مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موثر ترین کالری سوزها را بشناسید

[ad_1]

موثر ترین کالری سوزها را بشناسید

موثر ترین کالری سوزها را بشناسید 

برای رژیم و لاغری باید کالری بسوزانیم,آن هم در حد بالا تا بتوانیم وزن کم کنیم. برای این کار روش های متعددی وجود دارد. کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام برای شما هم یک آرزوی دست نیافتنی شده اســت؟ اگر شما هم قصد کاهش وزن را دارید به شما پیشنهاد می کنیم با بهترین ورزش های کالری سوز وزن کم کنید.

 

کاهش وزن با برترین ورزش های کالری سوز
اگر با دنیای فیتنس آشنا باشید مسلما می دانید برای شکل گرفتن بدن و کاهش وزن چه چیزهایی لازم اســت : کالری دریافتی در برابر کالری مصرفی. هر چند تحقیقات جدید نشان داده که کاهش وزن سریع کاری دشوار اســت – تحقیقات سال 2016 نشان داد برای داشتن کاهش وزنی سریع باید به شدت ورزش داشت

 

و برنامه غذایی بسیار محدود در کالری را اجرا کرد – اما همچنان کالری ها با اهمیت هستند مخصوصا اگر آن ها را در باشگاه بسوزانید.وقتی مقدار کالری که ورزش مورد علاقه تان و دیگر ورزش ها می سوزانند را می دانید، می توانید کارآمدترین نوع برنامه ورزشی را طراحی کنید تا سرعت دست یابی به اهدافتان افزایش پیدا کند.

 

در میان ورزش های هوازی، دویدن و اسکیت در صدر جدول کالری سوزترین ورزش ها قرار دارند. اما در میان این ورزش ها تعداد دیگری هم هستند که می توانند در یک ساعت، 500 کالری بسوزانند.ورزش خود را میکس کنید و به خود این فرصت را بدهید که دیگر ورزش ها را نیز امتحان کنید.

 

تنوع بخشیدن به ورزش نه تنها باعث می شود کالری بیشتری بسوزانید بلکه انگیزه تان را افزایش می دهد تا به ورزش کردن ادامه دهید.

 

بزرگترین ورزش های کالری سوز :
اطلاعات این جدول بر اساس شخصی با وزن 72 کیلوگرم اســت.
دویدن با سرعت 13 کیلومتر بر ساعت : 861 کالری در یک ساعت
اسکیت : 548 کالری در یک ساعت
تکواندو : 752 کالری در یک ساعت
طناب زدن : 861 کالری در یک ساعت
تردمیل پله ای : 657 کالری در یک ساعت
دویدن آهسته با سرعت 8 کیلومتر بر ساعت : 606 کالری در یک ساعت
پیاده روی با کوله پشتی ( مسافرتی ) : 511 کالری در یک ساعت
راکت بال : 511 کالری در یک ساعت
اسکی ( شامل پیاده روی با چوب اسکی ) : 496 کالری در یک ساعت
ایروبیک با شدت بالا : 533 کالری در یک ساعت

 

مشخص اســت که این مقدار کالری ها تخمینی اســت و مقدار کالری مصرفی برای هر فرد می تواند متفاوت باشد. ممکن اســت مسافتی که می پیمایید بنا به دلایل مختلف، متفاوت باشد از جمله شدت ورزشی که می کنید، وزنتان و سطح تناسب اندام کنونی تان. گاهی نیز به دلیل شکل بدن و ترکیب بدنی تان ممکن اســت

 

میزان کالری سوزی کاهش پیدا کند. تحقیقات نشان داده خانم های سیاه پوست برای سوزاندن مقدار مشخصی از وزن باید مقدار کالری کمتری به نسبت خانم های سفید پوست مصرف کنند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


موثر ترین کالری سوزها را بشناسید برای رژیم و لاغری باید کالری بسوزانیم,آن هم در حد بالا تا بتوانیم وزن کم کنیم برای این کار روش های متعددی وجود.کاهش وزن کم کردن وزن سوزاندن چربی بدن غذاهای چربی سوز میوه های چربی سوز,بهترین ... یکی از رایج ترین اشتباهات کاهش وزن ، تمرکز بیش از حد بر کالری سوزانده شده ... هایی را معرفی می کنیم که در کاهش وزن و از بین بردن چربی های تان موثر هستند.13 آگوست 2016 ... موثر ترین کالری سوزها را بشناسید. برای رژیم و لاغری باید کالری بسوزانیم,آن هم در حد بالا تا بتوانیم وزن کم کنیم. برای این کار روش های متعددی ...18 سپتامبر 2016 ... موثر ترين کالري سوزها را بشناسيد 1 . موثرترین نوشیدنی چربیسوز دنیا را بشناسید! - باشگاه خبرنگاران جوان 27 مه 2016 ... نوشیدن چای سبز ماچا ...موثرترین لاغرکننده های دنیا و دشمنان چربی دور شکم را بشناسید. ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ مرضیه شکری ... خوراکی ها و نوشیدنی های کالری سوز. خوراکی ها براساس تاثیری که بر ...27 مه 2016 ... موثرترین نوشیدنی چربی سوز دنیا را بشناسید! نوشیدن چای سبز ماچا علاوه بر خاصیت فوق العاده در چربی سوزی از بدن سم زدایی کرده و قاتل سرطان ...موثرترین نوشیدنی چربی سوز دنیا را بشناسید. خوراکی هایی که لاغر میکنند را بشناسید -آکا. آکاایران: این خوراکی باعث سوزاندن چربي و سوختن کالری می شود و در کم ...موثر ترین کالری سوزها را بشناسید برای رژیم و لاغری باید کالری بسوزانیم,آن هم در حد بالا تا بتوانیم وزن کم کنیم برای ... www.parsnaz.ir › موثر-ترین-کالری-سو.می خواهید هنگام سوزاندن کالری تاثیر بیشتری را شاهد باشید. ... العاده در از بین بردن چربی های صورت هم موثر. ... موثرترین نوشیدنی چربیسوز دنیا را بشناسید!موثرترین نوشیدنی چربی سوز دنیا را بشناسید. چربی سوزترین نوشیدنی دنیا را بشناسید! به گزارش تراز ، چاقی و اضافه وزن مشکلی است که امروزه اکثر مردم در ...


