودرو صادر کرد. اکثر این خودروها در ایالات متحده و کانادا هستند و در برخی موارد، به مالکان خودروها توصیه شده تا خودروی خود را خارج از پارکینگ و دور از سایر خودروها یا ساختمان‌ها قرار داده و از رانندگی با آن پرهیز کنند.

طبق اعلام اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا، برخی مدل‌های نیسان ماکسیما، مورانو و مورانو هیبریدی در بین خودروهای فراخوان شده دیده می‌شوند. در این بیانیه لیست کامل خودروهایی که فراخوان شده‌اند وجود دارد:

«شرکت نیسان آمریکا برخی مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نیسان ماکسیما که بین تاریخ‌های ۱۰ فوریه ۲۰۱۵ تا ۱۹ آگوست ۲۰۱۶ تولید شده و مجهز به کروز کنترل هوشمند هستند، مدل‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ مورانو که از ۲۲ آگوست ۲۰۱۴ تا ۱۹ آگوست ۲۰۱۶ تولید شده‌اند و مجهز به کروز کنترل هوشمند می‌باشند، و مدل‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ مورانو هیبریدی که بین تاریخ‌های ۲۲ آگوست ۲۰۱۴ تا ۱۹ جولای ۲۰۱۶ از خط تولید خارج شده‌اند را برای رفع ایراد فراخوان می‌کند.»

پمپ‌های فعال کننده سیستم ترمز ضد قفل ABS خودروهای معیوب ممکن اسـت موجب نشت روغن ترمز و ریخته شدن آن روی برد مدار الکتریکی داخلی خودرو شود.

نشت روغن ترمز روی مدار الکتریکی مذکور می‌تواند منجر به ایجاد اتصال کوتاه و در نتیجه افزایش ریسک آتش سوزی گردد. طبق گزارش وب سایت Automotiv News، یکی از سخنگوهای نیسان اعلام کرده که تاکنون آسیب و تلفات جانی مرتبط با این مشکل گزارش نشده ولی مواردی که منجر به آسیب به خودرو شود وجود داشته اسـت.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا به مالکان این خودروها هشدار داده اسـت که وقتی روغن ترمز روی مدار الکتریکی مذکور نشت کند، پس از روشن شدن موتور چراغ ABS به مدت ۱۰ ثانیه روشن می‌ماند. با دیدن این نشانه مالکان خودروها باید خودروی خود را در محلی خلوت پارک کرده و منتظر یک خودروی یدک‌کش برای انتقال به تعمیرگاه باشند. 

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا اعلام کرده که نمایندگی‌های نیسان این خودروها را بازدید و در صورت نیاز بدون هیچ هزینه‌ای پمپ فعال کننده ABS آن‌ها را تعویض خواهد کرد.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 سپتامبر 2016 ... این روزها فراخوان بازگرداندن گوشیهای نوت ۷ شرکت سامسونگ حسابی جنجالی است اما در این میان نیسان هم فراخوان مشابهی داده تا خودروهای ماکسیما و ...13 سپتامبر 2016 ... این روزها فراخوان بازگرداندن گوشی های نوت 7 شرکت سامسونگ حسابی جنجالی است اما در این میان نیسان هم فراخوان مشابهی داده تا خودروهای ماکسیما و ...13 سپتامبر 2016 ... خطر آتش سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان تکنولوژی - این روزها دعوت برگرداندن گوشیهای نوت ۷ سامسونگ حسابی پرسر و ...13 سپتامبر 2016 ... خطر آتش سوزی بعد از نوت 7 به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان. این روزها فراخوان بازگرداندن گوشی های نوت 7 شرکت سامسونگ حسابی جنجالی ...نیسان رسید/فراخوان مورانو و ماکسیما به ۷ نوت از بعد آتشسوزی خطر.13 سپتامبر 2016 ... خطر آتشسوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسیدفراخوان نیسان. این روزها فراخوان بازگرداندن گوشیهای نوت ۷ شرکت سامسونگ حسابی جنجالی است اما در این میان نیسان هم ... حمل و نقل در جاده های زنجان به مرز ۲ میلیون تردد رسید 0 ...این روزها فراخوان بازگرداندن گوشیهای نوت ۷ شرکت سامسونگ حسابی جنجالی است اما در این میان نیسان هم فراخوان مشابهی داده تا خودروهای ماکسیما و مورانو این شرکت به ...13 سپتامبر 2016 ... این روزها فراخوان بازگرداندن گوشیهای نوت ۷ شرکت سامسونگ حسابی جنجالی است اما در این میان نیسان هم فراخوان مشابهی داده تا خودروهای ماکسیما و ...خطر آتشسوزی بعد از نوت ۷ به ماکسيما و مورانو رسید/فراخوان نيسان دانش > فناوری - این روزها فراخوان بازگرداندن گوشیهای نوت ۷ شرکت سامسونگ حسابی جنجالی است ...


