مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید!

[ad_1]

وب‌سایت روزیاتو - فروغ بیداری: یک روش بسیار ساده و کم هزینه برای زیباسازی خانه یا اتاق خواب، استفاده از دو آینه در مقابل یکدیگر اسـت. به واسطه این روش تغییر خاصی در دکور فضا ایجاد نخواهید کرد اما وقتی در مقابل هر کدام از آینه ها قرار بگیرید، دنیای بی نهایتی را شاهد خواهید بود که همانند یک رویا به نظر می رسد.

 

 ساخت تصویری از بی نهایت در خانه با استفاده از آینه

اندازه و طرحی که برای آینه انتخاب می نمایید، به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما نمونه های گرد یا بیضی این مزیت را دارند که هر گونه چهارچوب و محدودیت را از میان برده و حس بی نهایت را به بیننده القاء می نمایند.

برای ایجاد کمی تنوع می توانید از لامپ های LED رنگی همانند نارنجی یا آبی در اطراف آینه ها استفاده کنید. انتخاب یک رنگ گرم و یک رنگ سرد در مقابل هم نیز منظره بسیار جالب توجهی در تصویر یاد شده به وجود می آورد.

ساخت تصویری از بی نهایت در خانه با استفاده از آینه

 

ساخت تصویری از بی نهایت در خانه با استفاده از آینه 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

کشف حجاب یک زن بی بند و بار در تهران عکس مجله …اتفاقا در سوره نور در رابطه با حجاب و حدودش آیه هست … و اینکه عمل به آیات سوره نور خوابگرد نگاه انتقادی به فرهنگ، هنر و ادبیاتدر سال‌های گذشته، افزون بر زرتشت، کورش، پایه‌گذار امپراتوری ایرانی، در مرکز توجه و آیا سرنوشت ما از قبل تعیین شده و ما مثل یک …مساله جبر و اختیار، از مسائلی بوده که همیشه ذهن بشر را درگیر کرده است و عده زیادی در آن جدیدترین مدلهای بوفه و آینه و کنسول دکوراسیونجدیدترین مدلهای بوفه و آینه و کنسول در این بخش از سایت آکاایران جدیدترین مدلهای آینه خودروی خاموش خود را در زمستان گرم کنیدخودروی خاموش خود را در زمستان گرم کنید دنیای‌خودرو مهندس بابک وفایی احتمالاً در یک پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه تصرف حلب توسط ارتش سوریه، پایان انقلاب نیستعکس های حیوانات و پرندگانعکس حیوانات و پرندگانکلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز راههای موفقیت کلمات کلیدی راز، موفقیت، رابینز آنتونی رابینز پسر ۱۷ ساله ایست که در آرزوی رشد و داستانهای عاشقانه معروف دنیاجدید ترین این بخش شعرهای رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی ع آسیب دیدن شیء در موزه بولور فیلم امیر پسری که دختر شد و اسمش را …فیلم تغییر جنسیت امیر پسری که دختر شد و اسمش را ترانه آرام گذاشت قسمت اول در جامعه ما



لینک منبع :رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید!

رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رویا-و-بی-نهایت-را-در-این-آینه-ببینید‎Cached19 سپتامبر 2016 ... رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! یک روش بسیار ساده و کم هزینه برای زیباسازی خانه یا اتاق خواب، استفاده از دو آینه در مقابل یکدیگر است. Images for رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! عصر ساختمان - رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! www.asresakhteman.com/.../رویا-و-بی-نهایت-را-در-این-آینه-ببینید‎Cached19 سپتامبر 2016 ... رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! عصر ساختمان: یک روش بسیار ساده و کم هزینه برای زیباسازی خانه یا اتاق خواب، استفاده از دو آینه در مقابل ... رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../رویا-و-بی-نهایت-را-در-این-ینه-ببینید- 19 سپتامبر 2016 ... به واسطه این روش تغییر خاصی در دکور فضا ایجاد نخواهید کرد اما وقتی در مقابل هر کدام از آینه ها قرار بگیرید، دنیای بی نهایتی را شاهد خواهید بود که ... رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! | محبوب ها mahboobha.ir/news/1474281538.../رویا-و-بی-نهایت-را-در-این-آینه-ببینید 19 سپتامبر 2016 ... رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! یک روش بسیار ساده و کم هزینه برای زیباسازی خانه یا اتاق خواب، استفاده از دو آینه در مقابل یکدیگر است. رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/250029/ 19 سپتامبر 2016 ... صفحه اصلی مد دکوراسیون رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! ... به واسطه این روش تغییر خاصی در دکور فضا ایجاد نخواهید کرد اما وقتی در مقابل ... رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! - بازار خبر news-bazar.com/news/.../--رویا-و-بی-نهایت-را-در-این-آینه-ببینید-- 19 سپتامبر 2016 ... یک روش بسیار ساده و کم هزینه برای زیباسازی خانه یا اتاق خواب، استفاده از دو آینه در مقابل یکدیگر است. به واسطه این روش تغییر خاصی در دکور ... رویا بی نهایت را در این آینه ببینید آکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/رویا_بی_نهایت_را_در_این_آینه_ببینید_آکا‎Cachedرویا بی نهایت را در این آینه ببینید آکا. دانلود چگونه آینه بی نهایت بسازیم (فیلم) · دانلود بی نهایت تصویر با آینه های موازی... (فیلم) · دانلود آهنگ سهراب پاکزاد و امیر ... رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! / یک روش بسیار ساده و کم هزینه ... wwwkhabar.ir/go/8993244 یک روش بسیار ساده و کم هزینه برای زیباسازی خانه یا اتاق خواب، استفاده از دو آینه در مقابل یکدیگر است. به واسطه این روش تغییر خاصی در دکور فضا... رویا و بی اندازه را در این آینه ببینید! (6 عکس) - سرزه www.serze.com/رویا-اندازه-آینه-ببینید-عکس-1838369/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... رویا و بی نهایت را در این آینه ببینید! یک راهکار بسیار ساده و ارزان برای زیباسازی منزل یا اتاق خواب، بهره گیری از دو آینه درحضور همدیگر است.