مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو

[ad_1]

با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامه‌های جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. یکی از این برنامه‌ها پوک فیت است که ممکن است به کاهش اعتیاد به این بازی کمک کند و حتی مزایای ورزشی داشته باشد.

به گزارش مشرق به نقل از دیجیتال ترندز، کاربران با استفاده از این برنامه خواهند دانست که به علت اجرای بازی پوکمون گو چقدر فعال تر شده اند.
 
این برنامه میزان کالری مصرفی شما به علت اجرای بازی مذکور و گشت و گذار در خیابان ها برای شکار پوکمون را هم نمایش می دهد. بنابراین پوک فیت کارکرد ورزشی و بدن سازی هم خواهد داشت و می تواند به لاغرتر شدن شما کمک کند.
 
پوک فیت علاوه بر کمک به حفظ سلامت با استفاده از بازی پوکمون گو نقشه ای از مسیرهای طی شده در هر دور اجرای بازی یاد شده را ترسیم می کند و البته برای این کار از خدمات نقشه گوگل بهره می گیرد.
 
طراحان این برنامه مدعی هستند حتی عمر باتری گوشی را افزایش می دهند و با مصرف دقیق میزان داده مصرف شده برای اجرای بازی یاد شده صرفه جویی اقتصادی توسط کاربران را ممکن می کنند. چون هر کاربر این بازی دوست دارد بداند برای اجرای بازی یاد شده چه میزان وقت و انرژی صرف کرده است. قرار است این برنامه در آینده برای iOS هم عرضه شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 جولای 2016 ... با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامههای جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. یکی از این برنامهها پوک فیت است که ممکن است به ...31 جولای 2016 ... ایتنا- یکی از برنامههای عرضه شده برای پوکمونگو، پوک فیت است که ممکن است به کاهش اعتیاد به این بازی کمک کند و حتی مزایای ورزشی داشته ...31 جولای 2016 ... با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامههای جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. یکی از این برنامهها پوک فیت است که ممکن است به ...1 آگوست 2016 ... عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو. متین- یکی از برنامههای عرضه شده برای پوکمونگو، پوک فیت است که ممکن است به کاهش اعتیاد به ...31 جولای 2016 ... با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامههای جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. به نقل از ایتنا از فارس، کاربران با استفاده از ...عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو. ... عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو. عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو.عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو. با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامههای جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. یکی از این برنامهها ...5 آگوست 2016 ... با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامه های جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. یکی از این برنامه ها پوک فیت است که ممکن است به ...عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو ... فرماندار اسلام آبادغرب: دولت تدبیر و امید به تعهدات سفر رهبری در استان پایبنده بوده است · نمایندگان چهارمحال و ...31 جولای 2016 ... گو پوکمون به معتادان برای موبایلی برنامه عرضه. ... دانلود بازی Pokemon Go نسخه ۰٫۲۹٫۲ برای اندروید و آی او اس 67 views; دختری که فیلم حمام ...


کلماتی برای این موضوع

عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو آکامعتادان،پوکمون گو،برنامه،بازی رایانه ای،گوشی های هوشمند آکاایران عرضه برنامه خبرگزاری فارس دنیای موبایل و کامپیوتر عرضه برنامه بازی پوکمون گو طراحی برنامه‌های عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گوالف بازتاب جهانی فیلترشدن پوکمون گو در ایران بازی پوکمون گو، به یک جریان عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گوبازی موبایلی پوکمون گو، چیست که دنیا را به…بازی موبایلی پوکمون گو و برای شکار پوکمون از فایل پوکمون گو به یا الف پوکومون گو در ایران فیلتر شدعرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو رکوردشکنی پوکمون گو ادامه شروط ایران برای عرضه رسمی بازی پوکمون گوپوکمون گو به برای عرضه رسمی پوکمون در شرایط فعلی برنامه‌ای برای ورود به آیا می‌توانید در ایران پوکمون‌گو بازی کنید؟پوکمون‌گوبازیکنید را وارد بازی پوکمون‌گو کند به هر عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گوشروط ایران برای عرضه رسمی بازی پوکمون گوشروط ایران برای عرضه رسمی بازی پوکمون گو ساده بود و حالا به واسطه یک تصمیم راهنمای نصب بازی پوکمون گو در ایران پندارراهنماینصبپوکمونگوایرانپوکمون‌گو یک بازی موبایلی برای درباره پوکمون گو اینجا به پوکمون گو، عرضه ایران ویج بازی موبایل بازیموبایلورود بانوان به سالن‌های ورزشی آزاد یا ممنوع؟ نظر شما چیست



لینک منبع :عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو

عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950510000526 31 جولای 2016 ... با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامه‌های جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. یکی از این برنامه‌ها پوک فیت است که ممکن است به ... ایتنا - عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو itna.ir/fa/doc/news/.../عرضه-برنامه-موبایلی-معتادان-پوکمون-گو‎Cached31 جولای 2016 ... با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامه‌های جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. به گزارش ایتنا از فارس، کاربران با استفاده از ... عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../عرضه-برنامه-موبایلی-برای-معتادان-به-پوکمون-گو 31 جولای 2016 ... با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامه‌های جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. یکی از این برنامه‌ها پوک فیت است که ممکن است به ... داده پرداز رایانه متین - عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو matin.co/.../عرضه-برنامه-موبایلی-برای-معتادان-به-پوکمون-گو.html عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو. متین- یکی از برنامه‌های عرضه شده برای پوکمون‌گو، پوک فیت است که ممکن است به کاهش اعتیاد به این بازی کمک کند ... برنامه موبایل برای معتادان به پوکمون گو - تبیان article.tebyan.net/329607/برنامه-موبایل-برای-معتادان-به-پوکمون-گو‎Cached1 آگوست 2016 ... با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامه های جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. یکی از این برنامه ... برنامه موبایل برای معتادان به پوکمون گو. پسندیدم ... کرده است. قرار است این برنامه در آینده برای iOS هم عرضه شود. عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو - سایت خبری فناوری ... tnews.ir/news/927f67598673.html ایتنا- یکی از برنامه های عرضه شده برای پوکمون گو، پوک فیت است که ممکن است به کاهش اعتیاد به این بازی کمک کند و حتی مزایای ورزشی داشته باشد. عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو - ایتنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/22787062 31 جولای 2016 ... عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو. ایتنا- یکی از برنامه های عرضه شده برای پوکمون گو، پوک فیت است که ممکن است به کاهش اعتیاد به ... عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/1470027840103199 عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو. متین- یکی از برنامه‌های عرضه شده برای پوکمون‌گو، پوک فیت است که ممکن است به کاهش اعتیاد به این بازی کمک کند ... عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو shiresoyakhoobnist.rozblog.com/.../عرضه-برنامه-موبایلی-برای-معتادان-به-پوکمون-گو.html 5 دسامبر 2016 ... عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو 1. آموزش و راهنمای نصب بازی پوکمون گو pokemon … http://javuni.ir/news/119047 ... بازی موبایلی ... عرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو - اخبار فارسی iran1404.com/?p=1242688‎Cachedعرضه برنامه موبایلی برای معتادان به پوکمون گو - اخبار فارسی.