مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مکان‌های مشهور برزیل

[ad_1]

برزیل یک مقصد فریبنده برای افراد با علایق متفاوت بوده اسـت. از حیات وحش دست نخورده آن گرفته تا سواحل طبیعی و دست نخورده‌اش، این کشور در لیست مسافرت‌های حتی امروزی، بالاترین مکان را به خود اختصاص داده اسـت. بیایید ببینیم چه جاذبه‌هایی برزیل را به یکی از پربازدیدترین مکان‌ها در دنیا تبدیل کرده اسـت.
برزیل بزرگ‌ترین کشور لوسوفون در دنیا اسـت و به خاطر مکان‌های بسیاری که برای خشنودی و رضایت معنوی و بصری مسافر ارائه می‌دهد، مشهور اسـت. این کشور مرکز اکوتوریسم و فعالیت‌های تفریحی اسـت و به خاطر منابع طبیعی خود مشهور اسـت. این منابع اطمینان می‌دهند که هر ساله میلیون‌ها توریست از این کشور بازدید می‌کنند. در سال 2010، 1ر5 میلیون نفر از برزیل بازدید کردند و این رقم سال بعد، 5ر14 % افزایش یافت.
برزیل پنجمین کشور بزرگ جهان اسـت و 19 مکان میراثی دارد که از میان آنها 7 مورد طبیعی و بقیه فرهنگی هستند. مکا‌ن‌های دیگر زیادی نیز وجود دارند که مسافران میلیونی را جذب می‌کنند. در این مقاله ما بهترین‌های هر دو مورد را برای شما لیست کرده‌ایم. نگاهی به آنها بیندازید!

مسیح نجات دهنده و رهایی بخش :

مکان‌های مشهور برزیل
این مجسمه از عیسی نصرانی یکی از هفت شگفتی جدید جهان اسـت. این مجسمه بین سالهای 1922 تا 1931 با استفاده از بتن و سنگ صابون (شیست تالکی) ساخته شده اسـت. مجسمه‌ی مسیح در حدود 40 متر بلندی، 30 متر عرض و 635 تن وزن دارد. این مجسمه که حالا به عنوان نماد مسیحیت در برزیل شناخته می‌شود، پنجمین مجسمه‌ی بزرگ حضرت عیسی در دنیا اسـت و در نوک کوه کورکووادو واقع شده اسـت.

آبشارهای ایگوزو :

مکان‌های مشهور برزیل
آبشارهای ایگوزو آبشارهای رود ایگوزو هستند که رود را به ایگوزوی بالایی و ایگوزوی پایینی تقسیم می‌کنند. این آبشارها هم چنین به نام آبشارهای ایگوسو و ایگوچو نیز شناخته می‌شوند که در مرز آرژانتین، برزیل و پاراگوئه واقع شده‌اند و در لیست آثار جهانی یونسکو ثبت شده‌اند. ارتفاع کلی آبشارها از 60 تا 82 متر متغیر اسـت و عرض آنها 7ر1 متر اسـت. در نوامبر سال 2011، سازمان جهانی هفت شگفتی جدید، اعلام کرد که آبشارهای ایگوزو یکی از هفت شگفتی‌های جدید جهان هستند.

کلیسای جامع برزیلیا :

مکان‌های مشهور برزیل
این یک کلیسای جامع کاتولیکی رومی اسـت که توسط اسکار نیمایر طراحی شده اسـت. این کلیسای جامع از 16 ستون بتنی ساخته شده اسـت و یک سازه‌ی هذلولوی را تشکیل داده که با هندسه‌ی هذلولی طراحی شده اسـت. این سازه در سال 1958 پی ریزی شد و در سال 1970 کامل شد و 4 زنگ بزرگ دارد که توسط اسپانیا اهدا شده‌اند و یک محرابی دارد که توسط پاپ پائول پنجم اهدا شده اسـت. این کلیسای جامع اجتماع ویژه ندارد چون در اسپلاندا مینیستریوس واقع شده اسـت. در نتیجه هر ساله بیش از یک میلیون بازدید کننده دارد که بیشتر آنها توریست‌ها و کسانی هستند که در اسپلاندا مینیستریوس کار می‌کنند.

