مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

[ad_1]

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی 

نورپردازی منزل جلوه های ویژه و چشم نواز را نشان می دهد که چشم از بیننده ای را به خود می گیرد.در دکوراسیون باید به این مورد توجه ویژه داشته باشیم. 

 

1- اگر خانه ای دارﯾد که به سبک سنتی و کلاسیک اســت، بھتر اســت از لوستر استفاده کنید. اگر فضای پذﯾرایی و اتاق نشیمن کوچک اســت، بھتر اســت که از لوسترھای کوچک استفاده کنید و بالعکس در فضاھای بزرگ از لوسترھای بزرگ.

 

به طور معمول، لوسترھایی که برای سبک ھای کلاسیک و سنتی طراحی می شوند، از برنج ﯾا برنز ساخته شده اند. می توانید از انواع لوسترھای به رنگ سرب ھم استفاده کنید، چرا که اﯾن رنگ با این سبک ھماھنگی دارد و می توان گفت که تاکیدی دوچندان بر این سبک دارد. اغلب در این سبک از نورپردازی لامپ ھای لوستر نماﯾان نمی شود و در بیشتر مواقع دارای حباب ھایی که روی لامپ ھا قرار می گیرند، ھستند.
نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی2- اگر خانه ای به سبک وﯾکتورﯾن دارﯾد (مبلمان اواسط قرن نوزدھم تا اواخر قرن بیستم) که تحت تاثیر سه عامل احیای سبک ھای گذشته، واکنش به عصر ماشینی و نوآوری در مواد و مصالح و فنون شکل گرفته اســت، بھتر اســت لوستری را انتخاب کنید که دارای شیشه ھای منشور و ﯾا کرﯾستال باشد.

 

اغلب لوسترھاﯾی که برای سبک وﯾکتورین طراحی می شوند، پایه و حباب ھاﯾی دارند که به نقوش گل آراسته ھستند. از دﯾگر گزﯾنه ھایی که می توانید برای اﯾن سبک از خانه ھا انتخاب کنید، لوسترھایی اســت که جنس بلور دارند.

 

3- در فضاھای داخلی مینی مالیستی (ساده و کوچک) از اﯾده ھای ساده کمک بگیرﯾد. نورپردازی ھای ساده و بی پیرایه برای خانه ھای کوچک و ساده می تواند از بھترین گزﯾنه ھای انتخابی شما باشد. استفاده از منابع نورانی در تورفتگی ھای سقف و ﯾا فضای مابین سقف کاذب با دﯾوار و نیز استفاده از چراغ ھای متعدد و کوچک بر دﯾوار ﯾا سقف در طول ﯾک مسیر، بسیار مفید و مناسب اســت.

 

در فضاھای مینی مالیستی و ﯾا بسیار ساده، استفاده از چراغ ھای خیلی ساده از جنس سرامیک ﯾا چوب توصیه می شود.

 

4- در فضاھای مدرن و مجھز، به طور شخصی از چراغ ھای دست ساز استفاده کنید. بھتر اســت اﯾن چراغ ھا کاربردی باشند تا تزئینی. استفاده از چراغ ھای توکار برای سقف بسیار مناسب اســت. انواع چراغ ھای ریلی که بین سقف کاذب و دﯾوار تعبیه می شوند برای این سبک از خانه ھا توصیه می شود.

 

بھتر اســت برای لامپ ھای ھالوژنی که در دﯾوار و سقف تعبیه می شوند، کلید دﯾمر بگذارﯾد تا نور ھالوژن ھا قابل تنظیم باشد.

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی در دکوراسیون

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی نورپردازی منزل جلوه های ویژه و چشم نواز را نشان می دهد که چشم از بیننده ای را به خود می گیرددر دکوراسیون باید.1 سپتامبر 2016 ... در ضمن می توانید با "نورپردازی" این جلوه و مرکزیت را مضاعف کنید. .... توصیه های کاربردی در انتخاب رنگ ها در خانه ... چنانچه فضای منزل تان را با ...چرا که بیشتر فعالیت های صورت گرفته شده در آشپزخانه (مانند آماده سازی مواد غذایی) بر روی میز وسط آشپزخانه انجام می شد.نورپردازی آشپزخانهاما آشپزخانه های امروزی با ...آکایران :وب سایت زیبایی خانه: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر تلویزیون ها, میزهاي تلویزیون نیز تغییر کردند. مدل هاي مختلف, متنوع و زیبایی از میز ...مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی ایران را با دانشگاه های علمی – کاربردی آلمان مقایسه کرد. به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، محققان دفتر ...3 روز پیش ... آکاایران: نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی آکاایران: نورپردازی منزل جلوه های ویژه و ...[ad_1] ۰۲ مهر ۹۴ ایده های کاربردی اینستاگرام در دکوراسیون منزل (۶) ترفندهای دکوراسیون ... ... نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی. ... کار رفته در دکوراسیون منزل.9 ا کتبر 2016 ... درباره ما · خانه زیباکده دکوراسیون ایده های نو برای نورپردازی منزل ... بھتر است این چراغ ھا کاربردی باشند تا تزئينی. استفاده از ... انواع چراغ ھای ریلی که بين سقف کاذب و دیوار تعبيه می شوند برای این سبک از خانه ھا توصيه می شود.توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون ... در ضمن می توانید با "نورپردازی" این جلوه و مرکزیت را مضاعف کنید. .... توصیه های کاربردی در انتخاب رنگ ها در خانه ... منزل شما با استفاده از رنگ مایههای طلایی ، زرد ، شکلاتی و قهوه ای کم رنگ ، درخشش خاصی ...


