مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت نرم‌افزار خودران برای خودرو

[ad_1]

 

کد مطلب: 392991

ساخت نرم‌افزار خودران برای خودرو

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

جرج هاتز، هکری که آیفون را شکست، نرم‌افزار خودران برای خودرو ساخت.

به گزارش خبرآنلاین، هکر ۲۶ ساله که آیفون و بعد پلی‌استیشن ۳ را شکست وارد بیزینس هوش مصنوعی شده و با ساخت نرم‌افزاری ۹۹۹ دلاری خودروی ۲۰۱۶ Acura ILX را به خودرویی خودران تبدیل کرده اسـت.

محصولComma One یا Comma.ai، شامل سیستم رادار لیزری، یک دوربین، اسکرین ۲۱.۵ اینچی و دسته جوی استیک متصل به بدنه ماشین در کنار نرم‌افزار مخصوص؛ بسته ۹۹۹ دلاری هاتز اسـت که قرار شده تا آخر سال وارد بازار شود. البته علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ماهانه ۲۴ دلار این سیستم را در اختیار گیرند و کیلومترها بدون دست زدن به‌فرمان، گاز یا ترمز پشت خودروی خود تکیه زده و به رانندگی ادامه دهند.

اما برخلاف آنچه گوگل، تسلا و ... درحال‌توسعه آن هستند، این‌طور نیست که کاربر حتماً خودروی ساخت آن کمپانی‌ها را هم بخرد بلکه فقط بسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را خریداری کرده و روی خودروی خود نصب می‌کند و با سیستم اتوپایلوت تسلا برابری می‌کند.

سیستم اتوپایلوت تسلا در سال ۲۰۱۴ معرفی شد که مبتنی بر رادار لیزری اسـت و این هفته ایلان ماسک مدیر تسلا آپدیت آن را در سان‌فرانسیسکو معرفی می‌کند.

 

کلمات کلیدی : نرم‌افزار خودران +خودرو

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

عصر خودرو پرفروش‌ترین خودرو جهانبرای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام عصر خودرو بنز برای بستن قرارداد خودرویی با …رئیس کمیته تحقیق از صنعت خودرو در مجلس نهم بنز برای بستن قرارداد خودرویی با شرکت های خودرو برقیاولین سایت تخصصی اخبار و اطلاعات خودرو برقی قیمت خودروی برقی مسافت قابل طی به ازای پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال پدال، مجله خودرو و حمل و نقل راهنمای جامع خودرو ایرانسایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین ویرلن اخبار فناوری‌ ، گردشگری ، خودرو ، پزشکی و …اخبار تکنولوژی های جدید در ویرلن تازه های فناوری ، گردشگری ، دیجیتال ، خودرو ، پزشکی قیمت اتومبیل ها و خودروهای شرکت های هیوندای، …قیمت اتومبیل ها و خودروهای شرکت های هیوندای، تویوتا، پارس خودرو، سایپا و ایران خودرو عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …بررسی پژو ؛ گران ترین محصول ایران خودرو کامارو ، اوج تکامل ساله شورولت گرانترین بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به توسعه یک سیستم کنترل از راه دور صوتی برای دوربین‌های …



لینک منبع :ساخت نرم‌افزار خودران برای خودرو

ساخت نرم‌افزار خودران برای خودرو توسط هکر ۲۶ساله به قیمت ۹۹۹دلار www.khabaronline.ir/detail/580136/ict/software‎Cached17 سپتامبر 2016 ... جرج هاتز، هکری که آیفون را شکست، نرم‌افزار خودران برای خودرو ساخت. ساخت نرم افزار خودران برای خودرو توسط هکر ۲۶ساله به قیمت ۹۹۹دلار onvansho.ir/.../ساخت-نرم-افزار-خودران-برای-خودرو-توسط-هکر-۲۶ساله-به-قیمت-۹۹۹دلار.html افزار خودران برای خودرو ساخت نرم‌افزار خودران برای خودرو توسط هکر ۲۶ساله به . پهپاد هکر هم ساخته شد برسام شرکت Bishop Fox پهپادی موسوم به Danger Drone ساخته ... عصر خودرو - ساخت نرم‌افزار خودران برای خودرو توسط هکر ۲۶ ساله به ... www.asrekhodro.com/.../ساخت-نرم-افزار-خودران-برای-خودرو-توسط-هکر-26-ساله-به-قیمت-999-دلار‎Cached17 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو- جرج هاتز، هکری که آیفون را شکست، نرم‌افزار خودران برای خودرو ساخت. ساخت نرم‌افزار خودران برای خودرو توسط هکر ۲۶ساله به قیمت ۹۹۹دلار - دمادم https://damadam.ir/news/ساخت-نرم‌افزار-خودران-برای-خودرو.../3656762 جرج هاتز، هکری که آیفون را شکست، نرم‌افزار خودران برای خودرو ساخت. خانواده ایرانی - هکر 26 ساله که آیفون و بعد پلی‌استیشن 3 را شکست وارد بیزینس ... ایده ای جالب برای ساخت اتومبیل خودران - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/12/10/make-an-autonoumus-car-for-yourself/‎Cachedبه گزارش کلیک، بروان یورگنسن از یک برنامه منبع باز و نرم افزار استفاده کرد که از اینترنت دانلود کرده بود و با آن یک کیت اتومبیل خودران ساخت تا بتواند ترمز، ... ماشین خودران | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/ماشین-خودران/‎Cachedتیم کوک تایید کرد: اپل روی نرم‌افزار ماشین‌های خودران کار می‌کند ... این شرکت در حال ساخت تکنولوژی بخصوصی است که برای راه‌اندازی ماشین‌های خودران به کار می‌رود. ساخت نرم‌افزار خودران برای خودرو توسط هکر ۲۶ ساله به قیمت ۹۹۹ دلار mihansanat.com/.../ساخت-نرم‌افزار-خودران-برای-خودرو-توسط-هکر-۲۶-ساله-به-قیمت-۹۹۹-دلار 17 سپتامبر 2016 ... میهن صنعت : جرج هاتز، هکری که آیفون را شکست، نرم‌افزار خودران برای خودرو ساخت. چرا شرکت‌های فناوری به جای ساخت خودروی برقی، دارند سیستم هدایت ... https://theblogeek.com/.../google-apple-samsung-amazon-autopilot-software-for-cars/‎Cached4 مه 2017 ... چرا شرکت‌های فناوری به جای ساخت خودروی برقی، دارند سیستم هدایت ... با آماده کردن نرم‌افزار هدایت خودکار، و مغز پشت یک خودروی خودران، فاصله حضور ... ساخت نرم‌افزار خودران برای خودرو توسط هکر ۲۶ساله به قیمت ۹۹۹دلار ... www.shahrekhabar.com/science/14742694807967 19 سپتامبر 2016 ... متین - ساخت نرم‌افزار قابلیت خودران خودرو توسط هکر آیفون و پلی‌استیشن ... جرج هاتز، هکری که آیفون را شکست، نرم‌افزار خودران برای خودرو ساخت. اپل برای آزمایش خودرو خودران در کالیفرنیا مجوز گرفت - ایسنا www.isna.ir/.../اپل-برای-آزمایش-خودرو-خودران-در-کالیفرنیا-مجوز-گرفت‎Cached15 آوریل 2017 ... شایعات مختلفی در مورد بلندپروازی های اپل در صنعت خودروسازی وجود داشته که شامل تلاش برای ساخت خودرو اپل یا تولید نرم افزارهای قابل مصرف در ...