مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایران دومین مقصد گردشگری در انگلیس

[ad_1]

 

ایران دومین مقصد گردشگری در انگلیس

تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۲

کد مطلب: 56872

 

روزنامه ایندیپندنت نوشت: آمارها نشان می‌دهد که ایران دومین کشور مقرون به صرفه با مسافت پروازی طولانی در این انگلیس به شمار می‌رود که مساجد باشکوه، تاریخ متنوع و مهمان نوازی بی رقیب برگ برنده این کشور اســت.

خبرگزاری فارس: روزنامه ایندیپندنت طی گزارشی در مورد افزایش سفرهای گردشگری به ایران نوشت: شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز تصمیم گرفته اســت، تا پروازهای مستقیمی به مقصد ایران به عنوان یکی از داغ ترین مقاصد پروازی برای بازدید در سال 2017، راه اندازی کند.

اندرو شلتون، مدیرعامل پایگاه چیپ فلایت گفت: «آمارهای ما نشان می دهد که ایران هم اکنون مورد توجه واقع شده اســت و پس از امارات، دومین کشور مقرون به صرفه با مسافت پروازی طولانی به شمار می رود.»

«اکنون بریتیش ایرویز به ایران بازگشته و دیگر ایرلاین ها نیز ممکن اســت از آن پیروی کنند. ایرفرانس نیز در آوریل امسال خدمات خود را به این کشور از سر گرفت و قیمت پروازها ممکن اســت بیشتر کاهش یابد.»

به نوشته این روزنامه، پروازهای تهران بریتیش ایرویز به صورت روزانه از فرودگاه هیثروی لندن در زمستان راه اندازی خواهد شد. بازگشایی سفارت ایران در لندن، لغو تحریم ها و آسان تر شدن مشاوره‌های مسافرتی در اوایل امسال سبب شده اســت تا رزرو ها افزایش یابد.

شرکت مسافرتی جی ادونچر که یک تور 14 روزه «کشف پرشیا» با قیمت 1.889 یورو (سفر زمینی) به راه انداخته اســت، از افزایش فروش بیش از 200 درصدی سالانه خبر داده اســت.

راشل واسر، مدیر محصولات جهانی این شرکت، «مساجد باشکوه، تاریخ متنوع و مهمان نوازی بی رقیب» را به عنوان برگ برنده ایران عنوان کرد.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، مسلما، دسترسی به ایران هنوز محدودیت هایی دارد، که داشتن یک همراه تور آسان ترین گزینه برای مسافرت اســت. شهروندان انگلیسی به یک راهنمای تور نیاز دارند هرچند که لزوما نباید از طرف دولت تایید شود. انگلیسی ها همچنین آزادند تا از وسایل حمل و نقل ایران استفاده کنند.

در عین حال به بازدیدکنندگان ایرلندی از سوی وزارت خارجه و تجارت کشورشان توصیه می شود که در ایران «به شدت محتاط» باشند. یک شرکت ایرلندی در میان تورهای این کشور یک بسته مسافرتی 14 روزه به ایران ارائه می‌دهد که قیمت هایش از 1754 یورو شروع می‌شود.

فاطمه، یک نماینده شرکت مسافرتی انگلیسی ایوانوس می گوید: «درحالی که بر کسی پوشیده نیست که تعدادی از همسایگان ایران درجه های متفاوتی از بی ثباتی را تجربه می کنند، اما ایران همچنان مکان بسیار امنی اســت و هیچ دلیلی وجود ندارد که گردشگران احساس کنند که با تهدیدی مواجه خواهند شد.»

