مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن اســت

[ad_1]

فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین‌های دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی زیبایی فراتر از یک نوبت انجام می‌شود که عارضه‌‍‌ آن از جراحی اول بیشتر اســت.

به گزارش مشرق، علی احمدی درباره پیشرفت این علم در مقایسه با جهان اظهار کرد: کشور ما به دلیل بالابودن آمار جراحی پلاستیک جزء یکی از کشورهای مهم در دنیا محسوب می‌شود و این واقعیت که ایران یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه انجام اعمال جراحی زیبایی اســت در دنیا پذیرفته شده اســت.
 
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ایران را از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین‌های دنیا دانست و گفت: این موارد از جراحی را جراحان ایرانی می‌توانند با تبحر کامل انجام دهند به طوری که نه تنها افراد به کشورهای خارجی اعزام نمی‌شوند بلکه درخواست‌کننده‌های زیادی نیز از دیگر کشورها برای این عمل جراحی به ایران مراجعه می‌کنند.
 
احمدی، در پاسخ به این که چرا استقبال از جراحی زیبایی غیرضروری در کشور رو به افزایش اســت، تصریح کرد: معمولاً انجام این گونه جراحی‌ها ریشه روانی دارد و پزشک قبل از اقدام باید طی چند جلسه مشاوره دلیل اصلی آن را باید تشخیص دهد تا وی را کاندید جراحی زیبایی کند.
 
وی ادامه داد: راهنمایی درست پزشکان به افراد در این مورد بسیار حائز اهمیت اســت چرا که در بعضی موارد اصلاً نیازی به جراحی زیبایی وجود ندارد و در این صورت باید به روانشناس ارجاع داده شود.
 
این فوق‌ تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: گاهی موارد تعداد جراحی زیبایی فراتر از یک نوبت صورت می‌گیرد که عارضه‌‍‌ی آن از جراحی اول بیشتر خواهد بود و هر چه تعداد جراحی بیشتری باشد احتمال عارضه در منطقه عمل بیشتر خواهد بود.
 
احمدی، در پایان توصیه کرد: بهتر اســت از انجام جراحی غیرضروری زیبایی خودداری شود یا اگر فرد جراحی کرده اســت و ایراد مهمی ندارد از انجام دوباره آن اجتناب کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 سپتامبر 2016 ... فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد ...فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی ...13 سپتامبر 2016 ... فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد ...فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی ...13 سپتامبر 2016 ... فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی: جراحیهای زیبایی که ایران رکورددار آن است. ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۷:۲۴ - کد خبر: 192893. جراحیهای زیبایی که ایران ...زنی ۵۵ ساله در آمریکا پس از انجام پنجاه و دومین عمل جراحی زیبایی، رکورد تعداد عمل زیبایی را شکست و اسمش در ... بنای ایرانی که جزء هفت شاهکار برتر معماری جهان است.آکاایران: مریم خدارحمی بازیگر جوان کشورمان به خاطر عمل جراحی زیبایی که بر روی بینی انجام داده پیشمان است. پشیمانی مریم خدارحمی از جراحی زیبایی بینی به گزارش ...فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی ...انجمن تحقیقات راینولوژی ایران نیز به تازگی اعلام کرده است که براساس تحقیق ... انجام جراحی زیبایی بینی از اواخر دهه شصت شتاب روز افزونی گرفت که عمده ...


کلماتی برای این موضوع

باور می کنید جسد مایکل جکسون بینی نداشته عکسشاید بتوان گفت مایکل جکسون رکورددار جراحی زیبایی بینی در جهان بود مایکل اولین جراحی دانستنیهای پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اقدام جالب مانکن معروف برای تمسخر جراحی زیبایی ایران …به گزارش ایران ناز شریل به تازگی تصویری از خودش برروی توئیتر قرار داده است که در آن لب تمام چیزهایی که لازم است در خصوص یک عمل جراحی … توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است در صورت تمایل به اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرآنلاین سیاسیخبرآنلاین پرسپولیسخبرآنلاین بی بی سیخبرآنلاینخبرآنلاین داعش مجله اینترنتی حجاب ایرانیدر حالی که بسیاری از افراد منتظر رفع فیلتر فیس‌بوک بودند، وی چت فیلتر شد این اولین خبرگزاری باشگاه خبرنگاران اجتماعیجوانی از اتباع افغان که مادرش را به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی پوستپوستراز زیبایی افراد در داشتن پوست سالم است داشتن پوست سالم و زیبا نیازمند مراقبت و توجه



