مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عطر خوش زعفران در سیب زمینی

[ad_1]
وب‌سایت آوای سلامتی: پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی اســت. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران اســت ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای غذاها کافی اســت.

مواد لازم:

  • زعفران نساییده : 1 قاشق چای خوری
  • آب جوش : 6 قاشق غذاخوری
  •  سیب زمینی , با پوست درشت خرد شده : 675 گرم
  •  پیاز قرمز , به 8 برش تقسیم شده : 1 عدد
  •  سیر , له شده : 2 حبه
  •  سرکه سفید : 1 قاشق غذاخوری
  •  روغن زیتون : 2 قاششق غذاخوری
  •  دانه خردل : 1 قاشق غذاخوری
  •  عصاره سبزیجات : 5 قاشق غذاخوری
  •  رزماری خرد شده : 2 قاشق چای خوری
  •  نمک : به میزان لازم
  •  فلفل : به میزان لازم

سیب زمینی زعفرانی

طرز تهیه:

1. زعفران را در یک کاسه کوچک ریخته و روی آن آب جوش بریزید . حدود 10 دقیقه آن را با درب بسته در جایی گرم , کنار بگذارید تا خوب خیس بخورد .

2. سیب زمینی ها را داخل یک سینی فلزی لبه دار بریزید و پیاز و سیر له شده را به آن ها اضافه نمایید .

3. سرکه , روغن , خردل , عصاره سبزیجات , رزماری و آب زعفران را به سیب زمینی ها اضافه نمایید و نمک و فلفل بزنید .

4. روی دیس را با فویل بپوشانید و درون فری که از قبل گرم شده روی حرارت 200 درجه سانتیگراد یا 400 درجه فارنهایت و یا عدد 6 در فرهای گازی به مدت 30 دقیقه بپزید .

5. فویل را از روی ظرف بردارید و 10 دقیقه دیگر آن را درون فر بگذارید تا روی مواد طلایی و برشته و مغز پخت شود , غذا را داغ سرو نمایید .

توصیه سرآشپز:

می توانید به جای زعفران از زردچوبه برای رنگی نمودن غذا استفاده نمایید, ولی تا حد امکان جایگزینی برای زعفران در نظر نگیرید, زیرا زعفران طعم بی نظیری به غذای شما می دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 سپتامبر 2016 ... پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای ...پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای غذاها کافی است.21 سپتامبر 2016 ... پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای ...پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای غذاها کافی است.24 سپتامبر 2016 ... پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای ...20 سپتامبر 2016 ... پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای ...24 سپتامبر 2016 ... عطر خوش زعفران در سیب زمینی. پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی ...این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای غذاها ... سرکه , روغن , خردل , عصاره سبزیجات , رزماری و آب زعفران را به سیب زمینی ها ...20 سپتامبر 2016 ... وبسایت آوای سلامتی: پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار ...20 سپتامبر 2016 ... آوای پودر از گل به می و آن است. گیاه عطر طعم, گران ولی مقدار کمی آن غذاها است. مواد زعفران : قاشق خوریآب : قاشق زمینی با درشت شده 675 قرمز به برش ...


