مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست

[ad_1]
خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست

خبرگزاری آریا-همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیل‌دهنده دقت کنید و ببینید که آیا از این الکل‌ها در ساخت‌شان استفاده شده اسـت یا نه. به نظر متخصصان، نباید از محصولات حاوی الکل‌های خشک‌کننده برای موها استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، هر عنصری که پوست انسان‌ها را خشک کند، باعث بدتر شدن خارش پوست سر می‌شود. یکی از عنصرهایی که کارکرد دوگانه‌ای روی پوست سر دارد، الکل‌ اسـت.
در واقع، الکل‌های چرب، قابلیت مرطوب‌کننده دارند و با اصطلاحاتی مثل stearyl، cetyl و myristyl شناخته می‌شوند. از طرف دیگر، الکل‌های دیگری هم وجود دارند که خشک‌کننده هستند،‌ مثل الکل دنات، اتانول، پروپانول و الکل ایزوپروپیل. بنابراین همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیل‌دهنده دقت کنید و ببینید که آیا از این الکل‌ها در ساخت‌شان استفاده شده اسـت یا نه. به نظر متخصصان، نباید از محصولات حاوی الکل‌های خشک‌کننده برای موها استفاده کرد.
نوع دیگری از الکل هم وجود دارد که با نام منتول شناخته می‌شود و خاصیت خنک‌کنندگی دارد. این نوع از الکل‌ها ممکن اسـت برای پوست سر عادی مفید باشند و آن را تقویت کنند، اما می‌توانند خارش پوست سر حساس را تحریک کنند و باعث بدتر شدن وضعیت آن شوند.
اسید سالیسیلیک معمولا در محصولاتی استفاده می‌شود که به‌منظور درمان پوسته‌پوسته شدن پوست سر ساخته می‌شوند. با این‌حال نباید بیشتر از یک بار در هفته از این محصولات استفاده کنید چون می‌توانند به‌جای لایه برداری، باعث التهاب شوند.
 
 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 ژانويه 2016 ... خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست. سلامت نیوز:همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیلدهنده دقت کنید و ببینید ...31 ژانويه 2016 ... خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست. همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیلدهنده دقت کنید و ببینید که آیا از این ...19 سپتامبر 2016 ... همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیل دهنده دقت کنید و ببینید که آیا از این الکل ها د.20 سپتامبر 2016 ... خوب و بد محصولات حاوي الکل براي پوست. خبرگزاري آريا-هميشه در استفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي به ليست مواد تشکيلدهنده دقت کنيد و ...خبرگزاري آريا-هميشه در استفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي به ليست مواد تشکيلدهنده دقت کنيد و ببينيد که آيا از اين الکلها در ساختشان استفاده شده است يا نه.31 ژانويه 2016 ... سلامانه : همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیلدهنده دقت کنید و ببینید که آیا از این الکلها در ساختشان استفاده شده ...18 ژوئن 2016 ... روغن نارگیل دارای خواص و فواید فراوانی برای سلامتی و پوست می باشد. ... نارگیل و یا روغن سویا سبب کاهش سطح کلسترول بد و افزایش سطح کلسترول خوب .... بسیاری از محصولات تجاری پاک کننده آرایش حاوی الکل فراوان، پترولیوم ...زیر بغل و کشالههای ران نوعی دیگر از غدد عرق را دارند که ترشحاتشان بوی بد تولید میکند. ... خوب است بدانید بتاهیدروکسی اسید –bha- هم یک نوع سالسیلیک است که در ... اگرچه از دیدگاه کلی محصولات مراقبت پوست حاوی عصاره سویا برای بدن خطری ...22 ا کتبر 2008 ... دکتر داشتن لایه بردار در کرم دورچشم خوب است یا بد ؟ ... خدا از دکتر کمتون نکنه لطفا یک مارک خوب و نسبتا ارزون برای کرم دورچشم به من .... استفاده از ژلهای حاوی الکل یا پاک کردن پوست با الکل میتونه در روند بیماریش تاثیر بزاره .برای پوست های چرب از کرم های بدون چربی و برای پوست های خشک از کرم پودرهای چرب ... که جوش می زند بمالید و صبر کنید تا خوب جذب شود که بهتر است برای جذب بهتر .... 4- از رژ لبهای حاوی گلیسیرین و یا پمادهای نرم کننده لب استفاده کنید؛ مراقبت از ..... از میان روش های فوق برخی می توانند جوشگاه های بدی ایجاد كنند و نتیجه خوبی را از ...


