مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، این به‌روز بودن خوب اسـت، اما در شرایط خاصی ممکن اسـت برای شما دردسرساز شود. به‌عنوان مثال فرض کنید با لپ‌تاپ خود مشغول انجام کارهای مختلفی هستید و پس از اتمام کارتان قصد دارید ‌بسرعت لپ‌تاپ را خاموش کرده و محل کارتان را ترک کنید. ضمن آن‌که می‌خواهید لپ‌تاپتان را نیز با خود همراه داشته باشید. در این شرایط چنانچه فایل‌های به‌روزرسانی ویندوز دانلود شده باشند، پیش از خاموش شدن رایانه با پیغام نصب فایل‌های به‌روزرسان مواجه خواهید شد و همان‌طور که می‌دانید تا اتمام نصب این فایل‌ها نباید رایانه را خاموش کنید و دقیقا در همین زمان اسـت که دردسر شروع می‌شود، چراکه در مواردی این به‌روزرسانی‌ها بیش از 15 دقیقه یا حتی 30 دقیقه از وقت شما را می‌گیرند.

دوست دارید در شرایطی که قصد دارید رایانه را سریع خاموش کنید از این مشکل رهایی یابید و به‌روزرسانی را به خاموشی بعدی موکول کنید؟ برای انجام این کار کافی اسـت از ترفندهای زیر کمک بگیرید:

روش اول

در بخشی خالی از دسکتاپ یک بار کلیک کنید و پس از آن کلیدهای Alt+F4 را فشار دهید تا پنجره کلاسیک خاموش کردن رایانه نمایش داده شود. سپس از میان گزینه‌های موجود گزینه Shut down را انتخاب کرده و روی ok کلیک کنید.

روش دوم

کلیدهای Win+L را فشار دهید تا به صفحه قفل ویندوز وارد شوید. در ادامه از این صفحه روی آیکون پاور کلیک کرده و از منوی به‌نمایش درآمده گزینه Shut down را انتخاب کنید.

روش سوم

به منوی استارت بروید و ضمن تایپ عبارت Cmd و اجرای Command Prompt، فرمان زیر را وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید:

shutdown -s -t 0

ضمیمه کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

نشانه های خرابی باتری موبایل، و روش های پیشگیری …نشانه های خرابی باتری موبایل، و روش های پیشگیری از آن در صورتی که احساس میکنید گوشی آموزش کامپیوتر،ترفندهای کامپیوتریبا این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور ترفندهای ویندوزاصولا عادت ندارم حرفی رو بی دلیل و بدون مدرک بیان کنم مدت ها پیش با ورود ویندوز پیش با نیش این مار بلافاصله می‌میرید عکس…به گفته محققان این مار با رنگ‌های تند آبی و قرمز بدن یکی از ترسناک‌ترین مارهای سمی سیستم عامل موبایل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسیستمعاملموبایلسیستم عامل ویندوز فون برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت مایکروسافت برای موبایل های نرم افزار آپلودر و مدیریت فایل تحت ویندوز آپلودبویدانلود آخرین نسخه نرم افزار توجه این نسخه برای اجرا نیاز به دارد که در تجزیه با روش طیف سنجی جذب اتمی سایت بهداشت …تجزیه با روش طیف سنجی جذب اتمی سایت بهداشت محیط ایران بهداشت محیط،آب وفاضلاب، مواد یک پالتو پوست مساوی کشتن روباه تصاویرفکرش را بکنید برای تهیه یک پالتو روباه بیگناه باید کشته شوند غیر از مزارع تولید پوست رمز ویندوز را بشکنید جذابکلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدبررسی تخصصی هواوی غول خوش قیمتاگر به‌تازگی قصد خرید یک گوشی میان رده با قیمتی مناسب را دارید، احتمالا در بازار به



