مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی

[ad_1]

کیک شکلاتی از جمله کیک هایی می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد.ابتدا زرده و سفید تخم مرغ‌ را جدا می کنیم. زرده هارا با وانیل و نصف شکر توسط هم زن برقی می زنیم تا شکر حل شود، سپس سفیده ها را زده تا کاملا سفت شوند و نصف باقیمانده شکرها را کم کم به سفیده اضافه می‌کنیم

 

مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی

 

مواد لازم برای کیک:

 

آرد                                  ۱۱۰ گرم

شکر                                ۲۰۰ گرم

نشاسته                             ۸۰ گرم

تخم مرغ                               ۸ عدد

کاکائو                   ۴ قاشق غذا خوری

پکینگ پودر            ۲ قاشق چای خوری

وانیل                    ۱ قاشق غذا خوری

 

طرز تهیه:

 

ابتدا زرده و سفید تخم مرغ‌ را جدا می کنیم. زرده هارا با وانیل و نصف شکر توسط هم زن برقی می زنیم تا شکر حل شود، سپس سفیده ها را زده تا کاملا سفت شوند و نصف باقیمانده شکرها را کم کم به سفیده اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم تا حل شوند، مایه سفیده و زرده‌ را با هم مخلوط می‌کنیم،هم می‌زنیم.

 

آرد و نشاسته و پکینگ پودر و کاکائو را با هم مخلوط کرده و در ۲ تا ۳ مرحله به مخلوط سفیده و زرده اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم تا یک دست شود.سپس در یک قالب چهار گوش و یا گرد به قطر ۲۸ سانتی متر ریخته در فرفر که از قبل گرم شده (۱۷۵ درجه سلیسیوس. ۳۵۰ درجه فارنهایت)به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه قرار میدهیم.

 

مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی

 

مواد لازم برای تزیین کیک

 

خامه                                    ۴۰۰ گرم

ماسکارپونه                             ۱۵۰ گرم

پودر پوست پرتقال                      ۱۰ گرم

شکلات تلخ                            ۲۰۰ گرم

 

طرز تهیه:

 

ابتدا شکلات را به روش بن ماری آب می‌کنیم ، کنار می‌گذاریم تا سرد شود.خامه را می‌زنیم تا سفت شود. شکلات خنک شده و پودر پوست پرتقال و ماسکارپونه را به خامه اضافه می کنیم هم می زنیم .کیک را از ارتفاع به ۲ قسمت کرده و کمی‌ از وسط کیک به صورت یکنواخت می تراشیم (حدود ۴۰ تا ۵۰ گرم) کیک تراشیده شده

 

را با دست خورد می‌کنیم و به نصف خامه و شکلات اضافه می‌کنیم و روی لایه پایینی کیک به صورت یکسان می‌گذاریم و با چاقو بزرگ صاف می‌کنیم لایه بالایی کیک را گذاشته و نصف خامه شکلاتی(بدون کیک تراشیده شده ) را روی تمام سطح کیک می مالیم و سپس با کاکائو و برگ شکلاتی و گل رز به صورت دلخواه تزیین می‌کنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


