مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهی برای تمیز کردن کفش‌ در خانه

[ad_1]

به گزارش ایران ناز جلوه کثیف، کهنه و رنگ پریده کفش با هیچ لباسی سنخیت ندارد پس در کنار تهیه یک پکیج مناسب واکس زدن با این مطلب می‌توانید به راه حل های سریع و خانگی تمیز کردن کفش ها هم فکر کنید.تمیز کردن کفش ها با دستمال در دسترس ترین راه حل پاک کردن آنهاست، اما همه ما جز این دلیل به ماندگاری و خوش ظاهر بودن کفش هایمان در کنار دیگر فاکتورها اهمیت ویژه ای می دهیم.

 

راهی برای تمیز کردن کفش‌ در خانه

 

جلوه کثیف، کهنه و رنگ پریده کفش با هیچ لباسی سنخیت ندارد پس در کنار تهیه یک پکیج مناسب واکس زدن با این مطلب می توانید به راه حل های سریع و خانگی تمیز کردن کفش ها هم فکر کنید.همه کفش ها از چرم، جیر، ورنی و پارچه ای یا هر جنس دیگری بعد چندین بار استفاده نیاز به نظافت و مراقبت کردن دارند، بنابراین بهتر اســت در هر خانه مجموعه‌ای کامل از فرچه یا برس مخصوص، پارچه نرم، واکس مخصوص کفش ـ رنگ قهوه ای یا مشکی ـ اسپری های تمیز و براق کننده برای کفش های جیر یا چرم در دسترس باشد،

 

راهی برای تمیز کردن کفش‌ در خانه

 

اما به غیر از این روش می توانید به انواع روش های مراقبت های خانگی هم اعتماد کنید.لکه چربی روی کفش های جیر را چگونه از بین ببریم؟برای این کار بهتر اســت کفش‌های جیر خود را با دستمال بدون پرز و نمدار که فقط از یک جهت ثابت به روی کفش کشیده می‌شود پاک کنید، اما در صورتی که همین جنس کفش شما چرب یا لکه‌دار شده اســت با کمک پودر بچه آن را مثل روز اول نونوار کنید. در این روش هم نیاز به برس مخصوص کفش های جیر و پاشیدن پودر بچه روی لکه ها دارید.

 

راهی برای تمیز کردن کفش‌ در خانه

 

بهتر اســت پودر در محل لکه حداقل یک ساعت باقی بماند و بعد با کمک برس همه آن زدوده شود، اما اگر کفش شما در اثر اتفاق خیس و کثیف شده باید بعد از خشک شدن کامل کفش، پاک کردن آن را آغاز کنید.اما در مورد تمیز کردن کفش های چرم باید ابتدا با پارچه نرم و خشک آلودگی های کفش را پاک کنید و بعد از چند دقیقه با یک دستمال نمدار مجددا روی کفش را تمیز کرده و در انتها بعد از خشک شدن کامل سطح کفش با کمک یک روغن طبیعی و پنبه روی کفش های چرم خود را براق و تمیز کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری آیا میدانید چه جاهایی از توالت آلوده تر است؟خانه داری،شستشو،نظافت،روشهای پاک کردن لکهتمیز کردن یکی از فعالیت هایی است که همواره به صورت روزانه آن را انجام می دهیم، غافل از ریزترین نکات خانه داری برای برطرف کردن چرک یقه پیراهن، قبل از قراردادن آن در ماشین لباس شویی می توانید روی نکاتی مهم در گرفتن و نگهداری آب لیمو و آب غوره و …سبک زندگی نکات خانه داری نکاتی مهم در گرفتن و نگهداری آب لیمو و آب غوره و جلوگیری از تمیز کردن و رفع بوی بد ماشین لباسشویی با شمارهتمیزکردنلباسشوییتمیز کردن بدنه ماشین لباسشویی کار ساده ای است اما رفع بوی بد و تمیز کردن لاستیک ماشین نکاتی برای خرید اتوی بخار و اتوی پرسپرشین …سبک زندگی نکات خانه داری نکاتی برای خرید اتوی بخار و اتوی پرس سبک زندگینتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی چیدمان خانه شیک این اشتباهات را در چینش خانه خود …دکوراسیون و چیدمان خانه دکوراسیون و چیدمان خانه یک هنر است که می توان آن را یاد گرفتماسکهای ویژه برای سفید کردن و نرم شدن پوست دستجوش های سر سیاه صورت خود را در خانه درمان کنید روغن زیتون چه تاثیری برروی رشد دانستنی های مفید و ضروری برای رنگ کردن موتوصیه های لازم برای رنگ کردن موها ۱دکره زمانی انجام می شود که بخواهیم رنگ مو را روشن



