مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها

[ad_1]

برترین ها: تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. یک معمار ژاپنی خوش ذوق و بااستعداد یک خانه جنگلی منحصربفرد برای دو خانم بازنشسته با سرایدار و آشپزشان طراحی کرده اســت.

«ایسی سوما» با ساختمان های جذاب و گیرایش شناخته شده اســت، اما این ساختمان شبیه به پنج چادر واقعا چشم نواز اســت، باتوجه به جریان و طراحی هماهنگ که کاملا مینیمالیسم را با سبک محیط زیستی ترکیب کرده اســت.

 

این ساختمان دارای یک استخر داخلی مارپیچ و یک آشپزخانه مشترک برای هر دو خانم اســت. این مجموعه 100 مترمربعی «جیکا» نام دارد و در کوه های ژاپنی استان شیزوئوکا واقع شده اســت. اگرچه ساختار سه بعدی این مجموعه شبیه به چادر به نظر می رسد اما در واقع نقشه  ها یک مربع کامل هستند که با هم همپوشانی دارند. خانه رویاهای شما چه شکلی اســت؟

 

طرح هوشمندانه معمار ژاپنی برای خانه دو خانم بازنشسته 

 

طرح هوشمندانه معمار ژاپنی برای خانه دو خانم بازنشسته 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 سپتامبر 2016 ... خانهای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها. تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم.سایت علمی ، اخبار علمی آکامقالات معماری آکاایران: تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. امتیاز خبر: ...تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 144 برترین ها: تا به حال ...تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم.27 سپتامبر 2016 ... برترین ها: تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. یک معمار ژاپنی خوش ذوق و ...تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 309 برترین ها: تا به حال ...برترین ها: تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. یک معمار ژاپنی خوش ذوق و بااستعداد یک خانه جنگلی ...تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم.18 سپتامبر 2016 ... برترین ها: تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. یک معمار ژاپنی خوش ذوق و ...


کلماتی برای این موضوع

عکس های جالب و زیبا، تصاویر جالب، تصاویر سه …عکس جالب،عکسهای جالب برای فیس بوک،عکسهای جالب و دیدنی،عکسهای جالب،عکسهای جالب و مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …آیا نوکسیگی پدیده ای جهانی و پیوسته و کهن بوده است یا ما با نوع خاصی از آن و در مقطعی بازی و خلاقیت خلاقیت و بازی صفحه کارگروهی …هدف از راه اندازی صفحه بازی و کودک هدف از راه اندازی این صفحه ارائه مطالب و زبان و ادبیات فارسی گفتارها و دیدگاه هاهر کسی که با زبان و ادبیات سروکار داشته باشد، لاجرم گذارش به دنیای بی‌کران زبان برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات … کولرهای گازی و اسپیلت یونیت ها در سه نوع کلاس آب و هوایی معتدل ،سرد و گرمسیر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به توسعه یک سیستم کنترل از راه دور صوتی برای دوربین‌های …اخبار،اخبار سیاسی،اخبار سیاسی ایران،سیاست …اخبار سیاسی آخرین اخبار سیاسیاخبار جدید اخبار ایرانسیاست خارجی اخبار سیاسی روز کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیجنگ اطلاعاتی اهداف و ابزارها گردآورندهحمیدرضااهریان تاریخچه اصطلاح جنگ اطلاعاتی



لینک منبع :خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها

Images for خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../خانه‌ای-جالب-و-هوشمندانه-برای-بازنشسته-ها 18 سپتامبر 2016 ... خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها. تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. خانه ای جالب هوشمندانه برای بازنشسته ها آکا - onvansho onvansho.ir/result/خانه-ای-جالب-هوشمندانه-برای-بازنشسته-ها-آکا.html خانه‌ای جالبهوشمندانه برای بازنشسته ها. برای بازنشسته ها کرده برای بازنشسته هوشمندانه برای خانه‌ای جالب . نوشتن اسم در لاین با فونت درشت جالب های علمیجالب فیل ها ... خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها | ماه ایران irmoon.com/خانه‌ای-جالب-و-هوشمندانه/ 21 سپتامبر 2016 ... خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها . تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها - بازار خبر news-bazar.com/news/.../--خانه-ای-جالب-و-هوشمندانه-برای-بازنشسته-ها- 18 سپتامبر 2016 ... برترین ها: تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. یک معمار ژاپنی خوش ذوق و ... خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../خانه-ای-جالب-و-هوشمندانه-برای-بازنشسته-ها 18 سپتامبر 2016 ... خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها. تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها - صفحه اصلی - بلاگ خوان wqvb.rzb.h5h.ir/post504026.html برترین ها: تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ یک ایده برایتان داریم. یک معمار ژاپنی خوش ذوق و بااستعداد یک خانه جنگلی ... برای بازنشسته - wqvb wqvb.rozblog.com/tag/برای-بازنشسته‎Cachedبرترین ها: تا به حال به این فکر کرده اید که روزهای بازنشستگی خود را چطور خواهید گذراند؟ ... این مطلب خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها در سایت مفیدستان ... ویلای 11 میلیون دلاری یک دانشمند کامپیوتر - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../ویلای-11-میلیون-دلاری-یک-دانشمند-کامپیوتر 12 سپتامبر 2015 ... تصاویری از ویلای 11 میلیون دلاری یک دانشمند کامپیوتر بازنشسته. میچل سال‌ها در زمینه ... خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها · خانه هایی که در ... گاراژ برنده مدال طلا در نمایشگاه گل چلسی! - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../گاراژ-برنده-مدال-طلا-در-نمایشگاه-گل-چلسی 16 ژوئن 2016 ... برترین ها: ممکن است گاراژ محیط ناشایست و زشتی برای پوشش گیاهی سرسبز باشد ، اما هنرمند برنده ... خانه‌ای جالب و هوشمندانه برای بازنشسته ها.