کلماتی برای این موضوع

مدل دکوراسیون های مدرن و شیک برای هال و ورودی منزل …دکوراسیون ورودی منزل چیدمان هال منزل چیدمان راهرو و ورودی منزل ایده های دکوری برای مزایای مبلمان یک تکه و ال شکل در دکوراسیون منزل…مزایای مبلمان یک تکه و ال شکل در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا و مدرنمبلمان ال بهترین دکوراسیون آپارتمان کوچک و نقلی و این طرح های …دکوراسیون آپارتمان کوچک و نقلی و این طرح های سادهتصاویرآپارتمان کوچک و بهاری دکوراسیون اتاق خواب، طراحی اتاق خواب، انواع …شش ایده جالب برای طراحی اتاق خواب کودک تصاویر جدیدترین و شیکترین مدل های دکوراسیون دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی مخصوص دختر و پسرهای خوش رنگها در چیدمان منزل، چیدمان خانه، چیدمان منزل ایرانی چیدمان خانهچیدمان اتاق خوابچیدمان خونه هامونچیدمان منزل و دکوراسیونچیدمان منزل مدل های هوشمندانه از تخت های تاشو و کم جا عکسمدل تخت خواب های تاشو تخت های تاشو امروزی در عین شیک بودن، بسیار کاربردی هستند به برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …مدلدکوراسیونآرایش و زیباییآشپزیلایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی



لینک منبع :نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی

Images for نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی نورپردازی منزل و توصیه های کاربردی - پارس ناز www.parsnaz.com/نورپردازی-منزل-توصیه-های-کاربردی.html‎Cachedنورپردازی منزل و توصیه های کاربردی نورپردازی منزل جلوه های ویژه و چشم نواز را نشان می دهد که چشم از بیننده ای را به خود می گیرددر دکوراسیون باید. نورپردازی منزل توصیه های کاربردی - onvansho onvansho.ir/result/نورپردازی-منزل-توصیه-های-کاربردی.html نورپردازی منزل شما نورپردازی منزل روش های بهتر است این چراغ ها کاربردی . ... ایده های کاربردی برای طراحی سقف منزل نورپردازی ایده های کاربردی توصیه هایی . نورپردازی شیک و زیبا در طراحی دکوراسیون منزل - برترین ها www.bartarinha.ir/.../نورپردازی-شیک-و-زیبا-در-طراحی-دکوراسیون-منزل‎Cached22 دسامبر 2015 ... طراحی داخلی بوتیک مارکو بلوچی در میرداماد تهران. نورپردازی شیک و زیبا در طراحی دکوراسیون منزل. اصولا در طراحی های فضاهای فروشگاهی آن هم برای ... نورپردازی حرفه ای منزل! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/221104/نورپردازی-حرفه-ای-منزل‎Cached19 آگوست 2015 ... مجله منزل - لیدا هادی: یک چیستان. آن چه عنصر مهمی در دکوراسیون خانه است که می‌تواند هم فضا را بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهد و هم کوچک‌تر؟ یک راهنمایی؛ ... نکاتی مهم برای نورپردازی حرفه ای منزل - نمناک namnak.com/نورپردازی-حرفه-ای-منزل.p52108‎Cachedنورپردازی منزل و نورپردازی سقف منزل و نورپردازی دیوار منزل و نورپردازی راهرو خانه و نورپردازی خانه های کوچک و روش نورپردازی منزل و نورپردازی ... یک نورپردازی اصولی زمانی ایجاد می شود که سبب ارتقاء جنبه کاربردی فضا .... در فضاھای مینی مالیستی و ﯾا بسیار ساده، استفاده از چراغ ھای خیلی ساده از جنس سرامیک ﯾا چوب توصیه می شود. 8 اشتباه بزرگ در نورپردازی منزل - نمناک namnak.com/اشتباهات-در-نورپردازی-منزل.p50961‎Cachedنورپردازی منزل و اشتباهات رایج در نورپردازی منزل و نورپردازی سقف منزل و ... نورپردازی از مهمترین نکات در دکوراسیون منزل های امروزی است اما 8 اشتباه رایج در ... ترفندهای نورپردازی مدرن در خانه های کوچک و بزرگ - نمناک namnak.com/انواع-نورپردازی-خانه.p35720‎Cachedنورپردازی خانه و نورپردازی خانه های کوچک و نورپردازی فضای داخلی و نورپردازی ساختمان های مدرن و ... بھتر است اﯾن چراغ ھا کاربردی باشند تا تزئینی. ... انواع چراغ ھای ریلی که بین سقف کاذب و دﯾوار تعبیه می شوند برای این سبک از خانه ھا توصیه می شود. گروه طراحی - نورپردازی اصولی برای منزل نورپردازی اصولی... | Facebook https://www.facebook.com/.../posts/418827934838674:0‎Cachedنورپردازی اصولی برای منزل نورپردازی اصولی برای هر یک از فضاهای منزل در خصوص ... به نوع کاربردی که دارد، به چه میزان نور نیازمند است و چگونه باید نورپردازی شود. .... همچنین شما می توانید در خلال این بازدیدها از راهنمایی ها و توصیه های افرادی که در این ... نور پردازی آشپزخانه رستوران مهم تر از سالن غذاخوری میباشد - ایران شف iranchef.com/.../نور-پردازی-آشپزخانه-رستوران-مهم-تر-از-سالن-غذاخوری-میباشد-6‎Cachedنور پردازی آشپزخانه رستوران مهم تر از سالن غذاخوری میباشد. یکشنبه, 11 مهر,1389 ... توصیه هایی درباره دکوراسیون منزل برای جشنها تغییر فضاى خانه براى جریان ... توصیه های کاربردی در انتخاب رنگ ها و تاثیر ان در خانه جاکفشی شما هر مدل و اندازه‌ای که ...