19 ژانويه 2014 ... مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی ساده: مواد کیک شکلاتی ... ۱۲۵ گرم خامه شیرینیپزی. فیلم خیلی کوتاه و سریع از پخت این کیک شکلاتی: ...پخت کیک شکلاتی درست کردن کیک شکلاتی مواد لازم برای کیک شکلاتی,درست کردن انواع کیک ساده,آسان ترین روش پخت کیک شکلاتی,طرز تهیه کیک شکلاتی ...کیک شکلاتی مخصوص : برای تهیه کیک شکلاتی شکلات تخته ای و کره را داخل کاسه ای ... مواد لازم. آرد 2 لیوان; شکر 1 لیوان; پودر کاکائو 10 قاشق غذاخوری; کره 100 گرم ... آب شود سپس شکر و پودر کاکائو را اضافه و مخلوط کنید ، پس از مخلوط کردن مواد باید .... سلام خسته نباشید مرسی از سایتتون من کیک شکلاتی درست کردم خیلی هم ...مواد لازم برای تهیه کیک شکلاتی ... با اضافه کردن آب جوش مایع کیکمون خیلی رقیق میشه ولی مشکلی برای کیکمون پیش .... من درست کردن عالی شد ممنون اون نفر .14 ژانويه 2015 ... شبنم نیوز: طرز تهیه کیک شکلاتی و خوش طعم را با شبنم نیوز آموزش ... مواد لازم : شکر : یک لیوان (250گرم) تخممرغ : 6 عدد شیر : نصف لیوان (125 ...کیک بدون فر (قابلمه ای ) - دفتر اشپزی من - کافه بـــانـــــــــــــو. ... کیک من خاطره دارن الانم به یاد اون وقتا یه موقع های با وجود فر و مایکرفر تو قابلمه درست میکنم. مواد لازم : ... همه مواد رو حاضر و اماده کنید بعد برید سراغ درست کردن کیک .... توقع نداشته باشید در حد کیک اسفنجی پف کنه پف این کیک خیلی نیس ولی بافتش خمیری هم نیس.18. Juli 2014ابتدا سس شکلات را آماده می کنیم و برای این کار شکر، پودر کاکائو، شیر، وانیل، ... مواد لازم برای تهیه کیک شکلاتی خیس: ... طرز تهیه ی کیک شکلاتی خیس: ... کیک شکلاتی خیس طرز تهیه کیک شکلاتی خیس آموزش درست کردن کیک شکلاتی خیس ...1 دسامبر 2013 ... ... پودر به کار رفته است در فر را باز نکنید، چرا که پف کیک از بین میرود. مواد لازم : ... مواد را داخل قالب بریزید و کشمش را همراه با گردو و شکلات چیپسی روی مواد بریزید. یکی دیگر از قالبها را هم با مواد کیک که با پودر کاکائو یا نسکافه مخلوط ... نقل قول کردن .... کیک گردویی را این بار متفاوت و خاص درست کنید!!!


کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی سبکترین کیک برای …طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی با مغز وانیلی و رویه مخصوصبستنی، طرز تهیه بستنی وانیلی، انواع بستنی، مواد لازم برای بستنیطرز تهیه بستنی وانیلی سنتیطرز تهیه بستنی وانیلی با خامهطرز تهیه بستنی سنتی با کیک با روکش شکلاتی و ذوب کردن شکلاتمواد لازم پودر کیک آماده عدد خامه فرم گرفته نیم کیلوگرم پودر ژله به مقدار لازمآشپزی برای صنم بانو کیک شکلاتی با خامه شکلاتی …این کیک رو برای تولد آقای همسر درست کردم ، اینبار عین کیکهای بی بی درآوردم با خامه ی کیک شکلاتی طرز تهیه کیک شکلاتی مخصوص …کیک شکلاتی مخصوص برای تهیه کیک شکلاتی شکلات تخته ای و کره را داخل کاسه ای بریزید و کیک شکلاتی کیک ساده شکلاتی فوری ایران کوککیک شکلاتی تخم مرغ ها را درون کاسه ای بشکنید و با شکر ، شیر و روغن خوب مخلوط کنید کیک شکلاتی سنتی کیکشکلاتیمواد لازم ۲۰۰ گرم آرد سفید همه‌کاره، ۲۰۰ گرم شکر، یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر، نصف کیک شکلاتی بدون تخم مرغ ~ کارگاه آشپزسازییکی از راه های حذف کلسترل از کیک، حذف تخم مرغه پس این کیک هم یه کیک بدون کلسترل دیگه کیک شکلاتی کیک و نانجاتون خالی این کیک واقعا خوشمزه بود بافتش خیلی نرم و دوست داشتنی بود حتما امتحان کنیدکیک شکلاتی با دسر موز طرز تهیهمواد لازم تخم مرغ سه عدد پودر کاکائو سی گرم آرد گندم گرم وانیل