کلماتی برای این موضوع

گراتن مرغ و سیب زمینی ، غذای خارجی خوشمزهگراتن مرغ و سیب زمینی ، طرز تهیه گراتن مرغ و سیب زمینی ، مواد لازم برای تهیه گراتن مرغ آشپزی رنگین منصوره کتابی ٍ سلام به سایت آشپزی رنگین خوش آمدید دبیر بازنشسته و اهل کرمانشاه پروژه تهیه کتاب فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی …فوت و فن آشپزیدوست دارین باهم یه کتاب بنویسیم ؟ یه کتاب رنگی در مورد فوت و فن های آشپزی؟ کمپین جدید انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش راه و رسم خوش ‌طعم کردن انواع غذاها گوشت ، مرغ ، ماهی راه و رسم خوش ‌طعم کردن انواع غذاها،خوش ‌طعم کردن انواع غذاها،راه و رسم خوش ‌طعم آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی انواع خورشانواعخورشآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست پای سیب، پای سیب کیکـی آکاعطر دارچین در دسر پای سیب و هوای زمستانی حضور شرکت خارجی در ششمین نمایشگاه بین نوع غذاهای رژیمی خوش طعم بخوانیدپژوهشگران آمریکایی توصیه می‌کنند غذاهای رژیمی که خوش طعم هستند، می‌توانند برای توصیه‌ی سرآشپز برای خوشمزه‌تر شدن غذاها ذرت، نخودفرنگی، باقلا و لوبیا سبز را بلافاصله بعد از پخت از داخل ظرف خارج کنید تا قیمه‌نثار ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…مواد لازم برنج ۴ پیمانه ۶۰۰ گرم، گوشت گوسفند ۲۵۰ گرم قیمه شده، پیاز یک عدد، زعفران



لینک منبع :عطر خوش زعفران در سیب زمینی

عطر خوش زعفران در سیب زمینی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../عطر-خوش-زعفران-در-سیب-زمینی‎Cached20 سپتامبر 2016 ... پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای ... عطر خوش زعفران در سیب زمینی | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/.../عطر-خوش-زعفران-در-سیب-زمینی/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای ... عطر خوش زعفران در سیب زمینی - کمونه kamooneh.com/fa/news/98856/عطر-خوش-زعفران-در-سیب-زمینی 21 سپتامبر 2016 ... پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار بسیار کمی از آن برای ... عطر خوش زعفران در سیب زمینی - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/102972/زعفران-زمینی.html 20 سپتامبر 2016 ... عطر خوش زعفران در سیب زمینی - وب‌سایت آوای سلامتی: پودر زعفران از پرچم گل زعفرا-زعفران-زمینی. عطر خوش زعفران در سیب زمینی | مجله اینترنتی بروزترین| پورتال ... berouztarin.ir/91060/عطر-خوش-زعفران-در-سیب-زمینی/ 9 فوریه 2017 ... وب‌سایت آوای سلامتی: پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار ... عطر خوش زعفران در سیب زمینی – روز پیپر rouzpaper.ir/آشپزی/عطر-خوش-زعفران-در-سیب-زمینی/ 7 دسامبر 2016 ... وب‌سایت آوای سلامتی: پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار ... عطر خوش زعفران در سیب زمینی - مجله اینترنتی طوطی | پورتال خبری و ... toty.ir/عطر-خوش-زعفران-در-سیب-زمینی/‎Cached15 مارس 2017 ... وب‌سایت آوای سلامتی: پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید و اصل آن یونانی است. این گیاه خوش عطر و طعم, بسیار گران است ولی فقط مقدار ... عطر خوش زعفران در سیب زمینی - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/عطر_خوش_زعفران_در_سیب_زمینی‎Cachedدانلود فراوری زعفران - بسته بندی و فروش زعفران. عطر خوش زعفران در سیب زمینی. دانلود قیمت زعفران،خرید زعفران،صادرات زعفران،خواص زعفران (فیلم). عطر خوش زعفران در سیب زمینی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/8854456/عطر-خوش-زعفران-در-سیب-زمینی‎Cached20 سپتامبر 2016 ... شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز (اخبارکشاورزی ایران) : وب‌سایت آوای سلامتی: پودر زعفران از پرچم گل زعفران به دست می آید ... زمینی – آشپز ایرونی https://ashpazironi.ir/tag/زمینی/ آشپزایرونی:طرز تهیه سیب زمینی و گل کلم پنیری. دی ۱۷, ۱۳۹۵ ... مواد لازم: ۶ عدد سیب زمینی روغن زیتون نمک و فلفل سیاه ۱۰ … ... عطر خوش زعفران در سیب زمینی.