در عوض وی می گوید که چالش اصلی این کشور تامین تقاضا برای هتل اســت.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 سپتامبر 2016 ... روزنامه ایندیپندنت نوشت: آمارها نشان میدهد که ایران دومین کشور مقرون به صرفه با مسافت پروازی طولانی در این انگلیس به شمار میرود که مساجد ...18 سپتامبر 2016 ... مدیر سایت پروازهای ارزان در انگلیس گفت: آمارهای ما نشان می دهد که ایران مجددا به فهرست برگشته و پس از امارات دومین مقصد گردشگری به صرفه برای ...17 سپتامبر 2016 ... ایران دومین مقصد مقرون به صرفه برای گردشگران انگلیسی. اجتماع > سفر - یکروز پس از تعطیلی سفارتخانه آلمان در ترکیه بهدلیل آنچه برلین هراس ...روزنامه ایندیپندنت طی گزارشی در مورد افزایش سفرهای گردشگری به ایران ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جام جم آنلاین: ایران دومین مقصد گردشگری در انگلیس.16 سپتامبر 2016 ... روزنامه ایندیپندنت نوشت آمارها نشان می دهد که ایران دومین کشور مقرون به صرفه با مسافت پروازی طولانی در این انگلیس به شمار می رود که مساجد ...روزنامه ایندیپندنت نوشت: آمارها نشان میدهد که ایران دومین کشور مقرون به صرفه با مسافت پروازی طولانی در این انگلیس به شمار میرود که مساجد باشکوه، تاریخ متنوع و ...... WhatsApp; Yahoo Mail; Gmail · Line · SMS · Viber · Telegram. Shortlink: 27 شهر. ارسال شده توسط: عارف. بدون دیدگاه مقصد, انگلیس, دومین, ایران, در, گردشگری.روزنامه ایندیپندنت نوشت: آمارها نشان میدهد که ایران دومین کشور مقرون به صرفه با مسافت پروازی طولانی در این انگلیس به شمار میرود که مساجد باشکوه، تاریخ متنوع و ...روزنامه ایندیپندنت نوشت: آمارها نشان میدهد که ایران دومین کشور مقرون به صرفه با مسافت پروازی طولانی در این انگلیس به شمار میرود که مساجد باش.روزنامه ایندیپندنت نوشت: آمارها نشان میدهد که ایران دومین کشور مقرون به صرفه با مسافت پروازی طولانی در این انگلیس به شمار میرود که مساجد باشکوه، تاریخ متنوع و ...


کلماتی برای این موضوع

گردشگری در ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگردشگریدرایرانصنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار استعصر ایران فرودگاه ها در سال چگونه خواهند بود؟ عکس لوکس ترین هتل های جهان در سال عکس صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدمعرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندموقعیت جغرافیایی دبی دبی در جنوب کشور پهناور ایران قرار دارد و جزئی از کشور امارات زیباترین شهرهای دنیا لندن، انگلیس لست سکندکلان شهر لندن همان پایتخت انگلستان است که حتی نامش بیانگر شکوه و جلال امپراطوری دو گام در راستای آمادگی برای تبریز آغاز برنامه‌های تبریز رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در جریان مهمترین اخبار ایران و جهانمراسم خطبه خوانی شب شهادت امام رضا ع در حرم مطهر رضوی‎ تصاویر مراسم خطبه خوانی شب ایران به زنجیره اعتبارسنجی گواهی مبدا اتاق …دولت نجات ملی در یمن تشکیل شد روسیه نتایج انتخابات آمریکا، ناکارآمدی مدل آخرین اخبار مهم ایران و جهان از دلاری که در سکوت بانک‌مرکزی۳۹۰۰تومان را هم رد کرد تا عربستانی که مشکلش حتی با ارمنی‌های ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…اوانس اوگانیانس اولین کارگردان سینمای ایران و همچنین بانی اولین مدرسهٔ بازیگری در



