مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل

[ad_1]

با به روزکردن سیستم عامل iOS 10 اپل ممکن اســت شاهد تصاویر مستهجن یا فایل های گیف در طرفداری از نازی ها در برنامه پیام رسان iMessage باشید.

به گزارش صبحانه، به نقل از تک تایمز، این فایل ها و تصاویر در صورت جستجوی برخی کلمات که لزوما غیرمودبانه هم نیستند در این پیام رسان به نمایش در می آید.

به دنبال وقوع این مشکل و انتقاد شدید کاربران در شبکه های اجتماعی از وقوع مشکل یاد شده اپل جستجوی برخی از کلمات مذکور را بلوکه کرده تا جلوی نمایش تصاویر زننده یا نژادپرستانه را در iMessage بگیرد.

نمایش این تصاویر ناشی از قابلیت تازه iOS 10 اســت که به کاربران نرم افزار پیام رسان خود امکان می دهد برای استفاده از فایل های گیف مورد نظرشان با وارد کردن کلماتی در محیط iMessage جستجو کنند.

این امر بخشی از تغییراتی اســت که در رابط کاربری iMessage اعمال شده و در دسترس توسه دهندگان قرار گرفته اســت. iMessage دارای یک فروشگاه اختصاصی انلاین نیز هست که برای استفاده در محیط این برنامه قابل بارگذاری و استفاده هستند.

اپل خود تعدادی برچسب و استیکر را برای استفاده در پیام رسان iMessage عرضه کرده اســت، که برخی از آنها مربوط به بازی های ویدئویی و برخی مربوط به ارسال پول، اعلام وضعیت آب و هوا و غیره هستند. اما ظاهرا فیلترهای مناسبی برای حذف تصاویر و گیف های زننده و نژادپرستانه در صورت جستجوی برخی لغات به کار گرفته نشده اســت.

از جمله کلماتی که با جستجوی آنها تصاویر نامناسب در معرض دید کاربران iMessage قرار گرفته می توان به قدرت، بسیار بزرگ و ... اشاره کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 سپتامبر 2016 ... با به روزکردن سیستم عامل iOS 10 اپل ممکن است شاهد تصاویر مستهجن یا فایل های گیف در طرفداری از نازی ها در برنامه پیام رسان iMessage باشید.فارس به نقل از تک تایمز، این فایل ها و تصاویر در صورت جستجوی برخی کلمات که لزوما غیرمودبانه هم نیستند در این پیام رسان به نمایش در می آید. به دنبال وقوع این ...18 سپتامبر 2016 ... با به روزکردن سیستم عامل iOS 10 اپل ممکن است شاهد تصاویر مستهجن یا فایل های گیف در طرفداری از نازی ها در برنامه پیام رسان iMessage باشید.18 سپتامبر 2016 ... فارس به نقل از تک تایمز، این فایل ها و تصاویر در صورت جستجوی برخی کلمات که لزوما غیرمودبانه هم نیستند در این پیام رسان به نمایش در می آید.18 سپتامبر 2016 ... به گزارش تیتر امروز: به نقل از تک تایمز، این فایل ها و تصاویر در صورت جستجوی برخی کلمات که لزوما غیرمودبانه هم نیستند در این پیام رسان به ...به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از تک تایمز، این فایل ها و تصاویر در صورت جستجوی برخی کلمات که لزوما غیرمودبانه هم نیستند در این ...نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل. یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - اخبار اقتصادی - خبر از خبرگزاری فارس. کلیدواژه ها : اخبار مربوط. پربازدیدترین اخبار 30 ...18 سپتامبر 2016 ... فارس/ با به روزکردن سيستم عامل iOS 10 اپل ممکن است شاهد تصاوير مستهجن يا فايل هاي گيف در طرفداري از نازي ها در برنامه پيام رسان iMessage ...18 سپتامبر 2016 ... با به روزکردن سیستم عامل iOS 10 اپل ممکن است شاهد تصاویر مستهجن یا فایل های گیف در طرفداری از نازی ها در برنامه پیام رسان iMessage باشید.18 سپتامبر 2016 ... با به روزکردن سیستم عامل iOS 10 اپل ممکن است شاهد تصاویر مستهجن یا فایل های گیف در طرفداری از نازی ها در برنامه پیام رسان iMessage باشید.


