مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس

[ad_1]

اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخه‌ی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به دست بازی «بتلفیلد ۱»(Battlefield 1) شرکت الکترونیک آرتز افتاده اسـت.

به گزارش صبحانه، اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخه‌ی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به دست بازی «بتلفیلد ۱»(Battlefield 1) شرکت  الکترونیک آرتز افتاده اسـت.

شرکت EA اعلام کرد که بازی بتلفیلد ۱ یکی از شگفت‌انگیزترین نسخه‌های آزمایشی در طول تاریخ این شرکت را به وجود آورد. براساس گفته‌های الکترونیک آرتز، بیش از ۱۳٫۲ میلیون نفر نسخه‌ی آزمایشی را روی تمام پلتفرم‌ها تجربه کرده‌اند. همین موضوع باعث شده که انتظار فروش بسیار بالایی هم از این عنوان داشته باشیم.

بازی بتلفیلد ۱ با یک تغییر اساسی راهی بازار می‌شود. در طول چند سال گذشته که قسمت‌های قبلی فضایی کاملا مدرن داشتند، این بازی به زمان جنگ جهانی اول بازگشته و نبردهای قدیمی‌تر را به تصویر می‌کشد. موضوعی که خیلی مورد توجه گیمرها قرار گرفت. رکورد بیشترین گمیر در نسخه‌ی آزمایشی بازی‌های EA تا قبل از این در اختیار بازی Star Wars Battlefront بود. لازم به ذکر اسـت که این بازی را هم سازندگان بتلفیلد ۱ ساخته بودند و توانسته بود ۹ میلیون نفر را به سمت خودش جلب کند.

شرکت EA اعلام کرد که در مدت زمانی که نسخه‌ی آزمایشی بتلفلید ۱ قابل بازی بود، بیش از ۶۲ میلیون کشته در بازی ثبت شده اسـت. همچنین مشخص شد که ۳۰ درصد گیمرها دسته‌ی Assault و ۲۸ درصد هم دسته‌ Scout را انتخاب می‌کردند.

بازی Battlefield 1 کمتر از یک ماه دیگر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود.

بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 سپتامبر 2016 ... اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخهی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به دست بازی بتلفیلد ۱(Battlefield ...17 سپتامبر 2016 ... اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخهی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به دست بازی بتلفیلد ۱(Battlefield ...17 سپتامبر 2016 ... بازی Battlefield 1 رکورد زد عکس. شنبه 27 شهریور 1395-03:54 ب.ظ. اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخهی آزمایشی ...اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخهی آزمایشی یک بازی بود، اکنون ... بازی Battlefield 1 آنقدر به نظرمان خوب میآید که دیگر چشممان به قسمتهای جدید ندای وظیفه ... دختر 10 ساله رکورد دراز نشست گینس را شکست عکسمجله دیجی کالا - مجید نوردوست: اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخهی ... بازی Battlefield 1 کمتر از یک ماه دیگر برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و .... عروسی و ازدواج رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان در یونان عکس -آکا.4 ا کتبر 2016 ... بازی Battlefield 1 رکورد زد عکس | دمادم ... بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخهی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به دست بازی ...24 سپتامبر 2016 ... کوهپیمای احمدی نژاد در توچال/عکس ... رکورد بیشترین گمیر در نسخهی آزمایشی بازیهای EA تا قبل از این در اختیار بازی Star Wars Battlefront بود. ... بازی Battlefield 1 کمتر از یک ماه دیگر برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و ...17 سپتامبر 2016 ... اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخهی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به دست بازی Battlefield 1 افتاده است.ESRB بازی Battlefield 1 را برای درجه سنی M یعنی بازی بازان که ۱۷ سال سن یا بیشتر دارند در نظر گرفته است. ... Battlefield 1 با حال و هوای جنگ جهانی اول در این نسل هشتم که شاهد بازی های کمی با چنین موضوعی هستیم، .... در ادامه با تک شات همراه باشید. مراقب باشید این باز ی ها به درستان لطمه نزنند! عکس ... بازی battlefield 1 رکورد زد.


کلماتی برای این موضوع

سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالکافه دیجیتال ویژه نامه تبلت و مودم های نسل سه و چهار هواوی تاریخچه شرکت هواویچانگان چه مشخصاتی دارد و قیمت آن چند است؟ …بعدی هفته‌ نامه ویدیویی ۳ از تا کارت‌ گرافیک‌ های جدید انویدیا



لینک منبع :بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس

بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ... sobhanehonline.com/fa/news/.../بازی-battlefield-1-رکورد-زد-عکس‎Cached17 سپتامبر 2016 ... اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخه‌ی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به دست بازی «بتلفیلد ۱»(Battlefield ... بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/بازی-Battlefield-1-رکورد-زد-عکس/3655845 اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخه‌ی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به دست بازی «بتلفیلد ۱»(Battlefield 1) شرکت ... بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس - هفت روز خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25291346 17 سپتامبر 2016 ... بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس. اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخه ی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به ... Images for بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس - مفیدستان mofidestan.ir/بازی-battlefield-1-رکورد-زد-عکس/‎Cachedبازی Battlefield 1 رکورد زد عکس. شنبه 27 شهریور 1395-03:54 ب.ظ. اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخهی آزمایشی …اگر تا قبل از این ... مطالب اینترنتی - بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس sdih.mihanblog.com/post/11‎Cachedبازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس. شنبه 27 شهریور 1395-03:54 ب.ظ. اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخه‌ی آزمایشی یک بازی بود، ... Battlefield 1 بزرگترین بازی این مجموعه خواهد بود! - کلیک | نبض ... click.ir/.../battlefield-1-the-biggest-and-most-innovative-battlefield-ever/‎Cached15 مه 2016 ... پس از مشاهده پیش نمایش ها و ویدیویی هایی از بازی Battlefield 1 که ... شد که این امر، موفقیت و رکورد بسیار خوبی برای کمپانی الکترونیک آرتز ... بازی Battlefield 1 - فروشگاه ممتاز چی www.momtazchi.ir/post/687‎Cachedسرانجام نسخه نهایی بازی بتلفیلد ۱ (به انگلیسی: Battlefield 1) برای کاربران ... تصاویر محیط بازی: خرید ..... بازی Battlefield 1 رکورد زد +عکس - صبحانه آنلاین | . رکورد کشتار با نارنجک در Battlefield 1 - گیمر - آپارات ► 5:25www.aparat.com/v/y7EGi/رکورد_کشتار_با_نارنجک_در_Battlefield_1_-_گیمر Dec 11, 2016 - 5 min گیمر در این قسمت نگاهی می کنیم به رکورد کشتار با نارنجک که در بازی Battlefield 1 ثبت شده است. www.Gam3r.ir رکورد کشتار با نارنجک در ... بسته الحاقی جدید برای بازی Battlefield 1 معرفی شد، به نام تزار toma.ir/news/53171‎Cached12 ژوئن 2017 ... n \n دسته: گیم و کنسول بازی \n \n 22 خرداد 1396 \n \n نوشته شده توسط خبات کریمی \n الکترونیک آرتز در خلال کنفرانس ... بسته الحاقی جدید برای بازی Battlefield 1 معرفی شد، به نام تزار ... بسته ماندن دروازه ایران رکورد زد ... افتخاری دیگر برای کشورمان/ایران۲-ازبکستان صفر/صعود ایران به جام جهانی+فیلم و عکس.