مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشکر رئیس جمهوری

[ad_1]

به گزارش شفاف: دکتر سید حسن هاشمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به عنوان متولی سلامت کشور، طی سه سال گذشته همه‌ توان خود را بکار گرفتم که با بهره‌گیری از خرد جمعی و در حد امکانات موجود، اقدامات زیربنایی به‌منظور ایجاد بستر مناسب گسترش زندگی با کیفیت را برای هموطنانم فراهم آورم.

نقش افراد در پدید آمدن حوادث و به‌ویژه تصادفات اما بسیار پررنگ اسـت و سازمان‌های متعددی در این حوزه نقشی جدّی ایفا می‌نمایند که در نهایت بار این مسائل بر دوش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سنگینی می‌کند و پیش از همه، همکارانم در اورژانس پیش بیمارستانی قرار دارند، متخصصانی که چون سربازان خط مقدم هر روز با موارد متعددی از حوادث دست و پنجه نرم می‌کنند.

در حال حاضر اورژانس کشور با ۳۵۰۰ دستگاه آمبولانس، ۵۷ اتوبوس آمبولانس و ۴۰ موتورلانس در ۲۱۹۰ پایگاه شهری و جاده‌ای، ۲۰ پایگاه هوایی و ۲ پایگاه دریایی مشغول ارائه‌ خدمت به هموطنان اسـت.

طی یک سال گذشته نیز علاوه بر پایگاه‌های اورژانس هوایی، ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس مدرن به این ناوگان اضافه شده و انشاءالله همین تعداد نیز تا پایان سال تأمین خواهد شد.

اما آنچه طی چهل و یک سال گذشته، نام اورژانس را در سراسر کشور، بلند آوازه ساخته، تلاش خستگی‌ناپذیر همکارانم در اورژانس پیش بیمارستانی اسـت.

همکارانی که در تمام ساعات شبانه روز، خدمت به هموطنان و نجات جان مصدومان را نه تنها به آرامش خود که به خانواده‌ خویش نیز ترجیح داده‌اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدا و جان باختگان ۴۱ سال خدمت، از آسمان مسیر تهران به ونزوئلا، سال‌روز تأسیس اورژانس کشور را به همه‌ همکاران عزیزم تبریک می‌گویم؛ از خداوند متعال، سلامت و سربلندی‌شان را خواهانم و مراتب تشکر رئیس جمهوری محترم، جناب آقای دکتر روحانی را به ایشان ابلاغ می‌نمایم.

منبع: خبرگذاری مهر    


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 سپتامبر 2016 ... تشکر رئیس جمهوری. وزیر بهداشت در نوشتاری به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی، گفت: آنچه طی ۴۱ سال گذشته نام اورژانس را بلند آوازه ...20 ا کتبر 2016 ... سرپرست وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیهای از رئیس جمهور قدردانی کرد.رئیس قوه قضاییه با تأکید بر تلاش کشورهای سلطه از جمله آمریکا برای نفوذ در سازمان همکاری کشورهای اسلامی، از مواضع هیات ایرانی و رئیس جمهوری کشورمان در اجلاس ...24 آگوست 2016 ... به گزارش ایرنا، در پیام تشکر رئیس کمیته ملی المپیک از رئیس جمهوری آمده است: جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهوری محترم توجه حضرتعالی و دولت ...رئیس جمهور در پیامی از زحمات و تلاش های وزیر کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در داخل و خارج تشکر کرد.تشکر رئیس جمهور سوریه از حمایت ایران و روسیه. اخبار داعش :بعد از قدرت گرفتن داعش و سایر تروریست ها در سوریه این کشور با مشکلاتی رو به رو شد و حمایت بعضی ...13 جولای 2016 ... رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی از تصویب آییننامه استخدامی قهرمانان المپیک و پارالمپیک از رئیس جمهور و هیئت دولت تقدیر و تشکر کرد.25 آگوست 2016 ... وزیر ورزش وجوانان به خاطر صدور پیام ارزشمند و محبت آمیز حسن روحانی رئیس محترم جمهوری در حمایت از کاروان ورزشی ایران اعزامی به بازی های المپیک ...19 آگوست 2016 ... رییس جمهوری در پیام تبریکی به مناسبت افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان در رقابتهای المپیک از این ورزشکاران و خانواده و مربیان آنها تقدیر و ...