پارک ملی لنچویس ماران هنزس :

مکان‌های مشهور برزیل
پارک ملی لنچویس ماران هنزس در استان مارانهائو واقع شده اسـت و منطقه‌ی پست و سرزمین فلاتی اسـت که با تل‌های شنی بزرگ پوشانده شده اسـت. تل‌های شنی سفید تقریباً 1000 کیلومتر مربع را پوشش داده‌اند که به برکه‌های آبی آرام فیروزه‌ای و آبی رنگ منتهی می‌شوند. این منطقه نزدیک حوضچه‌ی آمازون واقع شده و در اوایل سال مقدار بارش قابل توجهی را دریافت می‌کند. در نتیجه بهترین زمان برای بازدید از پارک ملی بین ماه مه و سپتامبر و وقتی اسـت که آب و هوا خوش و مرداب‌ها خشک نشده‌اند و یا سیلاب نیامده اسـت.

سد ایتایپو :

مکان‌های مشهور برزیل
این یک سد هیدرو الکتریکی اسـت که بر روی رود پارانا در مرز برزیل و پاراگوئه ساخته شده اسـت. این سد ترکیبی از خاکریز، پایه و سدهای ثقلی اسـت و بزرگ‌ترین امکان هیدرو الکتریکی با توجه به مرجع تولید انرژی سالانه اسـت (7ر94 ترا وات ساعت در سال 2008). حجم سد 12300000 متر مکعب و ظرفیت مخزن 29000000000 متر مکعب اسـت. در سال 1994 سد ایتایپو توسط جامعه‌ی مهندسان عمران آمریکا به عنوان یکی از هفت شگفتی مدرن دنیا انتخاب شد.

ساحل کوپاکابانا :

مکان‌های مشهور برزیل
ساحل کوپاکابانا بیش از 5ر2 مایل طول دارد و یکی از سواحل پربازدید در دنیا اسـت. این ساحل از پوستو دویوس تا پوستو سیس با برج و باروهای تاریخی موجود در انتهای آن گسترده شده اسـت. این ساحل ظهور رسمی جام جهانی فوتبال ساحلی فیفا بوده اسـت و قرار اسـت یکی از مناطق المپیکی در طول بازیهای المپیک تابستانه 2016 باشد. هم چنین ساحل به خاطر تفرجگاه کوپاکابانا که در آن پیاده روی‌های سیاه و سفید با طراحی پرتغالی در حدود 4 کیلومتر خودنمایی می‌کنند، مشهور اسـت.

کوهستان کله قندی :

مکان‌های مشهور برزیل
کوهستان کله قندی با نوک 396 متر (بالای بندرگاه) در ریو دو ژانیرو اسـت. این کوه در دهانه‌ی خلیج گوانابارا واقع شده اسـت و نام خود را از شباهتش به شکل کله قند تصفیه شده گرفته اسـت. کوه واقعاً یکپارچه گرانیت و کوارتز اسـت و از لبه‌ی آبی نزدیک ریو دو ژانیرو بیرون آمده اسـت. صخره نوردی و ماشین کابلی سواری یکی از فعالیت‌های پر مخاطره بسیار اسـت که در این کوه رخ می‌دهد.
برزیل برای هر نوع مسافری که به آنجا می‌رود مقصدی دارد. بنابراین چه شما عاشق حیات وحش هستید و چه دوستدار تاریخ، چمدان‌های خود را بردارید و آماده‌ی شیفتگی و حیرانی شوید!

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عکسهای طبیعت و مکان های زیبای برزیلعکسهای طبیعت و مکان های زیبای برزیل عکسهای طبیعت برزیل زیباترین عکسهای طبیعت و مکان مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور ماشین لوکس بازیگر مشهور سینمای ایران عکسماشین لوکس بازیگر مشهور سینما ماشین لوکس بازیگر مشهور سینما ماشین لوکس بازیگر مشهور شدن پسر چای فروش پاکستانی با چهره جذاب …مشهورشدنپسرچایفروشوقتی چهره جذاب این کارگر ساده را به شهرت جهانی رساند پسر چای فروش پاستانی به واسطه بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی …بازیگرانمشهورایرانیبازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی تصاویر بازیگران مشهور ایرانی در شبکه امیر تتلو خواننده مشهور رپ بازداشت شد عکسپارس ناز در روزهای اخیر، ابتذال بیش از حد شماری از خوانندگان رپ که با برگزاری کنسرت



