مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین هتل های هند برای اقامت گردشگران

[ad_1]

اگر قصد سفر به هند را دارید بهتر اسـت هتل محل اقامت خود را قبل از سفر مشخص کنید، در این مقاله قصد داریم 3 هتل لوکس و مناسب در هند را مورد بررسی قرار دهیم.

هتل رادیسون بلو در دهلی

به گزارش آلامتو به نقل از الی گشت؛ این هتل در پاسچیم ویحار، غرب دهلی واقع شده اسـت و یکی از لوکس ترین هتل های دهلی می باشد. موقعیت مکانی آن به صورتی اسـت که ۶.۵ کیلومتر از دهلی هات و ۱۷ کیلومتر از چاندنی چوک فاصله دارد. معبد درخت سدر و دروازه هندوستان هم در ۴۵ دقیقه ای آن واقع اسـت. سالن های غذایی متعدد، اینترنت رایگان و پر سرعت، همراه با مرکز ۲۴ ساعته تجاری اینترنتی و همین طور پارکینگ اختصاصی از خدمات این هتل به شمار می آید. از دیگر ویژگی های هتل رادیسون بلو می توان به اتاق های منحصر به فرد آن اشاره کرد. دکور به شکل معاصر، دستگاه های تهویه هوا، تلویزیون تخت ، اتاق پذیرایی، سرویس های بهداشتی بسیار تمیز با امکانات بالا مانند وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان، از سایر خدمات این هتل هستند. در ضمن فرودگاه بین المللی گاندی، تنها ۴۰ دقیقه با هتل رادیسون بلو فاصله دارد. اگر شما قصد رفتن به این هتل را دارید، هرگز کباب های تپانیاکی و شیرینی های آن را فراموش نکنید.

هتل کلارکس شیراز در آگرا

اگر می خواهید هتلی را با بهترین مهمان نوازی تجربه کنید هتل کلارکس شیراز مناسب ترین انتخاب برای شماست. این هتل از بالاترین مهمان نوازی ممکن برخوردار اسـت. اگر شما قصد سفر تجاری به این شهر را دارید و یا سفر شما تنها جنبه سیاحت را دارد در هر دو مورد این گزینه بهترین انتخاب برای شما می باشد.
هتل کلارکس شیراز در قلب شهر زیبای اگرا واقع شده اسـت، این مکان عاری از هر نوع سر و صدا و شلوغی اسـت با این حال برای رفتن به بازار و مسجد «جما» نباید راه طولانی را پشت سر بگذارید چراکه تنها چند دقیقه با آن فاصله دارد. این را فراموش نکنید که این مکان پر طرفدارترین هتل در بین هنرمندان سینمایی این کشور اسـت.

هتل رویال ارکید در جیپور

یکی دیگر از هتل هایی که در جیپور واقع اسـت هتل رویال ارکید اسـت. می توان گفت این هتل تمامی امکاناتی که یک مسافر انتظار آن را دارد را شامل می شود. اعم از استخر سر پوشیده و روباز در مکانی بسیار زیبا. حتی اگر شما علاقه بسیاری به باشگاه های بدنسازی دارید، لازم اسـت بدانید، بهترین کلوب ورزشی در این هتل واقع شده اسـت. از نظر نقشه نیز این مکان در نزدیکی پارک تجارت جهانی(world trade park) قرار دارد. در ضمن هرگز نگران هزینه پارک اتومبیل خود نباشید در این هتل هزینه های پارکینگ کاملا رایگان می باشد.


ADS


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

بهترین هتل‌های بلغارستان بهترین هتل‌های بلغارستاناگر علاقمند سفر به بلغارستان باشید ابتدا پیشنهاد میکنیم لست سکند تور لحظه آخری رزرواسیون هتل، رزرو …بانک اطلاعات تور تور تخفیف هتل ها آژانس های مسافرتی اطلاعات گردشگری ایران و جهان و خرید اینترنتی بلیط هواپیما تور مسافرتی رزرو هتل…صفحه اصلی بلیط هواپیما رزرو هتل تور مسافرتی بیمه مسافرتی باشگاه مشتریان گردشگریعکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین …تصاویر دیدنی جهان،مناظر دیدنی جهان،نقاط دیدنی جهان،دیدنی جهان،دیدنی های جهان،دیدنی هتل های ویژه هتل ستاره هتل ستارههتل های ستاره آنتالیا هتل ستاره هتل ستاره نرخ هتلهای آنتالیابهترین شهرهای دنیا برای خریددور دنیا با یک کلیک آرام ترین مکان های دنیا برای گردشگری آشنایی با موزه لوور در پاریسهتل کلاب سرا لارا پنج ستاره هتل های آنتالیا هتل های این هتل تنها چند ثانیه با ساحل معروف لارا فاصله دارد اتاق های لوکس، مرکز ورزشی طرز تهیه بهترین سس قارچ برای استیک ها نازوببا تهیه این سس طعم بهتری به غذاییان اضافه کنیدکمتر کسی پیدا میشه که از طعم قارچ بدش گردشگری تور خارجی و رزرو هتل در آژانس مسافرتی و …آژانس مسافرتی تور خارجی تابستان و تور داخلی ، هتل و جاذبه های گردشگری ، انتخاب تور مقصد متفاوت برای سفر تابستانی عکستابستان همواره برای ایرانیان بهترین زمان سفر بوده است تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و