کلماتی برای این موضوع

دنیای موبایل و کامپیوتر نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان دنیای موبایل و کامپیوتر نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپلآموزش پین کردن پیام های مهم در تلگرامتصاویرپین کردن پیام در تلگرام پیام رسان تلگرام با هر بار آپدیت ویژگی های جدید و جالبی را به اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی نامه امام علیع به مالک اشتر ای مالک اگر شب هنگام …نامه امام علی ع به مالک اشتر عهدنامه مالک وقتی حضرت امیرالمومنین علی ع ، مالک اشتر وبلاگ علیرضا شیرازیاخیراً شورای عالی فضای مجازی مصوبه ای در زمینه الزام سرویسهای پیام رسان فعال در کشور جنگ نرمسربازان امام خامنه ایروح الله مومن نسب کارشناس فضای مجازی در خصوص تفکر استفاده سالم از ابزارهای پیام‌رسان زیبا جذاب برای شما زیبا جذاب برای شما متاسفانه به علت برخی مشکلات سایت غیر فعال میباشدجهت ورود به سایت اینترنت در ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداینترنتدرایراناینترنت در ایران عبارت است از کلیهٔ جنبه‌های مرتبط به ایجاد، توسعه و استفاده از شبکه



لینک منبع :نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل

دنیای موبایل و کامپیوتر نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950628000339‎Cached18 سپتامبر 2016 ... با به روزکردن سیستم عامل iOS 10 اپل ممکن است شاهد تصاویر مستهجن یا فایل های گیف در طرفداری از نازی ها در برنامه پیام رسان iMessage باشید. نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل - تیتر امروز www.titreemroz.ir/fa/news/.../نمایش-تصاویر-مستهجن-در-پیام-رسان-جدید-اپل 18 سپتامبر 2016 ... به گزارش تیتر امروز: به نقل از تک تایمز، این فایل ها و تصاویر در صورت جستجوی برخی کلمات که لزوما غیرمودبانه هم نیستند در این پیام رسان به ... نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/نمایش-تصاویر-مستهجن-در-پیام-رسان-جدید-ا.html پیام رسان جدید اپل این فایل ها و تصاویر در صورت جستجوی برخی کلمات که لزوما غیرمودبانه هم نیستند در این پیام رسان به نمایش در می آید. به دنبال وقوع این مشکل و ... نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل - شهدای ایران shohadayeiran.com/fa/news/.../نمایش-تصاویر-مستهجن-در-پیام-رسان-جدید-اپل 18 سپتامبر 2016 ... با به روزکردن سیستم عامل iOS 10 اپل ممکن است شاهد تصاویر مستهجن یا فایل های گیف در طرفداری از نازی ها در برنامه پیام رسان iMessage باشید. نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل! - آخرین نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25346498 18 سپتامبر 2016 ... نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل! با به روزکردن سیستم عامل iOS 10 اپل ممکن است شاهد تصاویر مستهجن یا فایل های گیف در طرفداری از ... نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل tasna.ir/1395/06/28/نمایش-تصاویر-مستهجن-در-پیام-رسان-جدید-اپل.html اقتصادی+عکس - خبر از خبرگزاری فارس یکشنبه 28 شهریور 1395. - پایگاه هدف بمباران آمریکا در سوریه زیر پوشش هوایی روسیه قرار گرفت · - عبور سخت ژاپن از سد ... اخبار اپل 212.16.76.92/tags/اپل?page=2 ... سرلشکر صفوی در گفت وگوی ویژه خبری: برهم زدن برجام برای آمریکا گران تمام می شود/ تأثیر ائتلاف ایران، روسیه و حزب الله در نبرد سوریه · تصاویر | تونل ماشین ... نمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../نمایش_تصاویر_مستهجن_در_پیام_رسان_جدید_اپل‎Cachedنمایش تصاویر مستهجن در پیام رسان جدید اپل. دانلود اپریویو : بررسی ویدیویی اپلیکیشن پیام رسان گپ (فیلم) · دانلود مشکل در سیستم پیام رسان آیفون. تلگرام ، برخی کانال های مستهجن خود را فیلتر کرد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تلگرام-،-برخی-کانال-های-مستهجن-خود-را-فیلتر-کرد‎Cached Similar15 دسامبر 2015 ... تلگرام، برخی کانال‌های مستهجن پیام‌رسان خود را فیلتر کرد. ... پیام‌رسان خود را فیلتر کرد. تصویر تلگرام ، برخی کانال های مستهجن خود را فیلتر کرد ... از امروز تلگرام به کاربرانی که تلاش برای ورود به کانال‌های نامناسب را داشته باشند پیغام زیر را نمایش می‌دهد: ... تصویر قابلیت های جدید تلگرام در آخرین بروزرسانی ... آموزش پین کردن پیام های مهم در تلگرام!+تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../آموزش-پین-کردن-پیام-های-مهم-در-تلگرامت.html‎Cached22 مه 2016 ... پیام رسان تلگرام با هر بار آپدیت ویژگی های جدید و جالبی را به خود ... این پیام برای کسانی که در گروه هستند یا بعدا عضو می شوند به نمایش درمی ... استیکر مستهجن کار دست تلگرام داد .... تصاویری جالب و زیبا از ایموجی های جدید اپل.