مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن! +عکس

[ad_1]

چهارگوش شکلاتی بدون پخت را می توان در یخچال نگهداری نمود و در زمان رسیدن مهمان ناخوانده از آن برای پذیرایی استفاده نمود. در ضمن بچه ها هم درست نمودن آن را خیلی دوست دارند.

چهارگوش های شکلاتی بدون پخت<br />

چهارگوش های شکلاتی

چهارگوش شکلاتی بدون پخت را می توان در یخچال نگهداری نمود و در زمان رسیدن مهمان ناخوانده از آن برای پذیرایی استفاده نمود. در ضمن بچه ها هم درست نمودن آن را خیلی دوست دارند.

مواد لازم:
 

     شکلات خالص : 275 گرم
     کره : 175 گرم
    شربت قوام آمده : 4 قاشق غذاخوری
    بیسکویت : 175 گرم
     برنجین تفت داده شده : 25 گرم
     گردو خرد شده : 50 گرم
     گیلاس درشت خرد شده : 100 گرم
     شکلات سفید جهت تزیین : 25 گرم


 چهارگوش شکلاتی بدون پخت

طرز تهیه :

1. شکلات خالص را با کره و شربت در کاسه بزرگی ریخته و روی قابلمه ای پر از آب جوش بگذارید تا ذوب شود . مواد را خوب هم بزنید تا به خوبی با هم ترکیب شوند .

2. بیسکویت ها را به اندازه کوچک خرد نمایید و همراه برنجین , گیلاس و گردو و به مخلوط شکلات را اضافه نمایید .

3. داخل یک قالب کیک مربع شکل به اندازه 18 سانتیمتر را کاغذ روغنی بگذارید و مایه آماده شده کیک را در آن بریزید و با استفاده از قاشق سطح آن را صاف و یکنواخت نمایید . مواد را به مدت 2 ساعت خنک نمایید .

4. جهت تزیین روی آن , شکلات سفید را آب نمایید و آن را روی کیک به هر شکلی که دوست دارید بریزید و بگذارید خودش را بگیرد . هنگام سرو کیک را با دقت از داخل قالب درآورید و کاغذ روغنی را از آن جدا نمایید و کیک را به 16 قسمت چهارگوش برش دهید .

توصیه سرآشپز:

می توان به جای برنجین از پودر نارگیل

 آوای سلامتی

مطالب مرتبط :

طرز تهیه یک دسر شکلاتی عاشقانه!+عکس

طرزتهیه یک دسر راحت و فوری با طعمی به یاد ماندنی! +عکس

طرزتهیه دسر های میوه ای شکلاتی, بسیار لذیذ و مجلسی! +عکس

شکلات مغز دارِ خانگی ، دسر لذیذ و بسیار آسان!+عکس

عصرهای تابستان با این دسر شکلاتی، شیرین و دلپذیر میشه +عکس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن عکسپربیننده ترین خبرها عکس های خانوادگی و بسیار جالب دونالد ترامپ لو رفت تصاویراین شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن عکسچهارگوش شکلاتی بدون پخت را می توان در یخچال نگهداری نمود و در زمان رسیدن مهمان این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن عکساینشکلاتهایخوشمزهنیازبهاین شکلات های خوشمزه نیاز به پخت این زن، مشهور واکنش خسرو معتضد به عکس های صدف طرز تهیه لقمه‌های شکلاتی ، دسر میوه ای خوشمزه عکسلقمه‌های شکلاتی این دسر تهیه کرد عکس این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن عکسعشق جنجالی دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق …عشقجنجالیدنیاجهانبختبهاین شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن عکس سورپرایز لیلا اوتادی با طرحی که از چهره سایت سرگرمی و تفریحی پونک خواب عکس های شکلات های خوشمزه نیاز به این میوه خوشمزه چربی های دور کیک بدون فر قابلمه ای کیکبدونفرقابلمهاین کیک نیازی به عکس کیک های از اونجایی که این روزا اکثر آشپزخونه فر ندارن این حس خوب آشپزی شیرینی های بدون فرشیرینیهایبدونفراین شیرینی نیاز به پخت ها هم نیاز به فر ندارن ، شکلات ، شیرینی های طرز تهیه کلافوتی دسر بسیار خوشمزه و راحتکلافوتی یه دسر بسیار راحت و خوشمزه فرانسوی هست این نیاز به پختن ندارن این عکس با طرز تهیه ی شیرینی بدون نیاز به فراین عکس متعلق به این همه دونات های خوشمزه دستور تهیه ی شیرینی بدون نیاز به ✕



