مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وجود ویروس زیکا در مایع چشم

[ad_1]

 

براساس جدیدترین یافته محققان؛

وجود ویروس زیکا در مایع چشم

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۳

 

زیکا

 

زیکا

 

طبق یافته جدید محققان، زیکا در مایع درون پلک چشم و در خارجی ترین لایه چشم قابل تشخیص اسـت.

به گزارش ستاره ها؛ محققان چینی با جمع آوری نمونه آب چشم شش چینی سفر کرده به ونزوئلا در چند ماه گذشته دریافتند برخی افراد آلوده به زیکا مبتلا به ورم های ملتحمه می شوند، که عفونت چشم متداول در بین کودکان موسوم به «چشم صورتی» اسـت.

محققان همچنین اشاره کردند نوزادان متولدشده با بیماری میکروسفالی مرتبط با زیکا، مبتلا به آسیب شدید چشمی هم هستند.
در این مطالعه، ویروس بعد از گذشت ۵ روز از شروع علائم، شناسایی شد. حتی در یکی از مسافران، این ویروس بعد از گذشت ۷ روز در نمونه مایع چشمی یافت شد.
در مطالعات قبلی، زیکا در ادرار، بزاق دهان و شیرسینه نیز یافت شده بود، اما محققان با مطالعه نمونه های جمع آوری شده دریافتند این ویروس در مایع چشم هم وجود دارد.
محققان با این کشف ابراز نگرانی کردند که ممکن اسـت ویروس زیکا از طریق پیوند قرنیه چشم هم منتقل شود.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

سازمان جهانی بهداشت سایت پزشکان بدون مرزسازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که مواردی از ابتلا به این ویروس در ۲۳ کشور و منطقه در پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …رژیم غذایی سالم همواره به عنوان یکی از مهمترین عوامل در پیشگیری از انواع بیماری ها از بیماری واگیر پزشکان ایرانتبخال یک ویروس است که بر روی سیستم عصبی انسان تاثیر می گذارد، سلول های عصبی پوست که پزشکی بالینیدانشمندان آزمایشگاه جت پیشرانش ناسا در یک تحقیق جدید برای نخستین بار به بررسی میکروب بارداری پوچ چیست ؟ راه های تشخیص آن را بدانیدبارداری پوچ یا مولار یک توده خوش خیم است که در رحم زنان باردار رشد می کند بارداری زناشویی ، روابط زناشویی ،دانستنیهای …دوران عقد ،دانستنیهای جنسی، روابط زناشویی ادرار کردن بعد از رابطه جنسی چه فایده ای اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب



لینک منبع :وجود ویروس زیکا در مایع چشم

وجود ویروس زیکا در مایع چشم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/3773052/وجود-ویروس-زیکا-در-مایع-چشم‎Cached19 سپتامبر 2016 ... طبق یافته جدید محققان، زیکا در مایع درون پلک چشم و در خارجی ترین لایه چشم قابل تشخیص است. وجود ویروس زیکا در مایع چشم - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/19/1442346 19 سپتامبر 2016 ... طبق یافته جدید محققان، زیکا در مایع درون پلک چشم و در خارجی ترین لایه چشم قابل تشخیص است. وجود ویروس زیکا در مایع چشم - کمونه kamooneh.com/fa/news/98803/وجود-ویروس-زیکا-در-مایع-چشم 19 سپتامبر 2016 ... طبق یافته جدید محققان، زیکا در مایع درون پلک چشم و در خارجی ترین لایه چشم قابل تشخیص است. وجود ویروس زیکا در مایع چشم | اخبار بسیج و سپاه | خبرگزاری سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/83370/ 19 سپتامبر 2016 ... طبق یافته جدید محققان، زیکا در مایع درون پلک چشم و در خارجی ترین لایه چشم قابل تشخیص است. میهن مگ - وجود ویروس زیکا در مایع چشم https://mihanmag.com/post/.../وجود_ویروس_زیکا_در_مایع_چشم‎Cached15 مه 2017 ... یک ویروس وجود دارد shoa در مایع با توجه به یافته های جدید محققان این shoa در مایع در داخل پلک چشم در لایه بیرونی چشم در معرض است. آخرین اخبار ... وجود ویروس زیکا در مایع چشم - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/news/2483-وجود-ویروس-زیکا-در-مایع-چشم.html طبق یافته جدید محققان، زیکا در مایع درون پلک چشم و در خارجی ترین لایه چشم ... اما محققان با مطالعه نمونه های جمع آوری شده دریافتند این ویروس در مایع چشم هم وجود دارد. وجود ویروس زیکا در مایع چشم - سلامانه www.salamaneh.com/post/53756/وجود-ویروس-زیکا-در-مایع-چشم 19 سپتامبر 2016 ... سلامانه : طبق یافته جدید محققان، زیکا در مایع درون پلک چشم و در خارجی ترین لایه چشم قابل تشخیص است. به گزارش مهر، محققان چینی با جمع آوری ... وجود ویروس زیکا در مایع چشم - سلامت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25375121 19 سپتامبر 2016 ... وجود ویروس زیکا در مایع چشم ... با وجود این که صدها نفر در صنف سفره خانه های سنتی اشتغال دارند، اما در برهه های زمانی مختلف تصمیمات متفاوتی برای ... احتمال شیوع ویروس زیکا از طریق اشک چشم - onvansho onvansho.ir/result/احتمال-شیوع-ویروس-زیکا-از-طریق-اشک-چشم.html همچنین بهبودی بیماری ناشی از ویروس زیکا را ویروس زیکا به میکروسفالی سر کوچک . وجود ویروس زیکا در مایع چشم دامدوک احتمال شیوع ویروس زیکا از طریق اشک ... وجود ویروس زیکا در مایع چشم - مجله خبری و سرگرمی چه نیوز www.chehnews.ir/206467‎Cached19 سپتامبر 2016 ... وجود ویروس زیکا در مایع چشم - طبق یافته جدید محققان، زیکا در مایع درون پلک چشم - وجود-ویروس-زیکا-مایع.