لینک منبع :مکان‌های مشهور برزیل

10 جاذبه گردشگری برتر در برزیل www.parsacity.com/.../8878-10-جاذبه-گردشگری-برتر-در-برزیل.html‎Cached Similarکشور برزیل نیمی از جنوب آمریکا را گرفته است، و پنجمین کشور بزرگ در جهان ... این جزیره ها با آب گرم در کل طول سال و دید بسیار خوب حتی در عمق 50 متر، مکان ... اینجا به خاطر حیات وحشش مشهور می باشد و یکی از جاذبه های مهم توریستی در برزیل است. Images for مکان‌های مشهور برزیل مکان های دیدنی برزیل را بشناسید +عکس - پارس ناز www.parsnaz.com/مکان-های-دیدنی-برزیل-را-بشناسید-عکس.html‎Cachedمکان های دیدنی برزیل را بشناسید عکس کشور برزیل مملو از زیبایی است و در این کشور پهناور می توان انواع و اقسام ... برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانی. 8 مکان و نشانه ی شهری معروف در برزیل | لست سکند lastsecond.ir/news/famous-landmarks-in-brazil‎Cached3 آگوست 2016 ... برزیل سرزمین بی نهایت هاست، از حیات وحش مرموز تا ابرشهرهای بزرگ و پرهیاهو. به عنوان پنجمین کشور بزرگ از نظر مساحت، برزیل دارای محدوده ی بی ... دیدنی های برزیل، مناطق دیدنی کشور برزیل - آکاایران www.akairan.com/america/berezil/spectacular-in-Brazil.html‎Cached Similar28 جولای 2015 ... دیدنی های برزیل,برزیل,مناطق دیدنی برزیل,جاذبه های گردشگری برزیل,مراکز گردشگری برزیل,اماکن دیدنی برزیل,کشور برزیل,دیدنی های کشور ... جاذبه های دیدنی و گردشگری کشور برزیل - آسمونی www.asemooni.com/tourism/world/attractions-and-tourism-brazil‎Cached“میدان پری دریایی” مکان دیگری در این مجتمع می باشد که دوش بارانی را فراهم می کند. .... به گیلبرتو دالمیدا تغییر کرد که جامعه شناس مشهور برزیلی و متولد رسیف بود. جاذبه های گردشگری برزیل و مکان های توریستی آن + تصاویر - نیک ... www.niksalehi.com/.../جاذبه-های-گردشگری-برزیل.html‎Cachedجاذبه های گردشگری برزیل و زیبایی های کشور برزیل همواره جز محبوب ترین تورهای مسافرتی بوده ... نوار ساحلی عریض و طویل، فرهنگ و کارناوال سالانه اش مشهور است. زیباترین و معروف ترین مکانهای دیدنی در برزیل را از دست ندهید+ ... www.niksalehi.com/.../زیباترین-و-معروف-ترین-مکانهای-دیدنی-در.html‎Cached6 آگوست 2016 ... مکانهای دیدنی برزیل برزیل سرزمین بی نهایت هاست، از حیات وحش مرموز تا ابرشهرهای بزرگ و پرهیاهو. به عنوان پنجمین کشور بزرگ از نظر مساحت، ... جاهای دیدنی برزیل - 10 مقصد توریستی شگفت انگیز در جنوب برزیل www.alamto.com/destinations-in-southern-brazil.html‎Cached26 آوریل 2016 ... جنوب برزیل از دیرباز مکان و موقعیتی محبوب برای ساکنان برزیل، آرژانتین ... زنده‌، باغ وحش، آکواریوم و باغ‌های گیاه شناسی مشهور و شناخته شده است. مکان‌های مشهور برزیل - راسخون rasekhoon.net/article/show/1161259/مکان‌های-مشهور-برزیل/‎Cachedبرزیل بزرگ‌ترین کشور لوسوفون در دنیا است و به خاطر مکان‌های بسیاری که برای خشنودی و رضایت معنوی و بصری مسافر ارائه می‌دهد، مشهور است. این کشور مرکز ...