مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017+تصاویر

[ad_1]

این آئودی RS7 خاص مدلی اســت که اکنون می‌توانید آن را یک ابرخودروی چهار درب بنامید.

 آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017

آئودی RS7 

به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی V8، این آئودی RS7 خاص مدلی اســت که اکنون می‌توانید آن را یک ابرخودروی چهار درب بنامید.

آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017


مهندسان تیونر PP-Performance اثر خود را به خوبی روی آئودی RS۷ که خود به صورت استاندارد از قدرت بالایی برخوردار اســت به خوبی گذاشته و موفق شده‌اند خروجی‌های موتور TFSI آن را به ۷۳۵ اسب بخار نیرو و عدد شگفت انگیز ۱۰۰۸ نیوتن بر متر برسانند. و به لطف سیستم چهار چرخ پیشران کواتروی آن، قادر اســت تا آخرین قطرهٔ نیروی خود را به آسفالت منتقل کند. جالب اســت بدانید رکورد درگ ۴۰۰ متر این خودرو ۱۰.۶ ثانیه اســت، عددی که حتی از تسلا مدل اس P۹۰D نیز کمتر می‌باشد و آن را در ردهٔ خودروهایی مانند فراری ۴۸۸ GTB، آئودی R۸ V۱۰ Plus و لامبورگینی اوراکان قرار می‌دهد.

آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017

از آن جایی که در مراحل تیونینگ این خودرو پرفورمنس قوی مد نظر بوده اســت، مهندسان تیونر PP-Performance با تمرکز روی سیستم اگزوز Akrapovič Evolution که تماماً از تیتانیوم ساخته شده اســت، با اعمال تغییراتی در لوله‌های اگزوز و همچنین سیستم فیلتر هوای اسپرت BMC حدوداً ۸.۱ کیلوگرم از وزن کلی خودرو کاسته‌اند.

 آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017

از قابل توجه ترین تغییرات ظاهری اعمال شده به این خودرو می‌توان به نسخهٔ ویژه “Sparkling Berry” پوشش وینیل آن اشاره کرد. این پوشش خاص که رنگ آن در شرایط نورپردازی مختلف از قهوه‌ای به زرد و از طلایی به بنفش تغییر می‌کند ظاهری خاص و تک را برای خودرو ایجاد کرده اســت.

آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017


کامل کنندهٔ پکیج یک جفت رینگ ۲۱ اینچ دو رنگ اشمیت و همچنین سیستم تعلیق قابل تنظیم KW می‌باشد. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که دوست دارید آئودی RS۷ شما این تریم خاص را داشته باشد، هزینهٔ آن برای شما چیزی حدود ۹۵۸۹ دلار خواهد بود.

آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017

پدال

اخبار مرتبط:

آئودی شاهکار جدید خودروهای 2016 خود را وارد بازار کرد+تصاویر

خودرو مسابقات جدید کمپانی آئودی+تصاویر

تیونینگ جدید و دیدنی آئودی فوستلا + تصاویر

کراس‌اور اسپرت الکتریکی آئودی + تصاویر

عکس های آئودی S8 پلاس مدل 2016


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب سایپا جدیدترین مدل زانتیا را میسازدتصاویرتولید زانتیا سیتروئن در سایپا به تازگی گروه خودروسازی سایپا از محصول جدید خود مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال گرانترین خودرو های سال و در بازارهای …سایر مطالب خودرو زیباترین خودروهای شیطانی هنسی تصاویر پرطرفدارترین سوپراسپورت



