مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر

[ad_1]

وزیر بهداشت گفت: اجرای منظم و دقیق طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع نیازمند بیش از 10 سال زمان است و به نظر می‌رسد اگر دولت‌ها و مجالس آینده کمک کنند بتوانیم در آینده یک سیستم کارآمد در زمینه نظام ارجاع و پزشک خانواده داشته باشیم.

به گزارش مشرق، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درباره موضوعات مطرح شده در جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: روز دوشنبه برای پاسخگویی به دو سؤال نمایندگان در مجلس حاضر شدم که اولین سؤال مربوط به قاضی‌پور درباره موضوع پزشک خانواده بود که در شهرهای زیر 50 هزار نفر این طرح صورت گرفته است و در همین‌باره موارد انجام شده و پوشش این خدمات در استان‌های فارس و مازندران توضیح داده و تشریح شد.
 
وی ادامه داد: همچنین برای نمایندگان مجلس زیرساخت‌های پزشک خانواده و نظام ارجاع توضیح داده شد و خوب است بدانید که برای اولین بار اطلاعات 50 میلیون نفر در قالب پرونده الکترونیک سلامت ثبت شده، البته پزشک خانواده به عنوان تخصص به تعداد 800 نفر مورد نیاز است که در این زمینه جذب انجام شده و مشغول به تحصیل هستند.
 
هاشمی افزود: امیدواریم همانطور که قبل از رأی اعتماد به مجلس قول داده بودم بتوانیم در موضوع استقرار پزشک خانواده خوب عمل کنیم اما باید در نظر داشت که اجرای منظم و دقیق این پروژه عظیم نیازمند بیش از 10 سال زمان است و به نظر می‌رسد اگر دولت‌ها و مجالس آینده کمک کنند بتوانیم یک نظام کارآمد در زمینه نظام ارجاع و پزشک خانواده داشته باشیم.
 
وزیر بهداشت با بیان اینکه یک سؤال دیگر نیز درباره باقیمانده سموم در مرکبات و محصولات کشاورزی مطرح شد، گفت: دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران نیز سؤالی درباره باقیمانده سموم داشتند که در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام شده و جلسات مشترکی با وزارت کشاورزی داشتیم و هر دو وزارتخانه عزم جدی درباره کنترل این سموم دارند.
 
وی ادامه داد: آنچه مشخص است بیش از 90 درصد محصولات کشاورزی سالم بوده و کمتر از 10 درصد ممکن است آلوده به باقیمانده سموم باشد که امیدواریم با تدوین یک نظام کارآمد و تعیین سیستم کدینگ و رهگیری بتوانیم رهیابی سموم کشاورزی و نحوه فروش، عرضه و مصرف آن را مدیریت کنیم تا از قالب غیررسمی به صورت شناسنامه‌دار دربیاید.
 
وزیر بهداشت در پایان گفت: ان‌شاءالله در آینده جلسه مشترک در این باره با حضور رئیس کمیسیون بهداشت و وزیر جهاد کشاورزی برای تبیین راهکارهای مشترک و ایجاد زیرساخت‌های کارآمد برای مدیریت و کاهش آسیب‌های حاصله از سموم کشاورزی خواهیم داشت.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


23 آگوست 2016 ... تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر/ تکمیل طرح ... در شهرهای زیر 50 هزار نفر این طرح صورت گرفته است و در همینباره موارد انجام ...23 آگوست 2016 ... وزیر بهداشت گفت: اجرای منظم و دقیق طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع نیازمند بیش از 10 سال زمان است و به نظر میرسد اگر دولتها و مجالس آینده کمک کنند ...اصفهان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای حدود دو میلیون و 800 هزار نفر از جمعیت این استان خبر داد. به گزارش ...تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر/ تکمیل طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع.1 روز پیش ... پیش تر 50 میلیون ایرانی صاحب پرونده الکترونیکی سلامت شده اند. ... پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است و حدود 30 میلیون نفر باقی ...تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر. شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت گفت: اجرای منظم و دقیق طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع نیازمند بیش از 10 ...تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر/ تکمیل طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع.13 سپتامبر 2016 ... تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای ۵۱ میلیون نفر ... طوریکه حدود 50 بیمارستان در این زمینه مجهز به تجهیزاتی مناسب برای خدمت به مردم شده است.وزیر بهداشت گفت: اجرای منظم و دقیق طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع نیازمند بیش از 10 سال زمان است و به نظر میرسد اگر دولتها و مجالس آینده کمک کنند بتوانیم در آینده ...حسین علیزاده: ایران مال ماست و تا آخر میمانیم. تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر. توضیح لاریجانی درباره سخنان جنجالی فاطمه حسینی.