لینک منبع :این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن! +عکس

Images for این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن! +عکس این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../این-شکلات-های-خوشمزه-نیاز-به-پخت-ندارن.html‎Cachedچهارگوش های شکلاتی چهارگوش شکلاتی بدون پخت را می توان در یخچال نگهداری نمود و در زمان رسیدن مهمان ناخوانده از آن برای پذیرایی استفاده نمود. در ضمن بچه ها هم درست ... این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن! +عکس - - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...aka/news201752112513089414.html‎Cached21 مه 2017 ... چهارگوش های شکلاتی چهارگوش شکلاتی بدون پخت را می توان در یخچال نگهداری نمود و در زمان رسیدن مهمان ناخوانده از آن برای پذیرایی استفاده نمود. این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن! عکس - -آکااین شکلات های ... www.akairan.com/.../این%20شکلات%20های%20خوشمزه%20نیاز%20به%20پخت%20ندار...‎Cachedطرز تهیه چیز کیک نارنگی، بدون نیاز به پخت +عکس -. چیز کیک نارنگی حالا که فصل نارنگی رسیده، تا می توانید از این میوه خوش طعم استفاده کنید و لذت ببرید. این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن! +عکس – جالب و دیدنی things.byethost13.com/?p=1681 14 سپتامبر 2016 ... چهارگوش شکلاتی بدون پخت را می توان در یخچال نگهداری نمود و در زمان رسیدن مهمان ناخوانده از آن برای پذیرایی استفاده نمود. در ضمن بچه ها هم درست نمودن ... این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن + عکس :: وبلاگ تفریحی lovearena.blog.ir/.../این-شکلات-های-خوشمزه-نیاز-به-پخت-ندارن-عکس‎Cached17 سپتامبر 2016 ... این شکلات های خوشمزه نیاز به پخت ندارن! + عکس. طرز تهیه : 1. شکلات خالص را با کره و شربت در کاسه بزرگی ریخته و روی قابلمه ای پر از آب جوش ... طرز تهیه شکلات توپی - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-شکلات-توپی/‎Cachedبرای تهیه شکلات توپی ، ابتدا فر را روی دمای 350 درجه سانتیگراد (180 درجه سانتیگراد) تنظیم کنید. سینی یا ظرف ... این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:. طرز تهیه 10 دسر شکلاتی خوشمزه برای عید 96 به همراه ویدئوی آموزشی ... rooziato.com/139573584/10-دسر-شکلاتی-خوشمزه-برای-عید-96/‎Cachedاین شماره از آشپزی های عید ۹۶ را به شکلات اختصاص داده ایم زیرا علاوه بر طعم ... مواد مورد نیاز برای درست کردن آن هم همیشه در دسترس هست و مراحل پخت خاصی هم ندارد. طرز تهیه شیرینی کاکائویی خوشمزه بدون نیاز به فر ! - پرشین وی persianv.com/.../طرز-تهیه-شیرینی-کاکائویی-خوشمزه-بدون-ن.html‎Cached28 آوریل 2016 ... طرز تهیه شیرینی کاکائویی خوشمزه بدون نیاز به فر ! شیرینی کاکائویی این رسپی بسیار راحته که میتونید هر روز واسه ... فر هم که نمیخواد پس واسه دوستانی که تو خونه فر ندارند مناسبه. ... ولی اگر با تلخی شکلات مشکل دارید میتونید با درصد های پایینتر کار .... عکس های جدید بازیگران و افراد مشهور ایرانی 265. دسر های خوشمزه که می‌توان بدون فر تهیه کرد - کجارو www.kojaro.com/.../mouth-watering-desserts-without-an-oven/‎Cached7 مه 2016 ... با رعایت صحیح و دقیق دستورالعمل کیک شکلاتی، می‌توانید بدون نیاز به آون، این دسر خوشمزه را در منزل به راحتی تهیه کنید. این نوع شیرینی‌ها بدون ...