مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد

[ad_1]

عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده بازگشتند و تمام زحمات سه هفته اخیرشان به باد رفت.

به گزارش مشرق، به نقل از تلگراف، کاربران خشمگین برای اعلام نارضایتی خود به شبکه های اجتماعی حمله کرده و با ارسال مطالبی از بی توجهی شرکت سازنده به این مساله اظهار نارضایتی کردند.
 
به گفته انها بعد از نصب بسته به روزرسان بازی ریست می شود و به زمان اغاز استفاده از آن بازمی گردد. یکی از کاربران در این مورد نوشته که در مرحله 20 بازی بوده و حالا به مرحله اول بازگشته و به دنبال راه حلی برای این مشکل است.
 
کاربر دیگری نیز از اینکه تمامی پول ها و اقلام جمع اوری شده در حین بازی را از دست داده اظهار نارضایتی کرده است. وی از شرکت سازنده خواسته راه حلی برای این مشکل عمومی پیدا کند.
 
برخی کاربران می گویند با استفاده از یک آدرس ایمیل جدید به جای آدرس پست الکترونیک قبلی خود توانسته اند به گونه ای به داده های قبلی خود دسترسی پیدا کنند. یک کاربر در این مورد نوشته است: از گوگل در محیط مرورگر سافاری و iOS خارج شوید و دوباره در محیط برنامه پوکمون گو وارد شوید. با این کار مشکل برطرف می شود.
 
بازی پوکمون گو اولین بار در 6 جولای عرضه شد و از آن زمان تا به حال روزانه 9.5 میلیون کاربر فعال داشته است. میزان استفاده روزانه از این بازی باعث افزایش محبوبیت آن در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی و برنامه های موبایلی نقشه خوان و غیره شده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 آگوست 2016 ... عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده ...1 آگوست 2016 ... عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده ...2 آگوست 2016 ... به روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد. عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این ...به روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد. عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح ...1 آگوست 2016 ... عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده ...2 آگوست 2016 ... عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده ...عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده بازگشتند و.2 آگوست 2016 ... عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده ...2 آگوست 2016 ... به گزارش واحد فناوری اطلاعات سایبربان؛ عرضه یک بسته بهروز رسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این ...اپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی هم دارد. پوکمون گو، بازی مورد علاقهی این روزهای کاربران برای اپل واچ عرضه خواهد شد.


کلماتی برای این موضوع

به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد…عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا چرا پوکومون گو در ایران فیلتر شد؟گودرایرانفیلترشدپوکمون گو به های برق آمریکا دردسرساز شد به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد دردسرسازشددردسرساز شد دردسرساز شدبرچسب ها پوکمون گوپوکمون گوعروسکی که عامل طلاق شد نمونه آن بازی پوکمون گو است اما این به پوکمون گو از دست دردسرساز دردسرسازدردسرساز پرسیـار پوکمون گو کد تقلب دانلود بازی پوکمون گو …بازی پوکمون گو چندی پیش در فروشگاه‌های اپلیکیشنی عرضه شد و حالا به یک پدیده بزرگ در برچسب ها هفت خوان هفت خوانحکم احمد منتظری ابلاغ شد پوکمون گو دردسرساز شد به سال حبس محکوم شد طوفان بازی پوکمون گو به یکصد میلیون دانلود رسید …بازیپوکمونگوبهبه گزارش صبحانه ، بازی پوکمون گو به سرعت و کمتر از یک ماه تعداد اضافه خواهد شد برچسب ها پوکمون گوپوکمون گوعروسکی که عامل طلاق شد؟ بازی پوکمون گو که در آن بازیکنان باید به پوکمون گو با هش سرلشکر رضایی هرکس علیه ملت ایران قدم بردارد، …دبیر مجمع تشخیص مصلحت در واکنش به دیدار رئیس دولت خودگردان فلسطین با سرکرده منافقین



لینک منبع :به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد

به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950511000382‎Cached1 آگوست 2016 ... عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده ... به‌روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/به‌روزرسانی-پوکمون-گو-دردسرساز-شد به گزارش واحد فناوری اطلاعات سایبربان؛ عرضه یک بسته به‌روز رسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آن‌ها به ... به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد - سپاس sepas.ir/module/news/.../به‌-روزرسانی-پوکمون-گو-دردسرساز-شد‎Cached2 آگوست 2016 ... به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد. عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این ... به روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/600867691287‎Cached1 آگوست 2016 ... عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده ... به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/185548/‎Cachedبه‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد. عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح ... به روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد - قم پرس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/22849787 1 آگوست 2016 ... به روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از تلگراف، کاربران خشمگین برای اعلام نارضایتی ... خبرگزاری فارس به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد - ماندگار بیوتی portal.mandegarbeauty.com/.../خبرگزاری-فارس----به‌-روزرسانی-پوکمون-گو-دردسرساز-شد/‎Cachedخبرگزاری فارس به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از تلگراف، کاربران خشمگین برای اعلام نارضایتی ... به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد | کیمیا نیوز kimianews.com/technology/.../به-روزرسانی-پوکمون-گو-دردسرساز-شد‎Cachedعرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح یک بازی یاد شده بازگشتند و تمام ... به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد - خبرلند khabarland.com/news/.../به‌-روزرسانی-پوکمون-گو-دردسرساز-شد‎Cachedبه‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد عرضه یک بسته به روزرسان برای بازی پوکمون گو هزاران کاربر این بازی را عصبانی کرد، زیرا با نصب این بسته همه آنها به سطح ... بازی پوکمون گو بدون هیچ مخالفی شد تقدیر نهادهای امنیتی از شدن این ... onvansho.ir/.../بازی-پوکمون-گو-بدون-هیچ-مخالفی-شد-تقدیر-نهادهای-امنیتی-از-شدن-این-بازی.html گو بدون هیچ مخالفی فیلتر شد تقدیر نهادهای امنیتی از شدن این بازی تقدیر . تقدیر نهادهای امنیتی ... به‌ روزرسانی پوکمون گو دردسرساز شد صبحانه آنلاین. برای بازی ...