مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار

[ad_1]

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار 

حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه اسـت و یک میان وعده سبک هم به حساب می آید. از روش تهیه ذرت مکزیکی اطلاع دارید؟این خوردنی خوشمزه و پرطرفدار را می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید ذرت مکزیکی با استفاده از مواد تازه بسیار مقوی اسـت و برای کودکان یک میان وعده خوشمزه به شمار می رود و می تواند اشتهای آن ها را برانگیزد.

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار

کنسرو ذرت : یک عدد
قارچ : 100 گرم
کره : 100 گرم
آویشن : دو قاشق چایخوری
پنیر پیتزا : 100 گرم
کالباس : 100 گرم
سس مایونز : 4 قاشق غذاخوری
آبلیمو : یک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل : به میزان لازم
برای: 4 تا 6 نفر
زمـان: 30 تا 45 دقیقه

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار

روش: آسان
ابتدا قارچ ها را خرد کنید و در کمی روغن تفت دهید. در صورت تمایل می توانید قارچ ها را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید تا پخته شوند.کالباس را خرد کنید و به همراه ذرت به قارچ اضافه کنید .در صورت تمایل می توانید با تهیه بلال و پختن آن ، خودتان در منزل ذرت را تهیه کنید.برای این منظور بسته به نوع بلال آن را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت داخل آب جوش بپزید و سپس دانه کنید.

 

بهتر اسـت در هنگام پخت به بلال ها نمک اضافه نکنید چرا که باعث سفت شدن آن می شود. حرارت را کم کنید و سس مایونز را به همراه کره و نمک و فلفل و آویشن به ذرت بیفزایید و خوب مخلوط کنید. در نهایت پنیر پیتزا به با ذرت مکزیکی مخلوط کنید و به مدت 5 دقیقه درب ظرف را ببندید.

 

سپس شعله را خاموش کنید و آبلیمو را اضافه کنید.ذرت مکزیکی را در ظرف های مناسب بریزید و با کمی کالباس خرد شده تزئین کنید.در صورت تمایل می توانید از کمی سس خردل هم استفاده کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده سبک هم به.آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار. حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده سبک هم به حساب می ...آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار. حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده سبک هم به حساب می ...20 سپتامبر 2016 ... آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار. حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده ...19 سپتامبر 2016 ... آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار. حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده ...آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار. حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده سبک هم به حساب می ...19 سپتامبر 2016 ... آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی ... آموزش طرز تهیه ذرت مکزیکی خونگی ساده که میتونین راحت و سریع .20 سپتامبر 2016 ... آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار. حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده ...خواص و مضرات ذرت مکزیکی ممکن است نظر شما را به طور کامل در مورد روش مصرف ذرت که غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است تغییر دهد. در این بخش از ...آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید چون واقعا خوشمزه ... www.parsnaz.ir › آموزش-تهیه-ذرت-مکزی.


کلماتی برای این موضوع

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با پنیر، آسان و سریع نان سفید خانگی آموزش طرز تهیه کرم کارامل خانگی آماده ساده و خوشمزهآشپزی و تغذیهدسر و پیش غذاآموزش طرز تهیه کرم کارامل خانگی آماده ساده و خوشمزه آموزش تهیه دسر و دستور تهیه کرم آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه سالاد برنج قهوه ای مواد لازم برای سالاد برنج قهوه ای برنج قهوه ای پخته شده ۲ انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش آشپزی ماهی را می شود به انواع مختلفی طبخ کرد ما اینجا برای شما طرز تهیه تارتلت ماهی دودی را سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی خواص و فواید سرکه بالزامیکیکی از انواع پرطرفدار در کشور ما سرکه سیب است؛ در حالی که سرکه ی انواع میوه ها در همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه … انتخاب غذا برای مهمانی همه ما وقتی مهمون داریم به فکرفرو میریم که چی تهیه کنیمتور دبیقیمت تورهای لحظه آخری دبی آذر پاییز دی دوبیتور دبی هتل اسکای ویز آذر مدت تور شب و روز تور دبی هر نفر در اتاق تخته



لینک منبع :آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-ذرت-مکزیکی-خوراکی-پرطرفدار.html‎Cachedآموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده سبک هم به. آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار - onvansho onvansho.ir/result/آموزش-تهیه-ذرت-مکزیکی-خوراکی-پرطرفدار.html طرز تهیه ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی یک از پر طرفدارترین خوراکی آموزشطرز تهیه . برچسب ها انواع سس خواص ذرت مکزیکی این خوراکی پرطرفدار است طرز تهیه آموزش ... آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار | سایت تفریحی و خبری ... ensim.ir/آموزش-تهیه-ذرت-مکزیکی-خوراکی-پرطرفدار/مجله 19 سپتامبر 2016 ... آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار. حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده ... طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر در منزل - هنر در خانه www.honardarkhane.com/11249/طرز-تهیه-ذرت-مکزیکی‎Cached14 نوامبر 2016 ... ذرت مکزیکی از جمله خوردنی های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که اغلب ما تجربه خوردن آن را در بیرون از منزل داریم، اما لازم است بدانید این خوراکی ... تهیه ذرت مکزیکی | مجله اینترنتی ارشاکو blog.ershaco.com/تهیه-ذرت-مکزیکی/‎Cached6 ا کتبر 2016 ... آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار. حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده ... طرز تهیه ذرت مکزیکی عالی و خوشمزه به دستور اصلی - پرنیان https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-ذرت-مکزیکی-عالی-و-خوشمزه-به-دستور-اصلی/‎Cachedذرت مکزیکی یکی از خوشمزه ترین میان وعده هایی است که با ذرت تهیه و میل می شود ، ذرت مکزیکی ترکیب خوشمزه و بسیار پرطرفداری از ذرت بخارپز شده ، سس مخصوص ... آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار - روزنه rozane.avablog.ir/post/4172/آموزش+تهیه+ذرت+مکزیکی+خوراکی+پرطرفدار آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار. حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه اسـت و یک میان وعده سبک هم به حساب می ... ذرت مکزیکی | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/recipe/ذرت-مکزیکی/‎Cached15 min 3 آگوست 2016 ... بخش آشپزی وب سایت آشپزباشی طرز تهیه ذرت مکزیکی را برای شما آماده کرده است. ... ذرت مکزیکی از خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار مکزیک است که در اکثر ... برای تهیه ذرت مکزیکی به روش رایج در ایران،(در صورت تمایل) نصف پیمانه ... طرز تهیه ذرت مکزیکی – سایت آشپزی - طرز تهیه خورش آلو اسفناج cook.3eke.com/طرز-تهیه-ذرت-مکزیکی/‎Cached27 جولای 2017 ... آموزش طرز تهیه ذرت مکزیکی خونگی ساده که میتونین راحت و سریع در ... شود ، ذرت مکزیکی ترکیب خوشمزه و بسیار پرطرفداری از ذرت بخارپز شده ، سس مخصوص… ... ذرت مکزیکی یکی از انواع خوراکی های خوشمزه است که هر کدبانویی ... آموزش کامل طرز تهیه ذرت مکزیکی اصل بیرونی با قارچ و پنیر در منزل mepatogh.ir/9654/mexican-corn/‎Cached9 مه 2017 ... آموزش تهیه پیش غذا و دستور تهیه ذرت مکزیکی با قارچ خوشمزه و مجلسی ... ذرت مکزیکی از خوردنی‌های بسیار پرطرفدار در سراسر کشور مکزیک است که ...