مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید

[ad_1]
10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید

 

آیا برای جراحی پلاستیک سالم هستم؟

 

سوابق پزشکی خود را با دقت و کامل در اختیار پزشکتان بگذارید. اگر مشکلات سلامت خود را پنهان کنید جراح زیبایی شما نمی‌تواند ارزیابی صحیحی از وضعیت شما داشته باشد. اگر شرایط درست پیش نرود ممکن اسـت اتفاق جبران‌ناپذیری برای شما بیفتد. در این شرایط جراح پلاستیکتان نیز به علت عدم صداقت شما مسئولیتی در برابر مشکل پیش‌آمده ندارد.

نام عمل چیست و چگونه اسـت؟

دانستن نام عمل متفاوت از دانستن کاری اسـت که در آن انجام داده می‌شود. معنی دانستن فرآیند عمل این نیست که دقیقاً باید تمامی جزئیات را بدانید، مثلاً نوع چاقویی که جراح شما استفاده می‌کند. در حقیقت باید بدانید کلیت عمل چگونه اسـت و آیا نتیجه‌ی دلخواهتان را به شما می‌دهد یا نه. ببینید این عمل برای عضوی که شما مایل به تغییر آن هستید مناسب اسـت یا نه.

خطرات این جراحی چیست؟

اغلب در طول جراحی پلاستیک همه‌چیز خوب پیش می‌رود. بااین‌وجود باید خطرات احتمالی عملی که انجام می‌دهید را بدانید. عفونت یکی از مشکلاتی اسـت که ممکن اسـت اتفاق بیفتد. زخم‌ها شاید با ظاهر خوبی ترمیم نشده و قرمز یا بدشکل شوند. شاید از نتیجه‌ی نهایی راضی نباشید، این اتفاق اغلب زمانی می‌افتد که قبل از جراحی درباره‌ی محدودیت‌های آن برای شما صحبتی نشده اسـت و توقع نتیجه‌ی دیگری داشته‌اید.


10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید

 

چه نتیجه‌ای از جراحی می‌خواهید؟

مسلماً انتظار شما بهبود در ظاهر ناحیه‌ای اسـت که عمل کرده‌اید. حتی ممکن اسـت نتیجه‌ی عمل باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفس شما شود. اگر توقع چیزی بیشتر از آن را دارید باید به محدودیت‌های عمل خود نیز توجه داشته باشید.

نتایج دلخواه شما در چه زمینه‌ای اسـت؟

جراح پلاستیک شما تنها می‌تواند چیزی که در اتاق عمل اتفاق می‌افتد را کنترل کند. هرچقدر هم کار جراحتان خوب باشد نمی‌تواند عمل او تضمینی برای ارتقای شغلی، روابط اجتماعی بهتر یا موقعیت اجتماعی بالاتر باشد. جراحی پلاستیک نمی‌تواند افسردگی یا اختلالات غذایی را درمان کند.

اگر چیزهایی که جراحتان می‌گوید را بعد از عمل رعایت نکنید نباید توقع گرفتن نتیجه‌ی خوبی داشته باشید. رعایت نکردن مراقبت‌های لازم پس از جراحی می‌تواند نتیجه‌ی بدی در پی داشته باشد.

آیا جایگزینی برای جراحی شما وجود دارد؟

باید حتماً درباره‌ی این موضوع تحقیق کنید زیرا جراحی پلاستیک بدون خطر نیست. آیا می‌توانید رژیم غذایی خود را بهتر کنید؟ می‌توانید کمی بیشتر تحرک داشته و ورزش کنید؟ اگر واقعاً راه دیگری ندارید جراحی می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. هرگز جراحی نکردن نیز خود یک جایگزین مناسب اسـت.

آیا می‌توانید جای زخم‌ها را پنهان کنید؟

بله پس از جراحی باید منظر زخم هم باشید. ببینید کدام بخش از بدنتان زخم می‌شود و آیا می‌توانید مانع دیده شدن آن‌ها شوید؟ به اینکه برخی پزشکان می‌گویند جراحی بدون زخم خواهند داشت اعتماد نکنید.


10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید

 

هزینه‌ی عملتان چقدر خواهد شد؟

جراحی پلاستیک ارزان نیست. آیا با پرداخت هزینه‌ی جراحی در زندگی شما به موارد مهمی لطمه می‌خورد؟ ممکن اسـت حتی نتیجه‌ی عمل مورد رضایت شما نباشد و بااین‌وجود مجبور شوید هزینه‌ی زیاد آن را پرداخت کنید.

آیا نیاز به بیش از یک عمل دارید؟

شاید نیاز به جراحی ترمیمی داشته باشید. در جراحی پلاستیک نیاز به جراحی ترمیمی دوباره چیز عجیبی نیست. این جراحی برای بهبود جراحی قبل اسـت. این جراحی می‌تواند تنها به بیهوشی موضعی نیاز داشته و یا عملی بزرگ‌تر باشد.

