مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک ساعت دیواری همه فن حریف

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا:‌ محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی اســت که در زندگی روزمره بسیار کاربردی اســت.

به گزارش گیزمگ، این ساعت دیواری هوشمند که Glance نام دارد، قابلیت همگام سازی خود با گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی و دستگاه‌های هوشمند دیگری که در منزل یا محل کار وجود دارند را داشته و با سیستم‌های عامل اندروید و iOS کار می‌کند.

این ساعت با استفاده از ترکیبی از رنگهای مختلف که بر روی صفحه خود به نمایش در می‌آورد، مواردی مانند ایمیل‌ها، زمان نهار و شام، جلسات، گرفتن ماشین از Uber و بسیاری موارد دیگر را به کاربران یادآوری میکند.

 

یک ساعت دیواری همه فن حریف

Glance طوری طراحی شده که حتی اگر کاربر مشغول کاری باشد، بدون نیاز به وقفه در کار خود و تنها با یک نگاه سریع به صفحه این ساعت هوشمند می‌تواند از  برنامه کاری خود مطلع شود.

 

یک ساعت دیواری همه فن حریف

هر هشدار به مدت 30 ثانیه بر روی صفحه می‌ماند و همچنین از طریق یک بلندگو که در داخل این ساعت تعبیه شده تکرار می‌شود تا از اینکه کاربر این پیام را دیده و شنیده باشد اطمینان حاصل شود.

 

یک ساعت دیواری همه فن حریف

این ساعت با ایمیل کار می‌کند تا کاربران را از پیام‌های دریافتی، و همچنین رویدادهای روز که در تقویم وجود دارند مطلع کند.

Glance همچنین با نقشه‌های مختلف کار می‌کند تا کاربران را از شرایط ترافیک مطلع سازد همچنین با برنامه های مرتبط با آب و هوا همگام شده و مرتب به روز رسانی می‌شود تا کاربر مدام از وضعیت آب و هوا اطلاع داشته باشد.

 

یک ساعت دیواری همه فن حریف

این ساعت همچنین مخاطبان موجود در گوشی هوشمند کاربر مانند اعضاء خانواده یا دوستان و مشتریان را با رنگ‌های مختلف دسته بندی کرده تا در هنگام تماس، کاربران تنها با یک نگاه مخاطب را شناسایی کنند.

 

یک ساعت دیواری همه فن حریف

این ساعت خارق العاده همچنین با طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف مانند  Uber  ، Lyft ،  Alexa  ، و دستگاه‌های نظارت بر تناسب اندام نیز همگام سازی می‌شود.

 

یک ساعت دیواری همه فن حریف

در حال حاضر Glance  برای جمع آوری منبع مالی بر روی وبسایت  Indiegogo  قرار گرفته اســت.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، کمپانی سازنده این ساعت آن را تا فوریه 2017 روانه بازار خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه شخصیت شناسی با فرق سر یک روز فرق وسط مد روز می‌شود و روز دیگر بستن فرق و کشیدن مو به بالای سر اما مد روز هر رمــآن داماد اجاره ای ته خنده عاشقانه طنزخلاصه راحیل بعد دو سال از اتریش میاد و برای دست به سر کردن خاستگار قدیمیش با همکاری اشعار خاطره انگیز فرحناز چهارشنبه ‏ ‏ بردی از یادم دادی بر بادم با یادت شادم دل به تو دادم مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سهم کدام یک از عوامل زیر را در وقوع حادثه قطار سمنان بیشتر می دانید؟زبان و ادبیات فارسی ادبیات فارسیشماره‌ی نوشته ۵۵ ۴ ترحم امیری امرایی ادبیات غنایی زبان فارسی یکی از بحث‌های دامنه اخبار،اخبار ورزشیخبرهای ورزشی،نتایج مسابقات …اخبار پرسپولیس،اخبار استقلال،اخباراخبار ورزشی،المپیک،آخرین اخبار ورزشی،جدیدترین داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …مداد رنگی ها همه مداد رنگی ها مشغول کار بودند به جز مداد سفید هیچ کسی با او کار نمی



لینک منبع :یک ساعت دیواری همه فن حریف

طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../طراحی-یک-ساعت-دیواری-همه-فن-حریف-تصاویر‎Cached17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره بسیار ... Images for یک ساعت دیواری همه فن حریف یک ساعت دیواری همه فن حریف | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/یک-ساعت-دیواری-همه-فن-حریف/‎Cachedمحققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره بسیار کاربردی است. یک ساعت دیواری همه فن حریف - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/یک_ساعت_دیواری_همه_فن_حریف‎Cachedیک ساعت دیواری همه فن حریف. دانلود ساعت دیواری چرخ دنده پاندولی مدل MAYER 069 تک سبد (فیلم) · دانلود ساعت دیواری پلکسی مد روز | مدل جدید · دانلود ساعت دیواری ... یک ساعت دیواری همه فن حریف(+ عکس) - پول نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/یک-ساعت-دیواری-همه-فن-حریف-عکس/3660931 پول‌نیوز - محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در ... طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف+تصاویر - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25294635 17 سپتامبر 2016 ... طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف+تصاویر. محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده ... طراحی یک ساعت دیواری همه فن حریف + تصاویر | محققان موفق - قطره www.ghatreh.com/news/.../طراحی-ساعت-دیواری-همه-حریف-تصاویر‎Cached17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفید. الف - با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید alef.ir/vdcb55bf9rhb99p.uiur.html?392929‎Cached17 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در زندگی روزمره بسیار ... یک ساعت دیواری همه فن حریف - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/search/یک_ساعت_دیواری_همه_فن_حریف نقاشی دیواری نقاشی نقاشی دیواری دیواری ۰۹۱۹۱۲۷۴۰۱۹. ساعت دیواری چرخ دنده پاندولی مدل MAYER 069 تک سبد (فیلم) · ساعت دیواری پلکسی مد روز | مدل جدید ... یک ساعت دیواری همه فن حریف – اخبار کشاورزی – مجله اینترنتی ... keshavarzejavan.ir/blog/2016/09/.../یک-ساعت-دیواری-همه-فن-حریف/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: محققان موفق به توسعه یک ساعت دیواری هوشمند شدند که نه تنها ظاهر شگفت انگیزی دارد بلکه ارائه دهنده اطلاعات مفیدی است که در ...