مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند!

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی خودکاری طراحی کرده اســت که در بنادر جستجو و زباله‌ها را قبل از رسیدن به دریاها جمع‌آوری می‌کند.

این پهپاد توسط هاردمین طراحی شده و شرکت هلندی RanMarine آن را تولید کرده اســت. پهپاد مذکور نوعی قایق الکتریکی کوچک با چیزی شبیه ملاقه و یا به اصطلاح دهان بوده که بین دو قسمت ربات قرار گرفته اســت. زباله‌ها توسط دهان این دستگاه از سطح آب جمع‌آوری شده و درون محفظه‌ای که متحرک اســت جای می‌گیرند. این ربات WasteShark(کوسه زباله‌خوار) نام دارد.

WasteShark قابلیت کنترل کیفیت آّب، عمق و شرایط آب‌وهوایی را دارد که اطلاعات جمع‌آوری شده را برای مسئولین ارسال می‌کند. پردازنده نرم‌افزاری آن نیز اجازه آموزش در مورد محیط‌زیست را به کاربر داده و در نتیجه موجب تنظیم مسیریابی بر اساس هوا و امواج خواهد شد.

 

کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند!

این پروژه مورد قبول برنامه‌های مرتبط با فناوری هلند قرار گرفته اســت و گروه هاردمین بزودی آزمایش‌های اولیه خود را در سواحل روتردام با دو دستگاه در اندازه‌های مختلف به نام‌های Fatboy و Slim (چاق و لاغر) انجام خواهند داد.

ریچارد امیدوار اســت نمونه جدیدی از این دستگاه با نیروی خورشیدی با قابلیت جمع‌آوری 500 کیلوگرم زباله را طراحی کرده و نام آن را Great Waste Shark بنامد.

البته این ربات‌ها دارای سنسور و دوربین هستند تا در برخورد با دیگر موارد، زباله‌ها را شناسایی و جمع‌آوری کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! پلاستیکهای زیادی بر روی آبها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ...19 سپتامبر 2016 ... کوسه زبالهخوار که اقیانوسها را تمیز میکند! ... آبزی خودکاری طراحی کرده است که در بنادر جستجو و زبالهها را قبل از رسیدن به دریاها جمعآوری میکند.20 سپتامبر 2016 ... اقیانوس, زباله تصویر آدیداس اَز زباله هایِ اقیانوس کتانی ساخت!پلاستیک های زیادی بر روی آب ها در سراسر دنیا شناورند، به همین علت کارآفرین ...پلاستیکهای زیادی بر روی آبها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی خودکاری طراحی کرده است که در بنادر جستجو و زبالهها ...20 سپتامبر 2016 ... پلاستیک های زیادی بر روی آب ها در سراسر جهان شناورند به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی خودکاری طراحی کرده است که در ...پلاستیکهای زیادی بر روی آبها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی خودکاری طراحی کرده است که در بنادر جستجو و زبالهها ...خبرگزاری ایسنا: پلاستیک های زیادی بر روی آب ها در سراسر جهان شناورند، به همین ... کرده است که در بنادر جستجو و زباله ها را قبل از رسیدن به دریاها جمع آوری می کند.19 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز می کند! تکنولوژی - ایسنا نگاشت: پلاستیکهای زیادی برروی آبها در سرتاسر دنیا شناورند، به همین علت ...کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز می کند. دوشنبه، 29 شهريور ماه ، 1395 10:09:21pm. کوسه زبالهخوار که اقیانوسها را تمیز میکند! شرکت هلندی هلند درون محفظه قسمت ...


کلماتی برای این موضوع

برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …فشردن شاسی زنگ آن را به سیم مشترک شاسیهای زنگ که با مقاومت کوچکی اهم به منفی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب



لینک منبع :کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند!

کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کوسه-زباله-خوار-که-اقیانوس-ها-را-تمیز-میکند 20 سپتامبر 2016 ... پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی خودکاری طراحی کرده است که در ... Images for کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند - onvansho onvansho.ir/result/کوسه-زباله-خوار-که-اقیانوس-ها-را-تمیز-میکند.html کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند. جستجوزباله‌ها را قبل از خوار که اقیانوس‌ها را را حمل میکند . دلفین ها را بیشتر بشناسیم beytoote com دلفین ها را در دریای ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25418646 20 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! خبرگزاری ایسنا: پلاستیک های زیادی بر روی آب ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! - زیست بوم zistboom.com/fa/.../کوسه-زباله‌خوار-که-اقیانوس‌ها-را-تمیز-می‌کند‎Cached20 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! ... آبزی خودکاری طراحی کرده است که در بنادر جستجو و زباله‌ها را قبل از رسیدن به دریاها جمع‌آوری می‌کند. کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! - ساندویچ پانل tehranlipomatic.ir/2016/09/19/کوسه-زباله-خوار-که-اقیانوس-ها-را-تمیز-م-2/ کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز می کند! - شبکه اینترنتی آفتاب tnews.ir/news/5ef070821178.html 19 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! ... آبزی خودکاری طراحی کرده است که در بنادر جستجو و زباله‌ها را قبل از رسیدن به دریاها جمع‌آوری می‌کند. کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! | مجله راگا magazine.raganews.ir/250179/ 20 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی خودکاری طراحی ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/250179/‎Cachedکوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! این پروژه مورد قبول برنامه‌های مرتبط با فناوری هلند قرار گرفته است و گروه هاردمین بزودی آزمایش‌های اولیه خود را در سواحل ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را پاکیزه می کند! (2 عکس) - سرزه www.serze.com/کوسه-زباله-خوار-اقیانوس-پاکیزه-کند-1841039/ 19 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز می کند! تکنولوژی - ایسنا نگاشت: پلاستیک‌های زیادی برروی آب‌ها در سرتاسر دنیا شناورند، به همین علت ...