کلماتی برای این موضوع

عکس دیدار رئیس جمهوری روسیهمقام معظم رهبری ، سیدعلی خامنه ای آلبوم تصاویر دیدار رئیس جمهوری روسیه آقای ولادیمیر دیدار رئیس جمهوری کره جنوبی با رهبر انقلابرهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور کره‌ی جنوبی روابط ایران و کره‌ی جنوبی باید مستمر تقدیر نامه سپاس نامه متن تقدیر و تشکربا وجود گسترش علم تکنولوزی و پیشرفت رسانه های دیجیتالی ایجاب میکند مدیران محترم خبرگزاری جمهوری اسلامیوب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی تدبیر سایت خبری تحلیلیپس از اعلام نتایج شگفتی آور در فرانسه چرا برد فیون در انتخابات ریاست جمهوری ممکن خبرگزاری جمهوری اسلامی وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی زندگی نامه – دکتر محمود احـمدی نژادزندگینامهآقای دکتر سلام ای کاش می گذاشتند که قطار انقلاب را تا پایان هشت سال ریاست جمهوری طبق حسین‌علی نیری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادحسینعلینیریحسین‌علی نیری زاده ۱۳۳۵، معاون دیوان عالی کشور و رئیس دادگاه انتظامی قضات در حکومت سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایراندکتر اللهیاری طی پیامی به رئیس ستاد اجرایی انتخابات خواستار صیانت از صندوق های اخذ توسط رئیس دیوان محاسبات کشور مطرح شد قرائت …رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه گزارش تفریغ بودجه قابلیت تعیین و تشریح تاثیر



لینک منبع :تشکر رئیس جمهوری

Images for تشکر رئیس جمهوری تشکر حسن روحانی از محمد خاتمی در سخنرانی پیروزی - BBC Persian www.bbc.com/persian/iran-39987776‎Cached20 مه 2017 ... حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در اولین سخنرانی خود بعد از پیروزی در انتخابات، از محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق، نام برد و از او تشکر کرد. نام بردن ... آنچه گذشت؛ شمارش آرا و واکنش‌ها به پیروزی روحانی - BBC Persian www.bbc.com/persian/live/39983179 19 مه 2017 ... حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در اولین سخنرانی خود بعد از پیروزی در .... در انتخابات ریاست جمهوری از بیش از ۴۱ میلیون رای دهنده تشکر کرد. پیام تشکر رئیس جمهوری / روحانی: بچه‌ها مچکریم - هفته نامه مثلث www.mosalas.ir/.../19243-پیام-تشکر-رئیس-جمهوری-روحانی-بچه-ها-مچکریم‎Cached13 ژوئن 2017 ... در پی راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۸روسیه، رییس جمهوری از سرمربی و کادر فنی و اعضای این تیم تشکر کرد. تشکر ریاست جمهوری از سپاه به شکل مفهومی؟! - آپارات www.aparat.com/.../تشکر_ریاست_جمهوری_از_سپاه_به_شکل_مفهومی؟%21‎Cached27 ژوئن 2017 ... رئیس جمهور کشورمان در محضر مقام معظم رهبری از کسانی که سلاح های راهبردی برای کشور می سازند و از آنها بخوبی استفاده می کنند تشکر کردند اما نامی ... نامه تشکر رییس جمهوری به مقام معظم رهبری: کاستی ها با هماهنگی در ... www.asriran.com/.../نامه-تشکر-رییس-جمهوری-به-مقام-معظم-رهبری-کاستی-ها-با-هماهنگی-در-فضای-حقوقی-و-فرهنگی-و-مدیریتی-جبران-خواهد-ش...‎Cached22 مارس 2017 ... رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، با قدردانی از بیانات راهگشای ایسان در نخستین روز سال نو که مایه دلگرمی همه خادمان ملت و فعالان ... ریاست جمهوری www.president.ir/fa/‎Similarرییس جمهور با تاکید بر اینکه ملت ایران احترام را با احترام و تحریم و تحقیر را با ... ما باید از ملت ایران به خاطر حضورشان در انتخابات 29 اردیبهشت تشکر کنیم. پیام تبریک رییس جمهوری به ورزشکاران کشورمان در المپیک/ تشکر ... president.ir/fa/94787 19 آگوست 2016 ... رییس جمهوری در پیام تبریکی به مناسبت افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان در ... المپیک از این ورزشکاران و خانواده و مربیان آنها تقدیر و تشکر کرد. پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از حضور گسترده مردم در انتخابات - سایت ... tabnak.ir/.../پیام-تشکر-رهبر-معظم-انقلاب-از-حضور-گسترده-مردم-در-انتخابات‎Cached20 مه 2017 ... پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از حضور گسترده مردم در انتخابات ... ۲ـ به رئیس جمهور محترم و همه‌ی کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت سفارش و ... فیش‌های پیام تشکر در پی حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری farsi.khamenei.ir/newspart-index?id=3070&nt=4&year...‎Cachedجستار بیانات رهبری کلیدواژه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات.