مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف تصاویر

[ad_1]
به گزارش ستاره ها؛ این ساعت دیواری هوشمند که Glance نام دارد، قابلیت همگام سازی خود با گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی و دستگاه‌های هوشمند دیگری که در منزل یا محل کار وجود دارند را داشته و با سیستم‌های عامل اندروید و iOS کار می‌کند.
این ساعت با استفاده از ترکیبی از رنگهای مختلف که بر روی صفحه خود به نمایش در می‌آورد، مواردی مانند ایمیل‌ها، زمان نهار و شام، جلسات، گرفتن ماشین از Uber و بسیاری موارد دیگر را به کاربران یادآوری میکند.
Glance طوری طراحی شده که حتی اگر کاربر مشغول کاری باشد، بدون نیاز به وقفه در کار خود و تنها با یک نگاه سریع به صفحه این ساعت هوشمند می‌تواند از  برنامه کاری خود مطلع شود.
هر هشدار به مدت 30 ثانیه بر روی صفحه می‌ماند و همچنین از طریق یک بلندگو که در داخل این ساعت تعبیه شده تکرار می‌شود تا از اینکه کاربر این پیام را دیده و شنیده باشد اطمینان حاصل شود.

این ساعت با ایمیل کار می‌کند تا کاربران را از پیام‌های دریافتی، و همچنین رویدادهای روز که در تقویم وجود دارند مطلع کند.
Glance همچنین با نقشه‌های مختلف کار می‌کند تا کاربران را از شرایط ترافیک مطلع سازد همچنین با برنامه های مرتبط با آب و هوا همگام شده و مرتب به روز رسانی می‌شود تا کاربر مدام از وضعیت آب و هوا اطلاع داشته باشد.
این ساعت همچنین مخاطبان موجود در گوشی هوشمند کاربر مانند اعضاء خانواده یا دوستان و مشتریان را با رنگ‌های مختلف دسته بندی کرده تا در هنگام تماس، کاربران تنها با یک نگاه مخاطب را شناسایی کنند.
این ساعت خارق العاده همچنین با طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف مانند  Uber  ، Lyft ،  Alexa  ، و دستگاه‌های نظارت بر تناسب اندام نیز همگام سازی می‌شود.
در حال حاضر Glance  برای جمع آوری منبع مالی بر روی وبسایت  Indiegogo  قرار گرفته اســت.
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، کمپانی سازنده این ساعت آن را تا فوریه 2017 روانه بازار خواهد کرد.
انتهای پیام





[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره بسیار ...17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفید.17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره بسیار ...به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این ساعت دیواری هوشمند که Glance نام دارد، قابلیت همگام سازی خود با گوشیهای هوشمند، دستگاههای پوشیدنی و ...17 سپتامبر 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این ساعت دیواری هوشمند که Glance نام دارد، قابلیت همگام سازی خود با گوشیهای هوشمند، دستگاههای ...18 سپتامبر 2016 ... ساعت دیواری, ساعت هوشمند, گوشی هوشمند یک ساعت دیواری همه فن حریفمحققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت ...محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره بسیار کاربردی است.طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف تصاویر. محققان موفق به توسعه یک ساعت ديواري هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی ...... خانواده · بین الملل · فناوری اطلاعات · مذهبی · اخبار روز · اخبار وب گردی · طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف تصاویر. طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف تصاویر ...


کلماتی برای این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه ساعت رولکس با طراحی زیبا ساعت رولکس اگر به بازار ساعت مراجعه کنید، با انواع و اقسام ساعت‌ها رو به رو خواهید شد جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سهم کدام یک از عوامل زیر را در وقوع حادثه قطار سمنان بیشتر می دانید؟اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققانی که گفته بودند سرعت نور متغیر است، اکنون به یک پیش‌بینی عددی دست یافته‌اند که اصفهانخیلی وقته که می خوام در خصوص محله قینان اطلاعاتی را ارائه کنم که خدا را شکر امروز بخشی دانلود بررسی مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ ، …آموزشخانه آموزش بررسی ۵ مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ ، ، ، و جایزه



لینک منبع :طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف تصاویر

Images for طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف/ تصاویر طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../طراحی-یک-ساعت-دیواری-همه-فن-حریف-تصاویر‎Cached17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره بسیار ... طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف+تصاویر | خبرآزاد www.khabarazad.com/.../طراحی-یک-ساعت-دیواری-همه-فن-حریفتصاویر/‎Cachedبه گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ، این ساعت دیواری هوشمند که Glance نام دارد، قابلیت همگام سازی خود با گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی و دستگاه‌های هوشمند ... طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف +تصاویر - ایلنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25325190 طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف +تصاویر. محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی ... طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف/ تصاویر - سایت خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/488470681783.html‎Cachedسایت خبری تحلیلی اندیشه ها: محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی ... عکس های طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/news/طراحی-ساعت-دیواری-فن-حریف.html‎Cached18 سپتامبر 2016 ... گوشی هوشمند ساعت هوشمند ساعت دیواری یک ساعت دیواری همه فن حریفمحققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت ... طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف+تصاویر - ایسنا - به انگلیسی in-english.loger.ir/.../طراحی-یک-ساعت-دیواری-همه-فن-حریفتصاویر-ایسنا‎Cached17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره ... طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف+تصاویر - علم وفناوری www.elme1404.loxtarin.com/post/15084 به نقل از گیزمگ، این ساعت دیواری هوشمند که Glance نام دارد، قابلیت همگام سازی خود با گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی و دستگاه‌های هوشمند دیگری که در منزل یا ... با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید/تصاویر khabarone.ir/news/3771877‎Cached17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره بسیار ... طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف تصاویر | News File newsfile.ir/news/طراحی+یک+ساعت+دیواری+همه+فن+حریف++تصاویر‎Cachedافکار - 1 ماه پیش; تصاویر پوتین همه فن حریف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری ۶۵ ساله روسیه و قدرتمدترین مرد این کشور در طی سال های گذشته تصویر سیاستمداری همه ...