کلماتی برای این موضوع

خبرگزاری تسنیم تشکیل پرونده الکترونیکی برای ۱۱ میلیون تشکیل پرونده الکترونیکی برای تشکیل پرونده الکترونیکی برای ۱۱ میلیون نفر خبرگزاری فارس تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای میلیون نفر تکمیل طرح پزشک خانواده و نظام ارجاعتشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای میلیون نفرتشکیلپروندهوزیر بهداشت گفت اجرای منظم و دقیق طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع نیازمند بیش از سال تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای میلیون نفرتشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای میلیون نفر تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای میلیون نفر …در انتخاب و چینش خبرها هیچ دخالت انسانی وجود ندارد و تمامی فرآیندها توسط موتور هوشمند تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای میلیون نفر …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از بلاغ نیوز شهریور ٢ تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای تشکیل میلیون پرونده الکترونیک سلامت برای …نظام سلامتتاکنون برای میلیون پرونده الکترونیک سلامت تشکیل و حدود میلیون نفر باقی وزیر بهداشت در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد تشکیل پرونده تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای میلیون نفر میلیون نفر در قالب پرونده تشکیل پرونده الکترونیکی برای ۱۱ میلیون نفر در …تشکیلپروندهالکترونیکی از تشکیل پرونده الکترونیکی برای ۱۱ میلیون نفر در تا حدود هزار نفر را تشکیل میلیون پرونده الکترونیک سلامت برای …تشکیل پرونده الکترونیکی شدن خدمات بخش سلامت برای همه میلیون



لینک منبع :تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر

تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../تشکیل-پرونده-الکترونیکی-سلامت-برای-50-میلیون-نفر 23 آگوست 2016 ... تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر. وزیر بهداشت گفت: اجرای منظم و دقیق طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع نیازمند بیش از 10 سال ... تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر - شفا آنلاین shafaonline.ir/.../تشکیل-پرونده-الکترونیکی-سلامت-برای-50-میلیون-نفر 23 آگوست 2016 ... تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر. شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت گفت: اجرای منظم و دقیق طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع ... الف - تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون ایرانی alef.ir/vdcev78exjh8evi.b9bj.html?440883‎Cached31 ژانویه 2017 ... وزیر بهداشت اعلام کرد :اکنون برای 50 میلیون نفر از مردم ایران پرونده سلامت الکترونیک تشکیل شده ... تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون ایرانی - onvansho onvansho.ir/.../تشکیل-پرونده-الکترونیکی-سلامت-برای-50-میلیون-ایرانی.html وزیر بهداشت اعلام کرد اکنون برای 50 میلیون نفر از مردم ایران پرونده سلامت الکترونیک . طرح پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان در حال تکمیل است که تشکیل شد به ... تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای ۵۱میلیون نفر - onvansho onvansho.ir/.../تشکیل-پرونده-الکترونیک-سلامت-برای-۵۱میلیون-نفر.html تاکنون برای 51 میلیون نفر در کشور پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده ... پرونده الکترونیک سلامت برای بیش از 50 میلیون نفر تشکیل پرونده تشکیل شود . وزیر بهداشت در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد تشکیل پرونده ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950601001271‎Cached23 آگوست 2016 ... تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای 50 میلیون نفر/ تکمیل طرح ... به قاضی‌پور درباره موضوع پزشک خانواده بود که در شهرهای زیر 50 هزار نفر ... ایرنا - بهره مندی 50 میلیون نفر از پرونده الکترونیک سلامت در کشور www.irna.ir/fa/News/82588270/‎Cached5 جولای 2017 ... به گزارش ایرنا علی اسدی چهارشنبه شب در نشست بررسی آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش شهرستان سبزوار افزود: با تشکیل پرونده الکترونیک، ... بهره مندی 50 میلیون نفر از پرونده الکترونیک سلامت در کشور www.iribnews.ir/.../بهره-مندی-50-میلیون-نفر-از-پرونده-الکترونیک-سلامت-در-کشور‎Cached6 جولای 2017 ... بهره مندی 50 میلیون نفر از پرونده الکترونیک سلامت در کشور ... وپرورش شهرستان سبزوار گفت: با تشکیل پرونده الکترونیک، اطلاعات سلامت مردم ... تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای 65 میلیون نفر/ 90 درصد ... www.isna.ir/.../تشکیل-پرونده-الکترونیک-سلامت-برای-65-میلیون-نفر-90-درصد-ایرانیان‎Cached1 مارس 2017 ... وزیر بهداشت از تحقق پرونده الکترونیک سلامت برای 65 میلیون نفر خبر داد. ... نگوییم 50 درصد افراد مبتلا به فشار خون از بیماری‌شان خبر ندارند. تشکیل 50 میلیون پرونده الکترونیک سلامت برای ایرانیان تاکنون - دمادم https://damadam.ir/.../تشکیل-50-میلیون-پرونده-الکترونیک-سلامت.../4515307‎Cachedتشکیل 50 میلیون پرونده الکترونیک سلامت برای ایرانیان تاکنون ... معاون بهداشت وزارت بهداشت ابراز داشت: به عنوان مثال از 3 میلیون نفر جمعیت شهر مشهد یک ...