مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت»

[ad_1]

 

کد مطلب: 393630

چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت»

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷

پایگاه اینترنتی تابناک در یادداشت خود نوشت: امروزه عادت بر این اســت که معمولا کاربران دیگر پرسش های خود را از کسی نمی پرسند، بلکه مستقیم به سراغ گوگل و Bing رفته و از اینترنت پاسخ خود را می خواهند؛ اما اگر از ما بپرسند ، اطلاعات ما از اینترنت چیست، چه باید بگوییم و از اینترنت چقدر می دانیم؟ ما در اینجا شما را با چند نکته جالب درباره اینترنت آشنا می سازیم که احتمالا از آنها بی خبرید.

به گزارش ایرنا؛ در این یادداشت که روز یکشنبه منتشر شد، آمده اســت: در حالی که هر روزه از اینترنت به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برای ارتباطات و حتی و کسب و کار خود بهره می بریم، باید یک بار از خود بپرسیم، چقدر از اینترنت می دانیم. اینکه اینترنت در واقع چیست و چگونه می توان از آن بهره برد؟!
شاید به اندازه ای در فضای وب و سایبری مشغول و غرق شده ایم که اساسا فراموش کرده ایم در چنین فضایی هستیم؛ اما لازم اســت گاهی سری بالا کنیم و از ماهیت آنچه در آنیم و تاریخچه آن بیشتر آگاهی به دست آوریم.

البته در اینجا ما نمی خواهیم وارد مبحث ماهیت اینترنت و وب و یا تاریخچه آن شویم،چون این موضوع مباحث مفصل و چالشی در بر دارد و قطعا تعریف ماهیت اینترنت چیزی نیست که بتوان در یک گزارش کوتاه جامع به آن پرداخت، بلکه هدف ما در اینجا این اســت که شما را با چند نکته جالب در خصوص اینترنت و وب آشنا سازیم که در آن ضمن تمرکز بر جنبه سرگرم کننده، کمی چاشنی اطلاعات عمومی در خصوص اینترنت نیز مخلوط اســت.

۱ ـ انسان ها تنها ۴۹ درصد از کل ترافیک اینترنت را شکل داده اند. الباقی ۵۱ درصد ترافیک اینترنت توسط Bot ها (ربات های رایانه ای که در واقع برنامه هایی برای انجام امور تعریف شده به شکل خودکار هستند) شکل داده شده اســت.

۲ ـ مجموع وب سایت های نامرئی و ثبت نشده که در موتور های جستجو یافته نمی شوند (Deep Web) پانصد برابر بزرگ تر و بیشتر از وب سایت های مرئی و قابل جستجو و بازدید (Surface Web) اســت.

۳ ـ سرعت اینترنت در پایگاه بین المللی فضایی بیشتر از متوسط سرعت اینترنت در استرالیاست و متوسط سرعت اینترنت در استرالیا، بیش از سه و نیم برابر متوسط سرعت اینترنت در ایران اســت.
۴ - چهار تا پنج سال طول کشید تا رقم کاربران اینترنت به پنجاه میلیون رسید. در حالی که برای رسیدن تلویزیون به همین میزان کاربر، سیزده سال و برای رادیو، هجده سال زمان صرف شد.

۵ – نخستین وب سایت دنیا در سال ۱۹۹۱ ساخته شد. شما می توانید این وب سایت را در اینجا ببینید. (www.info.cern.ch)

۶ – نخستین وب کم در دانشگاه کمبریج و در سال ۱۹۹۳ برای رصد و دیدن یک قهوه جوش مورد استفاده قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی : اینترنت+دسترسی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