کلماتی برای این موضوع

خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسیدفراخوان خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسیدفراخوان نیسان ماکسیما، مورانو و خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید بعد از نوت ۷ به ماکسیما و خطر وقوع آتش سوزی های نیسان ماکسیما، مورانو و خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید …… ماکسیما و مورانو بعد از نوت ۷ به ماکسیما و که خطر وقوع آتش سوزی خطر آتش‌سوزی بعداز نوت۷ به ماکسیما و مورانو رسید های نوت ۷ شرکت که خطر وقوع آتش سوزی را های نیسان ماکسیما، مورانو و ایرانی‌ها هشدار آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ را جدی … گوشی و بعد آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ خطرناک‌تر از آنی به نیسان جوک اولین تصاویری که استون مارتین از دی‌بی۱۱ بدون …خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسیدفراخوان نیسان شود از مثبت و سایت دانلود موزیک یک سایت دیگر با وردپرس فارسیخطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ماکسیما و مورانو نسخه‌ای خاص از بی‌ام‌و در نمایندگی ابوظبی ۴۸ ساعت…نمایندگی ابوظبی ب‌ام‌و به تازگی تحویل نسخه‌ای خاص از با رنگ خاص‌تر بنفش تاریک فروش ویژه ویلا در مناطق غرب مازندران سالانه میلیون گردشگر به غرب مازندران سفر می کنند و بیش از یک از به ‌روزترین چرا ابزار مناسبى براى محاسبه پیشرفت یک …چراابزارمناسبىبراىادامه واکنش هنرمندان به درگذشت منصور پورحیدری از محسن تنابنده و نوید محمدزاده تا



لینک منبع :خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسیدفراخوان نیسان

خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان www.khabaronline.ir/detail/578711/science/technology‎Cached13 سپتامبر 2016 ... این روزها فراخوان بازگرداندن گوشی‌های نوت ۷ شرکت سامسونگ حسابی جنجالی است اما در این میان نیسان هم فراخوان مشابهی داده تا خودروهای ماکسیما و ... خطر آتش سوزی بعداز نوت۷ به ماکسیما و مورانو رسید - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1100861 13 سپتامبر 2016 ... این روزها فراخوان بازگرداندن گوشی‌های نوت ۷ شرکت سامسونگ حسابی جنجالی است اما در این میان نیسان هم فراخوان مشابهی داده تا خودروهای ماکسیما و ... Images for خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان خطر آتش سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان ... tnews.ir/news/c17770419102.html‎Cachedاین روزها فراخوان بازگرداندن گوشی های نوت ۷ شرکت سامسونگ حسابی جنجالی است اما در این میان نیسان هم فراخوان مشابهی داده تا خودروهای ماکسیما و مورانو این شرکت به ... خطر آتش سوزی پس از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/دعوت نیسان (3 ... www.serze.com/سوزی-ماکسیما-مورانو-رسیددعوت-نیسان-1794816/‎Cached13 سپتامبر 2016 ... خطر آتش سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان تکنولوژی - این روزها دعوت برگرداندن گوشی‌های نوت ۷ سامسونگ حسابی پرسر و ... Keen Tag - مورانو www.keentag.com/hashtag/مورانو خطر آتش‌سوزی بعد از #نوت۷ به #ماکسیما و #مورانو رسید / فراخوان #نیسان این روزها فراخوان بازگرداندن گوشی‌های نوت ۷ شرکت #سامسونگ حسابی جنجالی است اما در این ... دانلودنمونه سوالات آیین نامه راهنمایی ورانندگی downlodabi.irancnblog.com/Post/?u=downlodabi‎Cached24 نوامبر 2016 ... خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید ... برخی مدل‌های نیسان ماکسیما، مورانو و مورانو هیبریدی در بین خودروهای فراخوان شده دیده می‌شوند. هرلحظه، پشت پرده داستان تنگی نفس اسماعیلی/فرار منصوریان از ... harlahze.com/.../پشت-پرده-داستان-تنگی-نفس-اسماعیلی-فرار-منصوریان-از-اعتراض-هواداران 13 سپتامبر 2016 ... به گزارش نامه نیوز به نقل ازبانک ورزش ، انگار سرمربی استقلال به تعویض‌های ... خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان ... هرلحظه، بیژن حیدری داور چهارم شهرآورد تهران شد harlahze.com/اخبار-استان-ها/بیژن-حیدری-داور-چهارم-شهرآورد-تهران-شد سید محمد عیوقیان امروز در گفت‌وگو با در همدان با اشاره به قضاوت داوران همدانی در لیگ ... همدان بیان کرد: بیژن حیدری داور بین‌المللی استان همدان نیز به عنوان داور چهارم این ... و گردشگری · خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان ... آیسوم - مکانیسم اثرترتینوئین - دارویی aysoom.ir/tag/مکانیسم%20اثرترتینوئین.html بزرگسالان و کودکان: بعد از تمیز کردن موضع ، هر شب موقع خواب . ... خطر آتش‌سوزی بعد از نوت ۷ به ماکسیما و مورانو رسید/فراخوان نیسان · وقتی بالگرد حواس یک شیر را ...