لینک منبع :آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017+تصاویر

Images for آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017+تصاویر آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017+تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../آئودی-rs7-ابرخودروی-چهار-درب-2017تصاویر.html‎Cached18 سپتامبر 2016 ... آئودی RS7 به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی V8، این آئودی RS7 خاص مدلی است که اکنون می‌توانید آن را یک ... آئودی rs7 خاص رقیبی برای لامبورگینی اوراکان - onvansho onvansho.ir/result/آئودی-rs7-خاص-رقیبی-برای-لامبورگینی-اوراکان.html آئودی RS7 خاص رقیبی برای اوراکان قیمت لامبورگینی هوراکان لامبورگینی اوراکان Lp610 4 . فروش ب ... آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017 تصاویر نیک صالحی. آیودی آر اس 7پرفورمنس Audi RS7 Performance 2017 - آپارات ► 2:12www.aparat.com/v/OsmDT/آیودی_آر_اس_7پرفورمنس_Audi_RS7_Performance_2017 Oct 28, 2016 - 2 min بهترین خودروهای جهان آئودی RS7 یکی دیگر از شاهکارهای آئودی،در رده بندی خودروهای کوپه چهار درب عالی performance four-door coupes در مقام اول قرار ... Audi RS7 Reviews - Audi RS7 Price, Photos, and Specs - Car and ... www.caranddriver.com/audi/rs7‎Cached Similar Rating: 5 - Review by Car and Driver Use our Car Buying Guide to research Audi RS7 prices, specs, photos, videos, and more. ... Jump to Instrumented Test – 2017 Audi RS7 Performance. EPA:. نما خودرو نسل دوم آئودی q5 ابهت و صلابت بیشتر - مجله خبری فور خبر 4khabar.ir/search/?q=نما+خودرو+نسل+دوم+آئودی+q5+ابهت+و... آئودی RS7 ابرخودروی چهار درب 2017+تصاویر ... آئودی RS7 به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی V8، این آئودی RS7 خاص مدلی ... وقتی که یک فولکس قورباغه ای 330 کیلومتر بر ساعت ... - فیسیت https://faceit.ir/c/199/اتوچهره?page=7 خودروی آئودی رقیب لامبورگینی اوراکان شد ... V8، این آئودی RS7 خاص مدلی است که اکنون می‌توان آن را یک ابرخودروی چهار درب نامید و برخی آن را رقیبی برای لامبورگینی اوراکان ... 3008DKR نسل جدید خودروهای مسابقه‌ای پژو است که خودش را برای رالی داکار 2017 آماده کرده. ... شکار اولین تصاویر از ابرخودروی مک‌لارن برای جایگزینی ۶۵۰اس. اخبار تیونینگ و خاص | سایت تخصصی اتومبیل و اتومبیلرانی ایران www.carnp.com/fa/tuningnews?p1263=21‎Cachedتصاویر فورد موستانگ که خودروی پلیس آلمان شد/ بازداشت با جی‌تی وی۸ ... توربو دوقلوی V8، این آئودی RS7 خاص مدلی است که اکنون می‌توان آن را یک ابرخودروی چهار درب نامید و برخی آن را رقیبی برای ... گرانترین خودروهای سال 2016 و 2017 کدامها هستند؟ بایگانی | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل | Page 178 https://www.pedal.ir/archive/page/178/‎Cachedمشخصات هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 مخصوص اروپا. | 29 شهریور 1395. |در : هوندا. | (15) دیدگاه. کمتر از دو هفته مانده به نمایش در نمایشگاه خودروی پاریس، هوندا نسخه‌ی اروپایی هاچبک سیویک جدید را رونمایی کرده است. ... تصاویر جاسوسی مینی کانتری‌من جدید .... آئودی RS7 خاص مدلی است که اکنون می‌توانید آن را یک ابرخودروی چهار درب بنامید. تصاویر/ آیا آئودی، رقیب لامبورگینی اوراکان می‌شود؟ - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../تصاویر-آیا-آئودی-رقیب-لامبورگینی-اوراکان-می‌شود 18 سپتامبر 2016 ... تصاویر/ آیا آئودی، رقیب لامبورگینی اوراکان می‌شود؟ ... توربو دوقلوی V8، این آئودی RS7 خاص مدلی است که اکنون می‌توان آن را یک ابرخودروی چهار درب ...