مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ

[ad_1]

اگر می خواهید بدانید چه زمانی باید بعد از کار طولانی با لپ تاپ ، باتری آن را تعویض کنید با ما همراه باشید.

به گزارش مشرق،  اگر شما شب و روز از لپ تاپ خود استفاده می کنید نیاز است بعد از مدتی کار مداوم با آن باتری لپ تاپتان را عوص کنید ، اما چه موقع و چه زمان سیستم عامل ویندوز به شما می گوید.
 
یک ابزاری ذاتی در ویندوز است که به شما کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید.
   
آموزش پیدا کردن کردن زمان تعویض باری لپ تاپ:
 
برای شروع لازم است CMD ویندوز را اجرا کنید (از طریق جستجو در منوی استارت یا فشار دادن کلید Win + R و وارد کردن دستور CMD).
 
وقتی این برنامه اجرا شد دستور powercfg /batteryreport را وارد کرده و کلید Enter را فشار دهید. این کار منجر به ایجاد یک فایل با گزارشی کامل از وضعیت باتری لپتاپ شما میشود. ویندوز خود به شما آدرس جایی که این فایل را ذخیره کرده است در همان CMD میدهد (معمولا جای فایل در پوشه User در درایور سیستم است):

حال به سراغ این فایل بروید و آن را بررسی کنید. قسمتی که برای فهمیدن وضعیت تعویض باتری باید به آن مراجعه کنید مقایسه Design Capacity با Full Charge Capacity  است. اولی بیانگر وضعیت کلی شارژ باتری شما در حالت اصلی است و دومی نمایانگر وضعیت فعلی باتری. هر چه قدر این دو عدد فاصله بیشتری با هم داشته باشند، ضرورت تعویض باتری لپتاپ شما بیشتر حس می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


26 جولای 2016 ... اگر می خواهید بدانید چه زمانی باید بعد از کار طولانی با لپ تاپ ، باتری آن را تعویض کنید با ما همراه باشید.پس از مدتی استفاده از لپ تاپ زمانی فرا میرسد که لازم است باتری دستگاه را تعویض کنید. اما دقیقا چه زمانی برای این کار مناسب است و آیا در مورد لپ تاپ شما این زمان ...1 روز پیش ... زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ. آیا زمان تعویض باتری لپتاپ شما فرا رسیده است؟ بامشرق بعد از مدتی استفاده از لپ تاپ زمان تعویض ...باتری های لپ تاپ بعد از مدتی کارکرد، دیگر مانند روز های اولیه خود بازدهی نداشته و نیاز به تعویض دارند. بسیاری از کاربران زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ ...7 فوریه 2016 ... تشخیص زمان مناسب برای تعویض باتری لپتاپ. منبع : آی تی ایران نسخه چاپی. اگر تمامی راهکارهای موجود مانند کاهش نور صفحهنمایش، بستن ...اگر می خواهید بدانید چه زمانی باید بعد از کار طولانی با لپ تاپ ، باتری آن را تعویض کنید با ما همراه باشید.سلام ، دوستان جدیدا برخی از باطری های لپ تاپ ها داخلی هستند. لطفا در ... میدهد و برای زمانی که باتری به انتها رسیده و یا به مدت زمان شارژ دهی زیادی نیاز دارید مناسب است.1 ا کتبر 2016 ... در ویندوز 8 و 10 قابلیتی نهفته است که به شما کمک میکند زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید. آموزش زیر را بخوانید تا با این ...اگر تمام ترفندهای کاهش مصرف باتری را امتحان کردید اما جواب نداده است، وقت آنست که به فکر تعویض بارتی لپتاپ خود باشید.به گزارش قدس آنلاین، اگر شما شب و روز از لپ تاپ خود استفاده می کنید نیاز است بعد از مدتی کار مداوم با آن باتری لپ تاپتان را عوص کنید ، اما چه موقع و چه زمان ...