لینک منبع :راهی برای تمیز کردن کفش‌ در خانه

راهی برای تمیز کردن کفش‌ در خانه - ایران ناز www.irannaz.com/راهی-تمیز-کفش‌-خانه.html‎Cachedبه گزارش ایران ناز جلوه کثیف، کهنه و رنگ پریده کفش با هیچ لباسی سنخیت ندارد پس در کنار تهیه یک پکیج مناسب واکس زدن با این مطلب می‌توانید به راه ح. نحوه تمیز کردن سریع کفش‌ ها - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/112109/تمیز-کردن-کفش‌/‎Cachedتمیز کردن کفش ها با دستمال در دسترس ترین راه حل پاک کردن آنهاست، اما همه ما جز ... نیاز به نظافت و مراقبت کردن دارند، بنابراین بهتر است در هر خانه مجموعه‌ای کامل از ... روشی ساده برای تمیز کردن کتونی های سفید - بدونیم bedunim.ir/روشی-ساده-تمیز-کتونی-های-سفید/‎Cached18 ژوئن 2016 ... خانه سبک زندگی روشی ساده برای تمیز کردن کتونی های سفید ... برچسب ها : اسنیکر سفیدتمیز کردن کتونی سفیدتمیز کردن کفش های سفید. نحوه ی پاک کردن انواع کیف و کفش - نمناک namnak.com/نحوه-ی-پاک-کردن-انواع-کیف-کفش.p1503‎Cached... و نوزادموفقیت · نمناک سبک زندگیخانه داری نحوه ی پاک کردن انواع کیف و کفش ... راه کارهایی برای تمیزی کیف ها. 1- کیف های چرمی: روی کیف را با کمی مخلوط شیر و ... سفید کردن دوباره کفش های روشن با یک راه ساده - زنجفیل www.zanjefil.com/سفید-کردن-دوباره-کفش-های-روشن-با-یک-راه/‎Cached20 مه 2016 ... اگر دنبال یک راه حل ساده برای دوباره سفید کردن کفش های اسپرتتان هستید ما برای شما ... این دو ماده برای سفید کردن و تمیز کردن کفش های روشن است. ... برچسب ها: تمیز کردن کفش های روشن, خانه داری, راه ساده برای سفید کردن کفش, ... چطور کفش‌های خود را تمیز کنیم - wiki 5040 wiki.5040.ir/چطور-کفش‌های-خود-را-تمیز-کنیم.html‎Cached Similar12 ا کتبر 2014 ... برای تمیز کردن کفش‌های سفید، یا کفش‌های تنیس یا دیگر کفش‌های ... برای تمیز کردن کفش‌های برزنتی آلوده، اول بندها را بازکرده و در بیرون خانه، ... تمیز کردن کفش - آکاایران www.akairan.com/khanehdari/tag/تمیز%20کردن%20کفش‎Cached Similarتمیز کردن کفش. 10 تیپ برای تمیز کردن، شستن،خشک کردن و تازه نگه داشتن حوله ها ... بهترین راه ها برای تمیز کردن کف خانه. آکاایران وب سایت چیدانه: یکی از ... چگونه کفش چرمی را تمیز کنیم؟ - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/چگونه-کفش-چرمی-را-تمیز-کنیم؟/‎Cached27 ا کتبر 2014 ... تمیز کردن کفش چرمی با کفش چرم جیر (نوبوک) تفاوت دارد و هر یک مواد و ... الف- تمیز کردن کفش‌های چرمی ... سه راه آسان برای مراقبت از کفش ها ... کفش های تمیز و مرتب - تبیان article.tebyan.net/45127/کفش-های-تمیز-و-مرتب‎Cachedدر فصل زمستان، معمولاً روی کفش در اثر راه رفتن در برف یا باران، شوره یا برفک می‌زند ... برای پاک کردن کفش جیر ابتدا از یک مداد پاک‌کن کمک بگیرید و لکّه‌ها و خطوطی که روی ... (مجموعه ای از نکات آموزنده و کاربردی در خانه داری) – با تغییر و تلخیص. 4 گام تا تمیز کردن کفش چرم جیر - چی بپوشم https://chibepoosham.com/4-step-to-clean-suede-shoes/‎Cached12 آگوست 2015 ... باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که پاک کردن کفش جیر بسیار سخت استف 4 گام تا تمیز کردن کفش چرم جیر در چی بپوشم بخوانید.