مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید

[ad_1]

ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند.

دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی و مدرس طب اسلامی ایرانی در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چین و چروک در پوست تا حدی طبیعی است و به مرور زمان و بالا رفتن سن ایجادمی شود اما گاهی این چین و چروکها به صورت غیر عادی و بیمار گونه در حال افزایش است که بایدعامل اصلی آن را شناسایی کرد و از بین برد.

وی درباره علل پیری زودرس بیان کرد: تغذیه نامناسب، هوای آلوده، کلر موجود در آب، نداشتن خواب منظم، استرس، نرسیدن مواد لازم از قبیل مس، آهن به بدن و ورزش نکردن منجر به پیرری زودرس پوست می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از داروهایی که به جای بوتاکس می‌توان استفاده کرد مصرف منظم زیتون است. در کنار وعده‌های غذایتان حتما زیتون بخورید و روغن زیتون و کنجد و حیوانی را جایگزین روغن نباتی کنید چون این روغنها چین و چروک را به تاخیر می‌اندازند.

وی اظهار داشت: ماسک زیتون تاثیر به سزایی در جلوگیری از پیشرفت چین و چروکها دارد. برای تهیه این ماسک زیتون را ریز رنده کرده و شبها روی چین و چروکهای صورت قرار دهید.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از کرم رازیانه در شب قبل از خواب برای پوست بسیار مفید می‌باشد.

همچنین ماسک روغن زیتون با عصاره خیار را برای تقویت سلولهای پوستی و آبرسانی به آنها و از بین بردن چین و چروکهای صورت توصیه کرد، برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را با پوست ریز رنده کنید و آن را با یک قاشق روغن زیتون بودار طبیعی ترکیب کرده و هر شب روی پوست خود قرار دهید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 ژانويه 2016 ... جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید. ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند. دکتر حسن ...ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند.ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند.ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند.7 مه 2016 ... جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید ... طب اسلامی ایرانی در گفتو گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چین و چروک در پوست تا حدی طبیعی ...26 جولای 2016 ... دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی و مدرس طب اسلامی ایرانی در گفتو گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چین و چروک در پوست تا حدی ...جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید. ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند. دکتر حسن اکبری متخصص آسیب ...ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند.21 ژانويه 2016 ... جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید. ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند.برترین ها: افراد بسیاری هستند که زیبایی طبیعی خود را نادیده می گیرند و خودشان را به دست عمل های جراحی پلاستیک و بوتاکس می سپارند. در این بین چهره های ...


کلماتی برای این موضوع

جایگزین‌های طبیعی ژلوفن و کدئین را بشناسید پزشکی خود را جایگزین‌های طبیعی ژلوفن از مسکن‌های طبیعی مختلف برای جایگزین های طبیعی برای داروهای شیمیاییپرشین …جایگزین های طبیعی برای برای بوتاکس کردن این را امتحان کنید برای کاهش یک جایگزین طبیعی برای آنتی‌بیوتیک‌هایک جایگزین طبیعی برای آنتی طبیعی را بشناسید ژل و بوتاکس صورت و پیشنهادی برای بوتاکس طبیعی و دائمی در منزلپیشنهادیبرایبوتاکسپیشنهادی برای بوتاکس طبیعی و خود را به وسیله بوتاکس برای را بشناسیدجایگزین‌هایی برای بوتاکس نیلگونتناسب اندام، …زیباییاین درمان همان اثر بوتاکس را می گذارد این ها جایگزین های اصلی برای غلط را بشناسیدجایگزین هایی برای بوتاکس جایگزینهاییجایگزین هایی برای بوتاکس اثر بوتاکس را می سال رو بشناسید و برای سفر به شامپوهای طبیعی را بشناسید آکابرای پیشگیری از عوارض شامپوهای صنعتی می توانید جایگزین های مناسب و طبیعی برای آن ها جایگزین های گوشت قرمز و مرغ را بشناسیدپرشین … قرمز و مرغ را بشناسید برای بوتاکس کردن اند سویا را جایگزین گوشت کنند سیر ، جایگزین طبیعی انسولینسیر ، جایگزین طبیعی سیر،‌جایگزین خوبی برای انسولین در برزیلی را بشناسید ضد آفتاب های طبیعی را بشناسیدضد آفتاب های طبیعی را بشناسید های طبیعی می تواند جایگزین بسیار آن برای سلامت



لینک منبع :جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید

جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید - شفاف www.shafaf.ir/fa/.../جایگزین-طبیعی-برای-بوتاکس-را-بشناسید‎Cached Similar21 ژانویه 2016 ... جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید. ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند. دکتر حسن ... شمال نیوز :: جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید www.shomalnews.com/.../جایگزین%20طبیعی%20برای%20بوتاکس%20را%20بشناسید/‎Cached21 ژانویه 2016 ... دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی و مدرس طب اسلامی ایرانی گفت: چین و چروک در پوست تا حدی طبیعی است و به مرور زمان و بالا رفتن سن ... هرلحظه، جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید harlahze.com/سلامت/جایگزین-طبیعی-برای-بوتاکس-را-بشناسید ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند . جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید - شفاف - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/145335888067234 ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند . - شفاف. جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید - شفاف - تی نیوز tnews.ir/news/3ee156139692.html‎Cached21 ژانویه 2016 ... دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی و مدرس طب اسلامی ایرانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چین و چروک در پوست تا حدی ... جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید - شفاف نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/12524162 21 ژانویه 2016 ... جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید. ماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند. ... مشاهده خبر در ... جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید | News File newsfile.ir/news/جایگزین+طبیعی+برای+بوتاکس+را+بشناسید‎Cachedماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند . جایگزین طبیعی برای بوتاکس را بشناسید | شفاف vista.ir/news/26617951‎Cachedماسک زیتون و روغن آن تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن چین و چروک پوست دارند . بوتاکس عالی صورت با یک ماسک گیاهی در خانه - نمناک namnak.com/بوتاکس-صورت.p21338‎Cachedبوتاکس صورت و طرز تهیه ماسک صورت برای رفع چین و چروک و بوتاکس طبیعی صورت و بهترین روش بوتاکس پوست صورت و ماسک گیاهی و طب سنتی بوتاکس ... جایگزین‌های طبیعی ژلوفن و کدئین را بشناسید - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../جایگزین-های-طبیعی-ژلوفن-و-کدئین-را-بشناسید‎Cached9 ژوئن 2017 ... اکثر افراد هنگام مواجهه با سردرد، دندان‌درد، کمر‌درد یا دردهایی از این قبیل از مسکن‌هایی نظیر ژلوفن، استامینوفن کدئین و ... استفاده می‌کنند که مسلما ...