مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هواوی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه خواهد کرد

[ad_1]

شرکت چینی هواوی احتمالا گوشی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان و در چهار نسخه عرضه خواهد کرد.

میت 9، فبلت پرچمدار شرکت چینی هواوی اسـت که در واقع به عنوان جانشین برای گوشی هوشمند میت 8 روانه‌ی بازار خواهد شد. تاکنون شایعات متعددی در ارتباط با این گوشی منتشر شده اسـت، اما این شایعات و گمانه‌زنی‌ها مربوط به چند ماه پیش هستند، بنابراین چندان نمی‌توان بر دقت و صحت آنها اتکا کرد. اما به تازگی شایعات جدیدی نیز در ارتباط با این فبلت منتشر شده‌اند که به نظر محتمل و معقول می‌رسند.

گفته می‌شود که هواوی فبلت میت 9 را در چین و در تاریخ ۱۸ آبان معرفی خواهد کرد. همچنین شایعات حکایت از آن دارند که این فبلت در چهار نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد. دو نسخه‌ی پایه‌ی میت 9 به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت و حافظه‌‌های داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت مجهز خواهند بود. قیمت این دو نسخه احتمالا به ترتیب ۵۱۰ و ۵۸۵ دلار اسـت. اما نسخه‌ی پریمیوم این دستگاه از حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۶ و ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد و قیمت آن ۷۰۵ دلار خواهد بود. به نظر می‌رسد که مدل چهارم میت 9 در واقع همان نسخه‌ی پریمیوم این گوشی اسـت که به همراه ساعت هوشمند هواوی عرضه خواهد شد، بنابراین احتمالا شرکت چینی یاد شده، برچسب قیمتی ۱۱۰۸ دلاری را برای این باندل در نظر خواهد گرفت.

شایعات حاکی از آن اسـت که هواوی میت 9 را در نه رنگ شامل مشکی براق، سفید و طیف‌های مختلفی از خاکستری و طلایی روانه‌ی بازار خواهد کرد، همچنین انتظار می‌رود که فبلت یاد شده به صورت پیش‌فرض به همراه اندروید ۷.۰ نوقا و نسخه‌ی پنجم از رابط کاربری EMUI عرضه شود. این احتمال نیز وجود دارد که نمایشگر میت 9 به فشار حساس باشد. هواوی در نظر دارد تا نسل جدید از فبلت خود را به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی کرین ۹۶۰ مجهز کند. در پایان گفتنی اسـت که در حال حاضر اطلاعاتی در ارتباط با دوربین‌های به کار رفته در میت 9 در دست نیست، اما با توجه به مشارکت هواوی و لایکا، احتمالا لنزهای این شرکت در محصول جدید هواوی به کار گرفته شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مقایسه سامسونگ گلکسی نوت، ال‌جی و هواوی …شما وقتی فلز را در دست می‌گیرید احساس بهتری دارید یا پلاستیک؟ بدون شک جواب شما فلز شیائومی می میکس در ایران ؛ آیا آن را می‌خرید؟ …نظرسنجیاگرشیائومیمیشیائومی به تازگی جدیدترین پرچمدارش؛ شیائومی می نوت را معرفی کرد این روت چیست؟ و چرا باید دستگاه اندرویدی خود را روت …روت چیست؟ روت در لغت به معنای ریشه و اصطلاحاً روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه عکس دیدنی از کریستین رونالدو در کنار دوست …عکسدیدنیازکریستینتوجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب طرح‌های زیبا و خیره کننده از گلکسی اس اج گجت نیوزمشاهده‌ی اینکه پرچم‌دار بعدی کمپانی کره‌ای، گلکسی اس اج در آینده چه شکل و اپل آیفون آیفون اس ای زومیت در گزارش جدید خود اعلام کرده که اپل برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسل جدید آیفون در سال



لینک منبع :هواوی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه خواهد کرد

هواوی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه خواهد کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/19/136168/huawei-mate-9-november-8th/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... شرکت چینی هواوی احتمالا گوشی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان و در چهار نسخه عرضه خواهد کرد. هواوی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه خواهد کرد - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../هواوی-میت-9-را-در-تاریخ-۱۸-آبان-عرضه-خواهد-کرد 20 سپتامبر 2016 ... شرکت چینی هواوی احتمالا گوشی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان و در چهار نسخه عرضه خواهد کرد. هواوی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه خواهد کرد | سایت خبری ام ال 4min.ml/هواوی-میت-9-را-در-تاریخ-۱۸-آبان-عرضه-خواه/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... شرکت چینی هواوی احتمالا گوشی میت ۹ را در تاریخ ۱۸ آبان و در چهار نسخه عرضه خواهد کرد. میت ۹، فبلت پرچمدار شرکت چینی هواوی است که در واقع تحت ... Images for هواوی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه خواهد کرد هواوی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه خواهد کرد | سایت خبری تی کی 4min.tk/هواوی-میت-9-را-در-تاریخ-۱۸-آبان-عرضه-خواه/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... هواوی میت ۹ را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه خواهد کرد. d987d988d8a7d988db8c- d985db8cd8aa-9-d8b1d8a7-d8afd8b1-d8aad8a7d8b1db8cd8ae- ... هواوی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان عرضه می کند | ناگفتنی ها nagoftaniha.com/tag/هواوی-میت-9-را-در-تاریخ-۱۸-آبان-عرضه-می-کن/‎Cachedشرکت هواوی به احتمال زیاد گوشی میت ۹ را در تاریخ ۱۸ آبان و در چهار نسخه عرضه خواهد کرد. میت ۹، فبلت پرچمدار شرکت چینی هواوی است که در حقیقت به عنوان جانشین ... هواوی میت 9 را در تاریخ 18 آبان عرضه خواهد کرد - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25416500 بلک بری یک تلفن هوشمند قدرتمند با نام DTEK60 در راه دارد. DTEK60 هم مشابه نسخه ی بزرگتر تلفن هوشمند آلکاتل یعنی Idol 4S خواهد بود. این البته به معنای یکسان ... هواوی احتمالا گوشی میت 9 را در تاریخ ۱۸ آبان و در چهار نسخه عرضه خواهد ... itradar.ir/huawei-phone-probably-mitt-9-on-18-november-and-will-be-available-in-four-versions/ 20 سپتامبر 2016 ... گفته می‌شود که هواوی فبلت میت ۹ را در چین و در تاریخ ۱۸ آبان معرفی خواهد کرد. همچنین شایعات حکایت از آن دارند که این فبلت در چهار نسخه روانه‌ی ... هواوی میت 9 را در تاریخ 18 آبان عرضه خواهد کرد | شرکت چینی هواوی - قطره www.ghatreh.com/news/.../هواوی-میت-تاریخ-آبان-عرضه-خواهد-کرد 19 سپتامبر 2016 ... شرکت چینی هواوی احتمالا گوشی میت 9 را در تاریخ 18 آبان و در چهار نسخه عرضه خواهد کرد. - ساعت 23:45تریلر جدید CoD: Infinite W. هواوی میت9 در تاریخ 18 آبان معرفی می شود - allmobileshop.com allmobileshop.com/.../هواوی-میت9-در-تاریخ-18-آبان-معرفی-می-شود/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... هواوی با سری میت ریسک معرفی فبلت های صفحه بزرگ را به جان خرید و ... بر اساس شایعات ، هوآوی فبلت میت 9 را در چهار نسخه و در تاریخ ۱۸ آبان معرفی خواهد کرد. ... نسخه‌ی پریمیوم این گوشی است که به همراه ساعت هوشمند هواوی عرضه خواهد ...