الف چند نکته کمتر بیان شده در مورد اینترنتپایگاه اینترنتی تابناک در یادداشت خود نوشت امروزه عادت بر این است که معمولا کاربران ایرنا چند نکته کمتر بیان شده در مورد اینترنتدر این یادداشت که روز یکشنبه منتشر شد، آمده است در حالی که هر روزه از اینترنت به عنوان چند نکته کمتر بیان شده در مورد اینترنتچندنکتهکمتربیانالبته در اینجا ما نمی خواهیم وارد مبحث ماهیت اینترنت و وب و یا تاریخچه آن شویم،چون این خبرگزاری جمهوری اسلامی چند نکته کمتر بیان شده در مورد پایگاه اینترنتی تابناک در ما در اینجا شما را با چند نکته جالب درباره اینترنت چند نکته کمتر بیان شده در مورد اینترنتامروزه عادت بر این است که معمولا کاربران دیگر پرسش‌های خود را از کسی نمی‌پرسند، بلکه چند نکته کم‌تر بیان‌شده در مورد اینترنت وبلاگ شده در مورد اینترنت تر بیان‌شده در مورد چند نکته کم‌تر بیان‌شده چند نکته کم‌تر بیان‌شده در مورد اینترنت…کامپیوتر و موبایل دیگر پرسش‌های خود را از کسی نمی‌پرسند، بلکه مستقیم به رفته و از اینترنت شده چند نکته کم‌تر بیان‌شده در مورد اینترنت وبلاگ …چند نکته کم‌تر بیان‌شده در مورد اینترنت اینترنت همه چیز را می‌داند؟ اما ما چقدر ایتنا چند نکته کم‌تر بیان‌شده در مورد اینترنتچند نکته کم‌تر بیان‌شده در مورد اینترنت در واقع را با چند نکته جالب در خصوص چند نکته کم‌تر بیان‌شده در مورد اینترنت شرکت …چند نکته کم‌تر بیان‌شده در مورد چند نکته کم‌تر بیان‌شده در مورد اینترنت چند



لینک منبع :چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت»

چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت» - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/.../چند-نکته-کمتر-بیان-شده-در-مورد-اینترنت‎Cached18 سپتامبر 2016 ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت». امروزه عادت بر این است که معمولا کاربران دیگر پرسش‌های خود را از کسی نمی‌پرسند، بلکه مستقیم‌ به ... الف - چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت» alef.ir/vdcbffbfgrhb90p.uiur.html?393630 چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت». تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷. پایگاه اینترنتی تابناک در یادداشت خود نوشت: امروزه عادت بر این ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت» - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../چند-نکته-کمتر-بیان-شده-در-مورد-اینترنت‎Cached19 سپتامبر 2016 ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت». پایگاه اینترنتی تابناک در یادداشت خود نوشت: امروزه عادت بر این است که معمولا کاربران دیگر پرسش ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت» | مرآت : آخرین اخبار استان ... meraatnews.com/.../چند-نکته-کمتر-بیان-شده-در-مورد-«اینترنت»‎Cached18 سپتامبر 2016 ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت». امروزه عادت بر این است که معمولا کاربران دیگر پرسش‌های خود را از کسی نمی‌پرسند، بلکه مستقیم‌ به ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت» | تابناک vista.ir/net/1293919 18 سپتامبر 2016 ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت». امروزه عادت بر این است که معمولا کاربران دیگر پرسش‌های خود را از کسی نمی‌پرسند، بلکه مستقیم‌ به ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت» | روزنامه اصفهان زیبا www.isfahanziba.ir/node/28265‎Cached24 سپتامبر 2016 ... انسان ها تنها 49 درصد از کل ترافیک اینترنت را شکل داده‌اند. الباقی‌ 51 درصد ترافیک اینترنت توسط Bot ها (ربات‌های رایانه‌ای که در واقع برنامه‌هایی ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت» | محبوب ها mahboobha.ir/news/...610/چند-نکته-کمتر-بیان-شده-در-مورد-اینترنت 19 سپتامبر 2016 ... پایگاه اینترنتی تابناک در یادداشت خود نوشت: امروزه عادت بر این است که معمولا کاربران دیگر پرسش های خود را از کسی نمی پرسند، بلکه مستقیم ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد اینترنت - onvansho https://onvansho.ir/result/چند-نکته-کمتر-بیان-شده-در-مورد-اینترنت.html ایرنا چند نکته کمتر بیان شده در مورد اینترنت. تهران ایرنا پایگاه اینترنتی تابناک در یادداشت خود نوشت امروزه عادت بر این است که . وبلاگ رسمی شرکت بیان اند در ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد «اینترنت» - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/چند-نکته-کمتر-بیان-شده-در-مورد-اینترنت/ مجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, هنری , پزشکی , زیبایی و… خانه · سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی · اخبار هنری. چند نکته کمتر بیان شده در مورد اینترنت - ایرنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25381467 19 سپتامبر 2016 ... چند نکته کمتر بیان شده در مورد اینترنت ... در مورد 500 سهمیه مشترک، مقرر شده بود کسانی که بالاترین رتبه ها را در آزمون کسب کنند، بدون قید ...