مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم !

[ad_1]

 

بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم !

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸

Share/Save/Bookmark

 

روشن اســت که استفاده از سُس سالاد رژیمی یا کم‌چرب به‌جای سُس سالاد معمولی می‌تواند مقداری از کالری مصرفی را کاهش دهد، اما همه عوارض ناشی از مصرف این محصولات را از بین نمی‌برد.

به گزارش بلاغ، روشن اســت که استفاده از سُس سالاد رژیمی یا کم‌چرب به‌جای سُس سالاد معمولی می‌تواند مقداری از کالری مصرفی را کاهش دهد، اما همه عوارض ناشی از مصرف این محصولات را از بین نمی‌برد.

شما با استفاده از سس رژیمی یا کم‌چرب، همچنان مقدار زیادی از مواد قندی و عناصر مضر را دریافت می‌کنید.

بسیاری از این سس‌ها سرشار از شیرین‌کننده‌های مختلف هستند تا بتوانند طعم بدون چربی آن‌ را جبران کنند. بافت کرم‌مانند و حجیم آن‌ها نیز با استفاده از غلظت‌دهنده‌ها و امولسیون‌ها شکل گرفته اســت.

نکته مهم بعدی این اســت که سس‌های رژیمی و کم‌چرب، مواد مغذی موجود در سالاد را بدون استفاده بهینه هدر می‌دهند، چون بدن به مقداری چربی برای جذب کردن بسیاری از ویتامین‌های موجود در انواع سبزی‌ها نیاز دارد. ویتامین‌های A، D، E و K، همگی ویتامین‌های محلول در چربی هستند. بنابراین، ‌بهتر اســت از روغن زیتون و مقداری سرکه برای خوردن سالاد استفاده کنید.

شاید فکر کنید که سس خردل اصلا بد نیست، چون نسبتاً کم‌کالری و کم‌چرب اســت. اما این سس هم مثل سس گوجه‌فرنگی و سس باربیکیو حاوی مقدار زیادی از مواد قندی اســت و همین ویژگی آن باعث می‌شود که در مصرف آن زیاده‌روی کنیم. علاوه بر این، برخی تولیدکنندگان برای شیرین کردن طعم این سس‌ها از شربت ذرت با فروکتوز بالا استفاده می‌کنند.

 

مرجع : سلامت نیوز

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دانلود فارسیدانلود آهنگ جدید مهرداد فرامرزی به نام مرگ قو نوشته



لینک منبع :بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم !

Images for بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم ! بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم - ایسنا www.isna.ir/news/95062918343/بدترین-چاشنی-هایی-که-می-خوریم 19 سپتامبر 2016 ... روشن است که استفاده از سُس سالاد رژیمی یا کم‌چرب به‌جای سُس سالاد معمولی می‌تواند مقداری از کالری مصرفی را کاهش دهد، اما همه عوارض ناشی از مصرف این ... بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/495022/بدترین-چاشنی‌هایی-که-می‌خوریم روشن است که استفاده از سُس سالاد رژیمی یا کم‌چرب به‌جای سُس سالاد معمولی می‌تواند مقداری از کالری مصرفی را کاهش دهد، اما همه عوارض ناشی از مصرف این محصولات را از ... بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../بدترین-چاشنی‌هایی-که-می‌خوریم‎Cachedبدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم. ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۴ - کد خبر: 193288. بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم. سلامت نیوز: روشن است که استفاده از سُس سالاد رژیمی یا کم‌چرب ... بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم - سلامانه www.salamaneh.com/post/53799/‎Cached21 سپتامبر 2016 ... بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم. سلامانه : روشن است که استفاده از سُس سالاد رژیمی یا کم‌چرب به‌جای سُس سالاد معمولی می‌تواند مقداری از کالری مصرفی ... بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم - روز پلاس | دمادم https://damadam.ir/news/بدترین-چاشنی‌هایی-که-می‌خوریم/3683927 بدترین چاشنی هایی که می خوریم. روشن است که استفاده از سُس سالاد رژیمی یا کم چرب به جای سُس سالاد معمولی می تواند مقداری از کالری مصرفی را کاهش دهد، اما همه عوارض ... بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147428688055525 پارکینگ میلیاردی جوان تبریزی! بزرگترین فستیوال جهان در ونیز + عکس · گردشگران گمشده در کویر شهداد، نجات پیدا کردند · عصبانیت شدید برانکو از دست طاهری؛ ... بدترین چاشنی هایی که می خوریم - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25455789 21 سپتامبر 2016 ... بدترین چاشنی هایی که می خوریم. روشن است که استفاده از سُس سالاد رژیمی یا کم چرب به جای سُس سالاد معمولی می تواند مقداری از کالری مصرفی را ... دولت بهار:بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم www.dolatebahar.com/telex-311936.html‎Cachedتلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم سه شنبه، 30 شهریور 1395 - 00:10 کد خبر: 311936 ... بدترین چاشنی‌هایی که می‌خوریم! | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=c5810589-4510-4d6d-8f92-0279d675b20b 20 سپتامبر 2016 ... شفا آنلاین>تغذیه>روشن است که استفاده از سُس سالاد رژیمی یا کم‌چرب به‌جای سُس سالاد معمولی می‌تواند مقداری از کالری مصرفی را کاهش دهد، اما همه ...