کلماتی برای این موضوع

الف زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپاگر می خواهید بدانید چه زمانی باید بعد از کار طولانی با لپ تاپ ، باتری آن را تعویض کنید تشخیص زمان مناسب برای تعویض باتری لپ‌تاپ …اگر تمامی راهکارهای موجود مانند کاهش نور صفحه‌نمایش، بستن برنامه‌های اضافی و تشخیص زمان تعویض باتری لپ تاپتشخیص زمان تعویض باتری لپ تاپ داشته باشید تا زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ آموزش زمان مناسب تعویض باتری لپ تاپ آکا زمان مناسب تعویض باتری لپ تاپ بفهمید آیا زمان تعویض باتری مناسب برای زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ پایگاه …تراز اگر می خواهید بدانید چه زمانی باید بعد از کار طولانی با لپ تاپ ، باتری آن را آموزش زمان مناسب تعویض باتری لپ تاپآموزش به شما ترفندی را آموزش دهیم تا بطور کامل گزارشی مفید درمورد باتری لپ تاپ خود بدست تشخیص زمان مناسب برای تعویض باتری لپ‌تاپ …ظرفیت طراحی در واقع میزان شارژی است که در ابتدای امر و پس از خرید لپ‌تاپ، در باتری تشخیص زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ …در سیستم‌عامل ویندوز بهترین راهکار برای اطمینان از اینکه زمان تعویض باتری فرا رسیده آیا وقت تعویض باتری لپتاپ شما فرا رسیده است؟آیاوقتتعویضباتریلپتاپزمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپزمان مناسب برای تعویض باتریتعویض باتری لپ تاپلپ زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ ویندوز سنترزمانمناسببرایتعویضاگر شما شب و روز از لپ تاپ خود استفاده می کنید نیاز است بعد از مدتی کار مداوم با آن



لینک منبع :زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ

زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../زمان-مناسب-برای-تعویض-باتری-لپ-تاپ‎Cached26 جولای 2016 ... اگر می خواهید بدانید چه زمانی باید بعد از کار طولانی با لپ تاپ ، باتری آن را تعویض کنید با ما همراه باشید. زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ | ویندوز سنتر windowscenter.net/زمان-مناسب-برای-تعویض-باتری-لپ-تاپ/‎Cachedیک ابزاری ذاتی در ویندوز است که به شما کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید. برای بررسی بیشتر این موضوع با سایت تحلیلی ... تشخیص زمان مناسب برای تعویض باتری لپ‌تاپ - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../تشخیص-زمان-مناسب-برای-تعویض-باتری-لپ‌تاپ 7 فوریه 2016 ... ظرفیت طراحی در واقع میزان شارژی است که در ابتدای امر و پس از خرید لپ‌تاپ، در باتری ذخیره می‌شده است اما ظرفیت شارژ در واقع میزان شارژی است که ... زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ www.espeli.ir/item/parsnews/.../زمان+مناسب+برای+تعویض+باتری+لپ+تاپ+ یک ابزاری ذاتی در ویندوز است که به شما کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید. آموزش پیدا کردن کردن زمان تعویض باری لپ تاپ:. چگونه بفهمیم بهترین زمان برای تعویض باتری لپ‌تاپ است؟ - آی‌تی‌رسان itresan.com/106970/چگونه...بهترین-زمان-برای-تعویض.../.html‎Cachedاگر تمام ترفندهای کاهش مصرف باتری را امتحان کردید اما جواب نداده است، وقت آنست که به فکر تعویض بارتی لپتاپ خود باشید. آموزش: زمان مناسب تعویض باتری لپ تاپ - سیمرغ seemorgh.com/.../283224-آموزش-زمان-مناسب-تعویض-باتری-لپ-تاپ/‎Cached28 ژانویه 2016 ... آموزش: زمان مناسب تعویض باتری لپ تاپ. میخواهیم به شما ترفندی را آموزش دهیم تا بطور کامل گزارشی مفید درمورد باتری لپ تاپ خود بدست آورید. زمان تعویض باتری لپ‌تاپ کی هست؟ - آترا مارت www.atramart.com/.../549-زمان-تعویض-باتری-لپ‌تاپ-کی-هست؟.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... در ویندوز 8 و 10 قابلیتی نهفته است که به شما کمک میکند زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید. آموزش زیر را بخوانید تا با این ... چه زمانی باید باتری لپ تاپ را تعویض کرد؟ - نمایش محتوا - پایگاه ... bafghkhabar.ir/web/.../-/چه-زمانی-باید-باتری-لپ-تاپ-را-تعویض-کرد؟ 26 جولای 2016 ... به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا، اگر شما شب و روز از لپ تاپ خود ... کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید. تشخیص زمان تعویض باتری لپ تاپ - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/modules.php?...زمان_تعویض_باتری_لپ_تاپ باتری های لپ تاپ بعد از مدتی کارکرد، دیگر مانند روز های اولیه خود بازدهی نداشته و نیاز به تعویض دارند. بسیاری از کاربران زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ ... زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ - پایگاه اطلاع رسانی شیروان tnews.ir/news/5df967354685.html 26 جولای 2016 ... اگر می خواهید بدانید چه زمانی باید بعد از کار طولانی با لپ تاپ ، باتری آن را تعویض کنید با ما همراه باشید.