لینک منبع :خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش

خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../خاموشی-سریع-ویندوز-با-این-3-روش‎Cached19 سپتامبر 2016 ... یکی از تغییرات اعمال شده در ویندوز10، پشتیبانی نکردن از قابلیت غیرفعال کردن به‌روزرسانی ویندوز است. (البته با ترفندهای ارائه شده در شماره‌های ... خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش – فروشگاه ساز رایگان فارسی foroshgahsazan.ir/خاموشی-سریع-ویندوز-با-این-3-روش/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین ، این به‌روز بودن خوب است، اما در شرایط خاصی ممکن است برای شما دردسرساز شود. به‌عنوان مثال فرض کنید با لپ‌تاپ خود مشغول ... خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش – سایت ساز رایگان - ایده پردازان نظری iranwebsazan.org/web/خاموشی-سریع-ویندوز-با-این-3-روش/‎Cached7 دسامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین ، این به‌روز بودن خوب است، اما در شرایط خاصی ممکن است برای شما دردسرساز شود. به‌عنوان مثال فرض کنید با لپ‌تاپ خود مشغول ... خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش - مجله اینترنتی تو زیبایی tozibae.ir tozibae.ir/2016/09/خاموشی-سریع-ویندوز-با-این-3-روش/ یکی از تغییرات اعمال شده در ویندوز۱۰، پشتیبانی نکردن از قابلیت غیرفعال کردن به‌روزرسانی ویندوز است. (البته با ترفندهای ارائه شده در شماره‌های پیشین کلیک ... خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25376750 19 سپتامبر 2016 ... خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش. یکی از تغییرات اعمال شده در ویندوز10، پشتیبانی نکردن از قابلیت غیرفعال کردن به روزرسانی ویندوز است. خاموش کردن سریع ویندوز 10 | نتدونه www.netdoone.com/21760/windows-10-fast-shutdown/ با این تغییر، تقریبا تمام کاربرانی که از نسخه ۱۰ ویندوز استفاده می‌کنند و ... رایانه را سریع خاموش کنید از این مشکل رهایی یابید و به‌روزرسانی را به خاموشی ... روش دوم : کلیدهای Win+L را فشار دهید تا به صفحه قفل ویندوز وارد شوید. ... 3 ساعت پیش ... روشهائی برای سریع تر کردن لود و خاموشی ویندوز و اجرای برنامه ها ... https://www.tarfandestan.com/forum/thread146511.html‎Cachedروش سخت افزاری ای که بسیار موثر است, جایگزین کردن دیسک داخلی با SSD میباشد. این راه حل باعث سرعت لود ویندوز سون در کمتر از بیست ثانیه ... خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش | پست - بهتینا behtina.gdn/post/111289 This site may harm your computer. پست با عنوان خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش از وبلاگ مجله مطالب خواندنی. سرعت راه اندازی ویندوز 8 و 8.1 را با قابلیت Fast Boot افزایش دهید www.shahrsakhtafzar.com/.../4799-introducing-windows-fast-boot-feature‎Cached Similar26 ژوئن 2015 ... با قابلیت Fast Boot ویندوز 8 و 8.1؛ سریعتر از همیشه سیستم خود را راه اندازی کنید. ... سوختن پاور · [مادربرد گیگابایت]دمای چیپست برد Gigabyte AB350 gaming 3 ... بهتر است که با نحوه راه اندازی شدن سیستم از حالت خاموشی کامل شروع کنیم. ... با این حال سرعت راه اندازی سیستم از حالت Hibernate همیشه بیشتر از ... ترفندهایی برای خاموشی سریع ویندوز 10 آکا - onvansho onvansho.ir/result/ترفندهایی-برای-خاموشی-سریع-ویندوز-10-آکا.html خاموشی سریع ویندوز با این 3 روش. از نسخه 10 ویندوز استفاده خاموشی سریع ویندوز با این 3 ترفندهایی برای آی‌او . حذف تمام پست های اینستاگرام با یک کلیک ...