لینک منبع :مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی

طرز تهیه کیک شکلاتی خوشمزه مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-کیک-شکلاتی-chocolate-cake-recipe/‎Cachedمواد لازم برای تهیه کیک شکلاتی. آرد 2 پیمانه ... بعد از الک کردن باقی مواد خشک یعنی قهوه، نمک، جوش شیرین و بیکینگ پودر و وانیل رو هم روی آرد و کاکائو میریزیم. کیک شکلاتی - طرز تهیه کیک شکلاتی مخصوص | ایران کوک https://irancook.ir/04/30/cake-chocolate-makhsos/7100/‎Cachedکیک شکلاتی مخصوص : برای تهیه کیک شکلاتی شکلات تخته ای و کره را داخل کاسه ای ... مواد لازم. آرد 2 لیوان; شکر 1 لیوان; پودر کاکائو 10 قاشق غذاخوری; کره 100 گرم ... آب شود سپس شکر و پودر کاکائو را اضافه و مخلوط کنید ، پس از مخلوط کردن مواد باید .... سلام خسته نباشید مرسی از سایتتون من کیک شکلاتی درست کردم خیلی هم ... کیک شکلاتی - کیک ساده شکلاتی فوری | ایران کوک https://irancook.ir/04/07/cake-chocolate/1314/‎Cachedکیک شکلاتی : تخم مرغ ها را درون کاسه ای بشکنید و با شکر ، شیر و روغن خوب مخلوط ... مواد لازم. تخم مرغ 6 عدد; شکر 250 گرم; آرد 200 گرم; شیر 1/2 لیوان; روغن 3/4 ... کیک شکلاتی سنتی - گوشه www.gooshe.net/کیک-شکلاتی/‎Cached Similar40 min - 235 cal 19 ژانویه 2014 ... مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی ساده: مواد کیک شکلاتی. – ۲۰۰ گرم آرد سفید همه‌کاره، ۲۰۰ گرم شکر، یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر، نصف ... طرز تهیه کیک شکلاتی، سریع و ساده - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/pastry-drink/cake/180648-180648/‎Cached Similar1 دسامبر 2013 ... هیچگاه اوایل پخت کیک‌هایی که در آنها بکینگ پودر به کار رفته است در فر را باز نکنید، چرا که پف کیک از بین می‌رود. مواد لازم : شکر : یک لیوان ... Images for مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی طرز تهیه کیک شکلاتی آسان - بیتوته www.beytoote.com/cookery/pastry/easy1-chocolate-cake1.html‎Cachedپخت کیک شکلاتی درست کردن کیک شکلاتی مواد لازم برای کیک شکلاتی,درست کردن انواع کیک ساده,آسان ترین روش پخت کیک شکلاتی,طرز تهیه کیک شکلاتی ... مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی - ایران ناز www.irannaz.com/مواد-لازم-درست-کیک-شکلاتی.html‎Cachedکیک شکلاتی از جمله کیک هایی می باشد که بسیار پرطرفدار می باشدابتدا زرده و سفید تخم مرغ‌ را جدا می کنیم زرده هارا با وانیل و نصف شکر توسط هم زن. مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی - آکا www.akairan.com/shirinipazi/.../news201751520133998943.html‎Cached15 مه 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع ... طرز تهیه کیک شکلاتی ساده و خوشمزه به دو روش + 8 راز مهم | شبنم نیوز www.shabnamnews.com/news/75810‎Cached Similar14 ژانویه 2015 ... شبنم نیوز: طرز تهیه کیک شکلاتی و خوش طعم را با شبنم نیوز آموزش ببینید. ... مواد لازم: آرد : 2 و سه چهارم پیمانه شکر : 2 پیمانه تخم مرغ بزرگ : 2 عدد ... از آنجا که پف کردن در کیک شکلاتی خیلی اهمیت ندارد، لزومی ندارد حتما به آن بیکینگ پودر اضافه کنید ویا ... درست کردن سالاد الویه به شکل هویج + آموزش تصویری.