لینک منبع :بهترین هتل های هند برای اقامت گردشگران

بهترین هتل های هند برای اقامت گردشگران - آلامتو www.alamto.com/best-india-hotels.html‎Cached10 سپتامبر 2016 ... بهترین هتل های هند برای اقامت گردشگران:اگر قصد سفر به هند را دارید بهتر است هتل محل اقامت خود را قبل از سفر مشخص کنید، در این مقاله قصد داریم ... ۲۰ هتل ۵ ستاره دهلی؛ هند - کجارو www.kojaro.com/2015/10/15/26955/20-hotel-5-star-delhi/‎Cached15 ا کتبر 2015 ... در این مقاله با 20 هتل 5 ستاره در دهلی، پایتخت هندوستان آشنا خواهید شد! ... از این هتل‌ها خدمات بهتری را ارایه می‌دهندو گردشگران نیز دوست دارند در آنها اقامت کنند. .... Radisson Blu یکی از بهترین هتل‌های دهلی به حساب می‌آید که در منطقه ... برای اقامت در هند کجا را انتخاب کنیم؟ - الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/travelguide/اقامتگاه-های-هند/‎Cached Rating: 5 - 1 vote 31 ا کتبر 2016 ... بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای لوکس جهان در هندوستان شعبه دارند و در میان آن‌ها ... از طریق وب ‌سایت گردشگری ایالتی مربوطه در هندوستان اقدام به رزرو کردن ... هتل های دهلی نو در تور هند - سایت مرجع هند www.india-travel.info/اطلاعات-شهرها/دهلی-نو/هتل-های-دهلی-نو‎Cachedیکی از مهمترین عوامل در جذب گردشگران برای رزرو تور هند دهلی هتل های… ... هتل دی سوریا دهلی نو the suryaa new delhi hotel انتخاب محل اقامت در هندوستان ، از اولویت های ... بهترین هتل های هند - گردشگری netkiiish.blogsky.com/1395/01/16/post-2/بهترین-هتل-های-هند‎Cached4 آوریل 2016 ... انتخاب محل اقامت در هندوستان ، از اولویت های گردشگران تور هند به شمار می آید. شناسایی هتل های هند و معیارهای انتخاب هتل می تواند راهنمای مناسبی برای ... چند هتل بی نظیر و منحصر به فرد هندوستان www.mehrhotel.ir/asia/india-hotels/unique-hotels-in-india/‎Cachedتوسط Havana | منبع در خرداد ۱۳, ۱۳۹۶ هتل های هندوستان ... کشورهای قاره کهن بوده است که دلیل آن هم مشخص است؛ جاذبه های گردشگری بی شمار این کشور همراه با ... شما و متفاوت ترین هتلی هند و البته بهترین مکان برای اقامت شما در میان هتل های هندوستان است. هتل های دهلی - تور هند هندتور.com/india-hotels/delhi-hotels/‎‎Cachedهتل های 5 ستاره دهلی را براحتی میتوان با بهترین هتل های مناطق دیگر هندوستان مقایسه کرد . ... ستاره در دهلی ندارند و قیمت هتل های دهلی نو بسیار مناسب است و اقامت در این هتل ها ... یکی از هتل های دهلی که میتواند میزبان خوبی برای گردشگران تور دهلی آگرا ... هتل های 5 ستاره دهلی - بست گشت www.bestgasht.com/hotels/india/delhi/delhi-5-star-hotels/‎Cached8 مه 2016 ... هتل تاج پالاس یکی از بهترین هتل های 5 ستاره هند می باشد که با خدمات و امکاناتی که به گردشگران تور دهلی ارائه می دهد یک محیط بی نظیر برای اقامت ... هتل های دهلی - بست گشت www.bestgasht.com/hotels/india/delhi/‎Cachedهتل آرا دهلی از هتل های 3 ستاره هند می باشد که دارای 32 اتاق در اندازه های مختلف است و به دلیل قیمت ارزان، گردشگران تور دهلی آن را برای اقامت انتخاب می کنند. امکانات ... گردشگری هند و جهان ویزای توریستی هند ویزای تجاری هند https://www.goindia.ir/‎Cachedسایت تخصصی کشور هند و ارائه خدمات تور و هتل و گردشگری در هند.ارائه خدماتی چون انواع ویزای تجاری،توریستی ودانشجویی و رزرواسیون هتل و تور و بلیط هواپیما.