لینک منبع :جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن اســت

Images for جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن اســت فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی: جراحی‌های زیبایی که ایران ... www.farsnews.com/13950623000591‎Cached13 سپتامبر 2016 ... فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی ... جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن است/ چرایی عوارض پس از عمل. - مردی که رکورددار جراحی زیبایی است برای عمل بینی به ایران آمد!! عکس www.chekhabar.ir/.../مردی-که-رکورددار-جراحی-زیبایی-است-برای-عمل-بینی-به-ایران-آمد!!-عکس‎Cached5 روز پیش ... رودریگو آلوز مردی که رکورددار جراحی زیبایی در بین مردان می باشد برای انجام جراحی زیبایی به ایران آمده بود! جراحی های زیبایی که ایران رکورددار آن است - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25122535 13 سپتامبر 2016 ... جراحی های زیبایی که ایران رکورددار آن است. فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار ... مردی که رکورددار جراحی زیبایی است برای عمل بینی به ایران آمد!! عکس seemorgh.com/.../366765-مرد-رکورددار-جراحی-زیبایی-برای-عمل-بینی/‎Cached5 روز پیش ... رودریگو آلوز مردی که رکورددار جراحی زیبایی در بین مردان می باشد برای انجام جراحی زیبایی به ایران آمده بود! جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار دم است - دامپزشکی ivo-khr.ir/ار-اس-اس-خوان/جراحیzwnjهای-زیبایی-که-ایران-رکورددار-آ/ 13 سپتامبر 2016 ... [ad_1]. تندرستی بهبود نیوز:تحت‌استادی جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از عنایت جراحی لفظ سیاهه، بینی و سینه درب شماره ... زنی که رکورد دار تعداد جراحی زیبایی در جهان شد + عکس - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_5032.html‎Cachedزنی ۵۵ ساله در آمریکا پس از انجام پنجاه و دومین عمل جراحی زیبایی، رکورد تعداد عمل زیبایی را شکست و اسمش در فهرست ... زنی که رکورد دار تعداد جراحی زیبایی در جهان شد + عکس ... وی هم اکنون به عنوان مشاوره عمل جراحی زیبایی با پزشکان همکاری می کند و کتابی نیز درباره عمل زیبایی نوشته است. ... جوک های بسیار خنده دار ایرانی + جدید ... زنی که رکورد جراحی زیبایی مایکل جکسون را شکست (عکس ... hendevaneh.com/زنی-که-رکورد-جراحی-زیبایی-مایکل-جکسون-ر/‎Cachedبه گزارش ایران ناز این زن نه تنها از انگشت پا تا سر را عمل جراحی زیبایی کرده است ... مایکل جکسون که می‌گویند رکورددار جراحی زیبایی در میان مردان جهان است، کم‌کم ... سفر رکورددار جراحی زیبایی به ایران /تصاویر - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1241119‎Cached3 روز پیش ... یک مرد انگلیسی که به گفته کاربران برای جراحی‌های زیبایی متعدد، شبیه ... گفتنی است ورود او به ایران با روز تولدش همزمان شده که تصاویری در این ... رکورددار جراحی زیبایی است به ایران آمد!/عکس - ساوالان خبر www.savalankhabar.ir/.../رکورددار-جراحی-زیبایی-است-به-ایران-آمد/‎Cached4 روز پیش ... رودریگو آلوز مردی که رکورددار جراحی زیبایی در بین مردان می باشد برای انجام جراحی ... این مرد ۳۳ ساله به ایران آمده و جراحی زیبایی بینی انجام داده است!