مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید

[ad_1]

 

این ساعت با استفاده از ترکیبی از رنگهای مختلف که بر روی صفحه خود به نمایش در می‌آورد، مواردی مانند ایمیل‌ها، زمان نهار و شام، جلسات، گرفتن ماشین از Uber و بسیاری موارد دیگر را به کاربران یادآوری میکند.

 

Glance طوری طراحی شده که حتی اگر کاربر مشغول کاری باشد، بدون نیاز به وقفه در کار خود و تنها با یک نگاه سریع به صفحه این ساعت هوشمند می‌تواند از  برنامه کاری خود مطلع شود.

 

هر هشدار به مدت 30 ثانیه بر روی صفحه می‌ماند و همچنین از طریق یک بلندگو که در داخل این ساعت تعبیه شده تکرار می‌شود تا از اینکه کاربر این پیام را دیده و شنیده باشد اطمینان حاصل شود.


این ساعت با ایمیل کار می‌کند تا کاربران را از پیام‌های دریافتی، و همچنین رویدادهای روز که در تقویم وجود دارند مطلع کند.

 

Glance همچنین با نقشه‌های مختلف کار می‌کند تا کاربران را از شرایط ترافیک مطلع سازد همچنین با برنامه های مرتبط با آب و هوا همگام شده و مرتب به روز رسانی می‌شود تا کاربر مدام از وضعیت آب و هوا اطلاع داشته باشد.

 

این ساعت همچنین مخاطبان موجود در گوشی هوشمند کاربر مانند اعضاء خانواده یا دوستان و مشتریان را با رنگ‌های مختلف دسته بندی کرده تا در هنگام تماس، کاربران تنها با یک نگاه مخاطب را شناسایی کنند.

 

این ساعت خارق العاده همچنین با طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف مانند  Uber  ، Lyft ،  Alexa  ، و دستگاه‌های نظارت بر تناسب اندام نیز همگام سازی می‌شود.


در حال حاضر Glance  برای جمع آوری منبع مالی بر روی وبسایت  Indiegogo  قرار گرفته اســت.

 

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، کمپانی سازنده این ساعت آن را تا فوریه 2017 روانه بازار خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

با گوشی آشنا شوید گوشیجانسختومقاومکاترپیلر و معرفی یک جان سخت دیگر با گوشی آشنا شوید ۳ دیدگاه ارسال شده توسط نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی از جنس خدا هفته گذشته با فردی آشنا شدیم به نام آقای قدیری که حوالی میدان جمهوری در یک عطاری مشکل رایج کاربران با اسمارت فون و راه …۰۹ آذر ۹۵ ساعت ۰۹۱۳ قطار مغناطیسی با سرعت کیلومتر بر ساعت در چین راه‌اندازی می‌شودقویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …امکانات این سامانه فقط با نصب بر روی دستگاه فرزندان در اختیار سرپرست خانواده قرار می کمردرد – سیب سلامت۱۰ راه جلوگیری از واریس پا خرفه؛ سبزی همه فن حریف آموزش کمک های اولیه در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …کمتر بیشتر است، مینیمال، سادگی، تزیینات جنایت است این عبارت‌ها چقدر به گوش‌تان زخم معده و اثنی عشر – سیب سلامت۱۰ راه جلوگیری از واریس پا خرفه؛ سبزی همه فن حریف آموزش کمک های اولیه در راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور بوکس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادبوکساین مقاله نیازمند ویکی‌سازی است لطفاً با توجه به راهنمای ویرایش و شیوه‌نامه



لینک منبع :با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید

طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../طراحی-یک-ساعت-دیواری-همه-فن-حریف-تصاویر‎Cached17 سپتامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ، این ساعت دیواری هوشمند که Glance نام دارد، قابلیت همگام سازی خود با گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی و ... با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید+تصاویر - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../با-این-ساعت-همه-فن-حریف-آشنا-شویدتصاویر 17 سپتامبر 2016 ... به گزارش ایران اکونومیست به نقل از گیزمگ، این ساعت دیواری هوشمند که Glance نام دارد، قابلیت همگام سازی خود با گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های ... با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید+تصاویر - پایگاه خبری ایران ... tnews.ir/news/423970651542.html محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره بسیار کاربردی است. با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید/تصاویر | محققان موفق به - قطره www.ghatreh.com/news/.../این-ساعت-همه-حریف-آشنا-شوید-تصاویر 17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفید. با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید+تصاویر | محققان موفق - قطره www.ghatreh.com/news/.../این-ساعت-همه-حریف-آشنا-شوید-تصاویر 17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفید. با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/با_این_ساعت_همه_فن_حریف_آشنا_شوید‎Cachedبا این ساعت همه فن حریف آشنا شوید. دانلود با ۳ ساعت هوشمند برتر ۲۰۱۵ آشنا شوید + زیرنویس فارسی · دانلود فشافویه · دانلود با ساعت دایره ای Gear S۲ سامسونگ آشنا ... با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید+تصاویر - سایت آزمون دکتری ... www.phdazmoon.net/50617-phd-azmoon-news 17 نوامبر 2016 ... اخبار پی اچ دی آزمون : سایت آزمون دکتری ( www.PhdAzmoon.Net ) - محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت ... با کامیونت آفرود همه فن حریف روسی آشنا شوید | Bestnik bestnik.ir/en/node/2486‎Cached13 فوریه 2016 ... با کامیونت آفرود همه فن حریف روسی آشنا شوید ... سرعت بگیرد و این مقدار در زمان حرکت برروی دریاچه یخ‌زده به ۶ کیلومتر بر ساعت کاهش پیدا می‌کند. اخبار 2 www.asreertebat.com/پرینت-خبر223 با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید. محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در ... با کوچک‌ترین قهوه‌خانه قدیمی جهان در بازار بزرگ تهران آشنا شوید mag.fidilio.com/با-کوچک‌ترین-قهوه‌خانه-قدیمی-جهان-در/‎Cachedخانه / پیشنهاد سردبیر / با کوچک‌ترین قهوه‌خانه قدیمی جهان آشنا شوید ... همه روزه هزاران هزار نفر به دلایل مختلف گذرشان به بازار می‌افتد و معمولا هم بازار روهای حرفه‌ای ... حاج علی مبهوتیان (معروف به درویش) که در این قهوه‌خانه مشغول به کار بوده حدود سال 1340 این ... آدرس: بازار تهران، خیابان 15 خرداد، سرای بازار بزرگ(ساعت فروش ها)، پلاک 78.