آیا زمان برای استراحت دارید؟

با توجه به نوع عمل شاید نیاز باشد روزها و حتی چند هفته استراحت کنید تا بهبود یابید.  تنها موضوع دردها و کبودی‌هایی نیست که تجربه خواهید کرد. پس از جراحی ممکن اسـت محدودیت‌های زیادی پزشک برای شما مشخص کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

قبل از جراحی بینی باید بدانیدامروزه افراد زیادی تمایل به اعمال جراحی زیبایی دارند از دلایل گسترش این اعمال جراحی مورد از انتظاراتی که مردان از زنان دارندبه گزارش نیک صالحی ، در اینجا٬ مورد از انتظاراتی که مردان از زنان دارند بیان شده استمرکز جامع سرطان مقالاتآنچه باید در مورد سرطان پستان بدانیدآنچه باید در مورد سرطان پستان بدانید مواردی که می‌‌‌‌‌‌‌توانید پیش از جراحی از لیست مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق …لیست مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال آنچه باید در مورد داروی فلوکستین بدانید دارو …داروبا سلام من چهار روزه که فلوکستین را به پیشنهاد یکی از فامیل شروع کرده ام خودش مصرف تمام چیزهایی که لازم است در خصوص یک عمل جراحی …هدفم از نوشتن همچین چیزی چند چیزه؛ چون خودم قبل از عمل یعنی همین حالا به شدت استرس و همه چیز در مورد کودکانشکل‌گیری شخصیت کودکان تا حد زیادی موروثی است و از والدین به ارث می‌رسد اما تا حدودی آدرس سایت های اینترنتی انجمن های جراحی پلاستیک خارج از کشور انجمن جراحان پلاستیک اطلاعات پزشکی در مورد حاملگی، مسائل جنسیسه روش عمده جراحی زیبایی واژن جهت بازیابی احساس جوانی در مقاربت وجود دارد این روشها از چه سنی می توان از بوتاکس استفاده کرد؟عوارض …تزریق بوتاکس کم خطر و کم عارضه به نظر می رسد قبلا زنان میانسال از بوتاکس استفاده می



لینک منبع :10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید

Images for 10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید 10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../10-مورد-که-قبل-از-جراحی-پلاستیک-باید-بدانید‎Cached10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید. قبل از اقدام برای یک جراحی پلاستیک، سؤالات زیر را از خودتان بپرسید. عجله ممکن است در آینده برای شما پشیمانی به ... 10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید - مجله بانوان ایران سنتر women.irancenter.com/.../10-مورد-که-قبل-از-جراحی-پلاستیک-باید-بدانید 20 سپتامبر 2016 ... قبل از اقدام برای یک جراحی پلاستیک، سؤالات زیر را از خودتان بپرسید. عجله ممکن است در آینده برای شما پشیمانی به بار آورد. 10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/.../2488-10-مورد-که-قبل-از-جراحی-پلاستیک-باید-بدانید.html‎Cached10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید. آیا برای جراحی پلاستیک سالم هستم؟ سوابق پزشکی خود را با دقت و کامل در اختیار پزشکتان بگذارید. اگر مشکلات ... 10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید - آکا www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/news20169207403665890.html 20 سپتامبر 2016 ... قبل از اقدام برای یک جراحی پلاستیک، سؤالات زیر را از خودتان بپرسید. عجله ممکن است در آینده برای شما پشیمانی به بار آورد. 10 سوال که باید قبل از جراحی پلاستیک از خودتان بپرسید - وب سایت ... barooneh.com/beauty-and-health/10-سوال-که-جراحی-پلاستیک-خو‎Cached6 مه 2017 ... 10 سوال که باید قبل از جراحی پلاستیک از خودتان بپرسیدReviewed by ... اما باید بدانید که آیا این جراحی، نتایجی که شما به دنبالش هستید را به همراه دارد یا نه. و باید بفهمید که آیا این روش برای به دست آمدن نتایج مورد نظر شما، ... 10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید - برترین‌ها | دمادم https://damadam.ir/.../10-مورد-که-قبل-از-جراحی-پلاستیک-باید-بدانید/3684812 قبل از اقدام برای یک جراحی پلاستیک، سؤالات زیر را از خودتان بپرسید. عجله ممکن است در آینده برای شما پشیمانی به بار آورد. وب‌سایت 5040: قبل از اقدام ... 10 مورد که قبل از جراحی پلاستیک باید بدانید - آکاجراح پلاستیک ... www.akairan.ir/.../10%20مورد%20که%20قبل%20از%20جراحی%20پلاستیک%20باید...‎Cachedاثر پلاستیک و فست فود بر قوای جنسی زنان. آکاایران محققان بتازگی اعلام کرده اند زنان و مردانی که در معرض سطوح بالای «فتالات» قرار دارند، خیلی بیش از دیگران ... 10+مورد+که+قبل+از+جراحی+پلاستیک+باید+بدانید - Pinterest https://www.pinterest.com/pin/514465957416905973/ 10+مورد+که+قبل+از+جراحی+پلاستیک+باید+بدانید. ... مقامات عراقی در مورد خطر گسترش نفوذ ایران به دلیل مداخله در جنگ علیه دولت اسلامی هشدار داده اند. 10+مورد+که+قبل+از+جراحی+پلاستیک+باید+بدانید - Pinterest https://www.pinterest.pt/pin/514465957416905973/ 10+مورد+که+قبل+از+جراحی+پلاستیک+باید+بدانید.