کلماتی برای این موضوع

لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات …تازه ترین پیشنهاد برای لاغری و کاهش وزن چاقی یک بیماری عوارض رژیم های لاغری و غذایی کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان شعبه تهرانپارس فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید رژیم لاغریرژیم غذایی رژیم لاغری سریع رژیم چاق شدن با این برنامه یک ماهه به سرعت شکم تان را کوچک کنید تناسب اندام خود را با موز حفظ کنیدبهترین زمان مصرف پروتئین وی پایگاه تخصصی …اینکه پروتئین مصرفی روزانه خود را چگونه در طول روز مصرف می کنید به اندازه رسیدن به آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن …آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به



لینک منبع :موثر ترین کالری سوزها را بشناسید

موثر ترین کالری سوزها را بشناسید - آکا www.akairan.com/health/rijim.../news201751518364582038.html‎Cached15 مه 2017 ... موثر ترین کالری سوزها را بشناسید برای رژیم و لاغری باید کالری بسوزانیم,آن هم در حد بالا تا بتوانیم وزن کم کنیم برای این کار روش های متعددی ... میوه های چربی سوز را بشناسید - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/blossom3-fruit2-atrophy.html‎Cached Similarکاهش وزن کم کردن وزن سوزاندن چربی بدن غذاهای چربی سوز میوه های چربی سوز,بهترین میوه برای لاغر ... در این مقاله میوه هایی را معرفی می کنیم که در کاهش وزن و از بین بردن چربی های تان موثر هستند. ... سیب یکی از مهم ترین میوه ها برای چربی سوزی است. خوراکی های چربی سوز شکم؛ ۲۷ خوردنی‌ خوشمزه و متنوع | چطور chetor.com/33334-خوراکی-های-چربی-سوز-شکم/‎Cached Rating: 90% - 5,250 votes برای همین در اینجا می‌خواهیم شما را با خوراکی های چربی سوز شکم آشنا کنیم. ... مقاله مرتبط: طرز تهیه نوشیدنی لاغری؛ ۱۰ نوشیدنی چربی سوز که باید بشناسید ... خوردن یک بشقاب سالاد خیار روشی موثر و سالم برای کاهش وزن و دفع سموم آزاد شده از سیستم ... موثرترین نوشیدنی چربی‌سوز دنیا را بشناسید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../موثرترین-نوشیدنی-چربی‌سوز-دنیا-را-بشناسید‎Cached27 مه 2016 ... نوشیدن چای سبز ماچا علاوه بر خاصیت فوق العاده در چربی سوزی از بدن سم‌زدایی کرده و قاتل سرطان است. چربی سوز های قوی را بشناسید | کلینیک لاغری زیبایی دندانپزشکی ... n-clinic.ir/مواد-چربی-سوز-لاغری/‎Cached1 ژوئن 2017 ... کلم بروکلی، چربی سوز قوی بروکلی دارای ماده ای بنام سولفورافان است که با استفاده از آن ... آیا با وجود این همه خاصیت میتونه تو لاغری هم موثر باشه؟ معرفی 7 مواد غذایی موثر در چربی سوزی سریع | کلینیک لاغری زیبایی ... https://n-clinic.ir/مواد-غذایی-چربی-سوز/‎Cached20 مه 2017 ... غذاهای چربی سوز غذاهایی هستند که بیشتر از محتوی کالری خود، کالری سوزی نموده و درنتیجه با چربی های ذخیره در بدن نیز مقابله می کنند. راز کم کردن ... خوراکی‌های خوشمزه و کالری سوز را بشناسید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../خوراکی‌های-خوشمزه-و-کالری-سوز-را-بشناسید‎Cached Similar9 مارس 2015 ... از بسیاری از خوراکی ها با نام خوراکی های کالری سوز یاد می شود زیرا حاوی ... حاوی ویتامین سی بوده و می تواند در کاهش کلسترول خون نیز موثر باشد. موثرترین لاغرکننده های دنیا و دشمنان چربی دور شکم را بشناسید https://ashpazbashy.com/موثرترین-لاغر-کننده‌های-دنیا-و-دشمنان/‎Cachedموثرترین لاغرکننده های دنیا و دشمنان چربی دور شکم را بشناسید. ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ۹:۳۴ قبل از ظهر مرضیه شکری ... خوراکی ها و نوشیدنی های کالری سوز. خوراکی ها براساس ... داتیس - موثرترین نوشیدنی چربی سوز دنیا را بشناسید - داتیس www.dateesco.com/موثرترین-نوشیدنی-چربی‌سوز-دنیا-را-بشن/‎Cached28 مه 2016 ... موثرترین نوشیدنی چربی سوز دنیا را بشناسید. ... ماچا نوعی پودر بدست آمده از چای سبز است که علاوه بر خواص چربی سوز ، بو و رنگ بسیار خوبی دارد ... 12غذای چربی سوز+ تصاویر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931204000335‎Cached Similar23 فوریه 2015 ... تحقیقات نشان داده است که خوردن تخم‌مرغ برای صبحانه میزان کالری که شما ... که با افزودن در نصف فنجان در چای به اندازه 40 کالری بسیار موثر است.