مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند

[ad_1]

وب سایت تک شات: الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، پیشرفته‌های چشمگیری داشته اســت. آمازون حتی قصد دارد به مرور تمامی تبلت‌های خود را نیز به این دستیار صوتی مجهز کند.

 

طی ماه‌های گذشته الکسا موفق شده مجموعه گستره‌ای از مهارت‌های جدید را بیاموزد و جدیدترین مهارت این دستیار صوتی به آن امکان می‌دهد تا توییت های کاربران را برای آنها بخواند. این دستاورد حاصل همکاری توییتر با آمازون اســت که یک اپلیکیشن اختصاصی برای الکسا عرضه کرده اســت.


 الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند

کاربران باید به منظور استفاده از این قابلیت جدید الکسای آمازون، ابتدا حساب کاربری خود در توییتر را معرفی کنند. پس از این مرحله، تنها کاری که کاربران باید انجام دهند گفتن عبارت "Alexa, open Twitter” اســت.

به این ترتیب زمانی که الکسا این دستور صوتی را بشنود، شروع به خواندن تمامی توییت‌های موجود در تایم لاین صفحه اصلی کاربر در توییتر می‌کند.

در صورتی که کاربر درخواست کند الکسا هم چنین می‌تواند پست‌هایی که نام کاربر در آنها Mention شده اســت، افرادی که پست او را لایک کرده اند و هم چنین ریتوییت ها را بخواند. دستورات صوتی برای انجام این کارها نیز این گونه خواهد بود: "Alexa, ask Twitter for my own tweets” یا "Alexa, ask Twitter has anyone retweeted me?” و غیره.

الکسا هم چنین می‌تواند برخی اطلاعات عمومی را از این سرویس میکروبلاگینگ در اختیار کاربر قرار دهد، اطلاعاتی مانند ترندهای جهانی و محلی.

آن دسته از کاربرانی که یکی از دستگاه‌های پشتیبانی کننده از الکسا همچون اسپیکر هوشمند آمازون اکو را دارند از هم اکنون می‌توانند به قابلیت جدید توییتر در اپلیکیشن الکسا دسترسی داشته باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


14 سپتامبر 2016 ... الکسا توییت ها را برایتان می خواند. الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، ...این دستاورد حاصل همکاری توییتر با آمازون است که یک اپلیکیشن اختصاصی برای الکسا عرضه کرده است. الکسا توییت ها را برایتان می خواند کاربران باید به منظور ...14 سپتامبر 2016 ... الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، پیشرفتههای چشمگیری داشته است.14 سپتامبر 2016 ... الکسا توییت ها را برایتان می خواند. کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت تک شات: الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با ...الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، پیشرفتههای چشمگیری داشته است. درباره دستیار شخصی ...الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری برترین ها: الکسا توییت ها را برایتان می خواند.14 سپتامبر 2016 ... الکسا توییت ها را برایتان می خواند!! الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، ...18 سپتامبر 2016 ... الکسا توییت ها را برایتان می خواند! sahebnews.ir ۰ کلیک. الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این ...الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه… الکسا توییت ها را برایتان می خواند!! خواندن مطلب به صورت ...الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، پیشرفتههای چشمگیری داشته است.


کلماتی برای این موضوع

الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند



لینک منبع :الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند

الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../الکسا-توییت‌-ها-را-برایتان-می-خواند‎Cached14 سپتامبر 2016 ... الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند. الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، ... الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند!! - سیمرغ seemorgh.com/news/science.../318209-دستیار-شخصی-دیجیتال-آمازون/ 14 سپتامبر 2016 ... الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، پیشرفته‌های چشمگیری داشته است. بالاترین: الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند! https://www.balatarin.com/permlink/2016/9/18/4297798 18 سپتامبر 2016 ... الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند! sahebnews.ir ۰ کلیک. الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این ... - الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند!! - چه خبر www.chekhabar.ir/News/41097/‎Cached14 سپتامبر 2016 ... الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند!! بزرگنمایی: چه خبر - درباره دستیار شخصی دیجیتال آمازون بیشتر بدانید. الکسا، دستیار شخصی دیجیتال ... الکسا توییت ها را برایتان می خواند - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/الکسا-توییت-برایتان-خواند.html الکسا توییت ها را برایتان می خواند. تاریخ انتشار پست : 1395-6-24 بازدید : 0. تصاویری جالب اَز نماز خواندن خلبان. الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که ... الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند-برترینها|ایران ان پی www.irannp.com/.../in_bartarinha.irr5.lfar5.lnewsr5.l387689r5.lالکسا-توییت‌-ها-را-برایتان-می-خواند_ts1_الکسا-توییت‌-ها-را-برایتان...‎Cachedمراقب کلاهبرداری به بهانه فطریه باشید; » علت اصلی ابتلا به سرطان مغز کشف شد! » لاستیک‌های آینده شرایط جوی را تشخیص می‌دهند; » «فاوست» گوته، تراژدی عصر ... راهنمای استفاده از توییتر - BBC Persian - BBC.com www.bbc.com/persian/institutional/2014/.../140220_na_twitter_guide‎Cached Similar16 آوریل 2014 ... آیا برای خواندن توییت‌ها نیاز است که در توییتر عضو باشم؟ ... را با همین علامت هشتگ زده‌اند برایتان فهرست خواهد شد و می‌توانید نظرات همه افراد، حتی ... الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند www.coka.ir/articles/44762/الکسا-توییت‌-ها-را-برایتان-می-خواند الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند دستیار صوتی , آمازون , الکسا. توییت خوانی الکسا با قابلیت جدید این اپلیکیشن – جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/توییت-خوانی-الکسا-با-قابلیت-جدید-این-اپ/ الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند ... همچون اسپیکر هوشمند آمازون اکو را دارند از هم اکنون می‌توانند به قابلیت جدید توییتر در اپلیکیشن الکسا دسترسی داشته باشند . مرکز اطلاع رسانی مال های ایرانی - publications of telegram channel tsear.ch/posts/iranianmalls/410 امروز جز چند کاخ سلطنتی و مسجد و امامزاده، عمارت شمس العماره و یکی از دروازه ها که نگه داشته شده، تنها بازار تهران است که از قرن ... الکسا توییت‌ ها را برایتان می خواند