کلماتی برای این موضوع

بوی بد دهان علل و نحوه پیشگیری و درمان آن مرجع …بوی بد دهان علل و نحوه پیشگیری و درمان آن مرجع کامل اطلاعاتپوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه …پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پفناخنسوختگی خال پیر پوستیمیخچه زگیل زونا خواص ماءالشعیردلستر ماءالشعیر از جوانه جو تهیه می شود به جوانه جو مالت می‌گویند که در مرحله جوانه‌زنی بیوشیمی لیپید هاتحقیق توسط دانشجوی محترم حضباوی اهمیت زیست پزشکی کلسترول در بافت ها و در پلاسما به همه چیز در مورد قرص های لاغریهمه چیز در مورد قرص های لاغری این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است بیماری ها و سلامت ناخن سایت پزشکان بدون مرزناخنها هنگامیـکه در شرایط ایده آلی باشند بسیار جـذاب میباشند همچنین ناخنها منعکس روش پایین آوردن قند،راه کاهش قندخون آکامقالات پزشکی و بهداشتیپایینآوردنکاهشقندخونقندمصرففیبرهاىقندافزایشمحلول دیابت چیست ؟ دکتر علیرضا حقانی – متخصص …میزان جذب مواد قندی میوه‌های قرمز، صورتی و بنفش رنگی همچون هنداونه و سیب، از دیگر شرکت داروسازی باریج اسانس تولید کننده داروهای …تولیدکننده داروهای گیاهی خرید گیاهان دارویی و قیمت شرکت داروسازی باریج اسانس گروه علمی پژوهشی زمین پویانسلام به دوستای گلی که این روزها خستگی دادن امتاحانا رو به در می کنند سلام به اونایی هم



لینک منبع :خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست

خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست - پوست - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../-خوب-و-بد-محصولات-حاوی-الکل-برای-پوست‎Cached30 ژانویه 2016 ... خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست. سلامت نیوز:همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیل‌دهنده دقت کنید و ببینید ... خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../خوب-و-بد-محصولات-حاوی-الکل-برای-پوست/3684422 خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست. خبرگزاری آریا-همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیل دهنده دقت کنید و ببینید که آیا از این ... خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست | سلامتیسم www.salamatism.com/news/.../خوب-و-بد-محصولات-حاوی-الکل-برای-پوست 30 ژانویه 2016 ... به نظر متخصصان پوست، هر عنصری که پوست انسان‌ها را خشک کند، باعث بدتر شدن خارش پوست سر می‌شود. خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../خوب-و-بد-محصولات-حاوی-الکل-برای-پوست 31 ژانویه 2016 ... خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست. همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیل‌دهنده دقت کنید و ببینید که آیا از این ... آیا الکل برای پوست مفید است ؟ – مجله تخصصی آرایشی,زیبایی ... lifemag.ir/آیا-الکل-برای-پوست-مفید-است-؟/‎Cached Similar27 ا کتبر 2011 ... به طور مطلق نمی‌توان راجع به خوب یا بد بودن آثار الکل بر پوست ... به عنوان پاک‌سازی پوست یا برای افزایش غلظت محصولات پوستی به کار می‌روند. آخرین خبر | پوست و مو/ خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست akharinkhabar.ir/health/2435946 30 ژانویه 2016 ... به نظر متخصصان، نباید از محصولات حاوی الکل‌های خشک‌کننده برای موها استفاده کرد. به نظر متخصصان پوست، هر عنصری که پوست انسان‌ها. خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست | همیشه در استفاده از - قطره www.ghatreh.com/news/.../خوب-محصولات-حاوی-الکل-برای-پوست‎Cached19 سپتامبر 2016 ... همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیل دهنده دقت کنید و ببینید که آیا از این الکل ها دØ. خوب و بد محصولات حاوی الکل برای پوست - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/پارسینه/ad1556731161.html 31 ژانویه 2016 ... همیشه در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به لیست مواد تشکیل دهنده دقت کنید و ببینید که آیا از این الکل ها در ساخت شان استفاده شده است یا ... چیزهای مضر برای پوست صورت www.fardanews.com/fa/news/.../چیزهای-مضر-برای-پوست-صورت‎Cached Similar28 سپتامبر 2015 ... در واقع، این مواد حاوی الکل هستند که چربی های ضروری پوست را تغییر می دهند. ... محصولات مراقبت از پوست دقت کنید که حاوی مقدار زیادی الکل نباشد. ۱۰ چیزی که هرگز نباید روی صورتتان قرار دهید - مجله تناسب اندام fitnessmagazine.ir/beauty/skin/bad-diy-skin-care/‎Cached Similar24 ا کتبر 2014 ... این ۱۰ محصول و مواد تشکیل دهنده‌ی مختلف، از بدترین موادی هستند که باعث ... تعادل PH برای سلامتی پوست، بسیار ضروری است. ... آنچه در حال حاضر در پوستتان وجود دارد را حفظ می‌کند، از جمله چیزهای بد و مضر را! ... کنید تا مطمئن شوید که حاوی الکل ایزو پروپیل نباشد، زیرا پوست را خراش می‌هد و ... الان این بده یا خوب ایا؟