لینک منبع :ایران دومین مقصد گردشگری در انگلیس

ایران دومین مقصد گردشگری در انگلیس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ایران-دومین-مقصد-گردشگری-در-انگلیس‎Cached16 سپتامبر 2016 ... روزنامه ایندیپندنت نوشت: آمارها نشان می‌دهد که ایران دومین کشور مقرون به صرفه با مسافت پروازی طولانی در این انگلیس به شمار می‌رود که مساجد ... ایران دومین مقصد گردشگری در انگلیس - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/7995‎Cached17 سپتامبر 2016 ... آمارهای ما نشان می دهد که ایران هم اکنون مورد توجه واقع شده است و کشوری مقرون به صرفه برای سفر به شمار می رود. ایران دومین مقصد گردشگری ارزان برای انگلیسی‌ها شناخته شد ... https://www.tasnimnews.com/.../ایران-دومین-مقصد-گردشگری-ارزان-برای-انگلیسی-ها-شناخته-شد‎Cached18 سپتامبر 2016 ... مدیر سایت پروازهای ارزان در انگلیس گفت: «آمارهای ما نشان می دهد که ایران مجددا به فهرست برگشته و پس از امارات دومین مقصد گردشگری به صرفه برای ... ایران دومین مقصد مقرون به صرفه برای گردشگران انگلیسی www.hamshahrionline.ir/details/346545‎Cached17 سپتامبر 2016 ... ایران دومین مقصد مقرون به صرفه برای گردشگران انگلیسی. اجتماع > سفر - یک‌روز پس از تعطیلی سفارتخانه آلمان در ترکیه به‌دلیل آنچه برلین هراس ... ایران دومین مقصد گردشگری ارزان برای انگلیسی‌ها شناخته شد - LinkedIn https://www.linkedin.com/.../ایران-دومین-مقصد-گردشگری-ارزان-برای-انگلیسیها-شناخته-شد-iran‎Cached21 سپتامبر 2016 ... مدیر سایت پروازهای ارزان در انگلیس گفت: «آمارهای ما نشان می دهد که ایران مجددا به فهرست برگشته و پس از امارات دومین مقصد گردشگری به صرفه برای ... ایران دومین مقصد گردشگری در انگلیس - دنیای سفر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25280214 17 سپتامبر 2016 ... ایران دومین مقصد گردشگری در انگلیس. آمارهای ما نشان می دهد که ایران هم اکنون مورد توجه واقع شده است و کشوری مقرون به صرفه برای سفر به شمار می رود ... ایران دومین مقصد مسافرتی مقرون به صرفه در انگلیس - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950626000298‎Cached16 سپتامبر 2016 ... ایران دومین مقصد مسافرتی مقرون به صرفه در انگلیس/ افزایش ۲۰۰ درصد ... مورد افزایش سفرهای گردشگری به ایران نوشت: شرکت هواپیمایی بریتیش ... ایران مهمترین مقصد گردشگری انگلیسی ها در سال ۲۰۱۶ می‌شود - کجارو www.kojaro.com/.../irans-most-important-english-tourist-destination-2016/‎Cached25 آوریل 2016 ... به دنبال گرم شدن روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و غرب، تعداد گردشگران انگلیسی علاقه‌مند سفر به ایران به طور بی‌سابقه‌ای افزایش ... گردشگری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گردشگری‎Cached Similarگردشگری، سیاحت یا توریسم و نیز جهانگردی به طور کلی به عنوان مسافرت ... و برگشت بین مبدأ و مقصد و چرخش دارد که از طریق زبان‌های فرانسه و انگلیسی به فارسی ... که به دلیل نزدیکی و ارزان بودن مسافرت، مورد توجه گردشگران ایرانی قرار می‌گیرند. گزارش: افزایش سفر گردشگران بریتانیایی به ایران - PressTV presstv.ir/DetailFr/2016/09/22/485865/Iran-UK-Tourism‎Cached22 سپتامبر 2016 ... تعداد گردشگران بریتانیایی که به ایران سفر می‌کنند، با افزایش زیادی همراه ... مدیر یک وب‌سایت جهانگردی بریتانیایی می‌گوید ایران هم‌اکنون دومین مقصد ... وایلد فرانتیرز یک شرکت مسافرتی ماجراجویانه در لندن است که به طور خاص ...