مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین هتل های اروپا برای تعیطلات

[ad_1]
وب‌سایت توریسم آنلاین: قاره سبز اروپا با هزاران هزار مکان دیدنی که درباره آنها شنیده اید و برخی هم هنوز ناشناخته مانده اند،سرزمینی محبوب اسـت.

کوچکترین و بزرگترین کشورهای دنیا ،واتیکان و روسیه در اروپا قرار دارند. اروپا یکی از پربازدیدترین قاره های جهان اسـت که علاوه بر افسون زیباییهای طبیعی،با دست ساخته های بشری هم رقیبی مهم برای دیگر قاره ها به حساب می آید. در مقابل حجم بالای توریست هایی که به این کشورهای اروپایی سرازیر می شوند،سالانه هتل های زیادی هم ساخته می شوند.

در ادامه در فهرست ما زیباترین هتل های اروپایی را مشاهده می کنید:

هتل موناسترو سانتا روزا در ارتفاع 304 متری صخره های سنگ آهکی بر فراز دریای "تیرنی"-جنوب اروپا- و این چشم انداز فوق العاده قرار گرفته اسـت.


تصاویر:زیباترین هتل های اروپا

قدیمی ترین قلعه ایرلندی مربوط به قرن 12 اسـت که پس از سالها بازسازی در سال 2015 دوباره مهمان می پذیرد.


تصاویر:زیباترین هتل های اروپا

بله هتل "اسکلاس فوسچی" یک هتل قرن پانزدهمی اسـت که به نحوی عالی نگهداری شده و در کنار دریاچه فوسچی قرار گرفته اسـت.


تصاویر:زیباترین هتل های اروپا

عمارتی به جامانده به شکل قصه های قدیمی انگلیسی واقع در "ساسکس"-انگلستان- که مهمان می پذیرد.


تصاویر:زیباترین هتل های اروپا

هتل "d'Angleterre" در ژنو-سویس- که دیواره های رستورانش از کف به سقف شیشه ای اسـت.


تصاویر:زیباترین هتل های اروپا

هتل ویلایی "گالیسی" در فرانسه دارای 22 ویلای با طراحی داخلی متفاوت اسـت.


تصاویر:زیباترین هتل های اروپا

هتل"ماندارین اورینتال" در پراگ هم شاهکاری متعلق به قرن 14 بود که اکنون با 99 اتاق مدرن و زیبا شده اما هنوز اصالت قدیمی اش را حفظ کرده اسـت.


تصاویر:زیباترین هتل های اروپا

هتل "Peninsula" در پاریس قرار گرفته اسـت.


تصاویر:زیباترین هتل های اروپا

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :زیباترین هتل های اروپا برای تعیطلات

زیباترین هتل های اروپا برای تعیطلات - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../زیباترین-هتل-های-اروپا-برای-تعیطلات‎Cached21 سپتامبر 2016 ... زیباترین هتل های اروپا برای تعیطلات. قاره سبز اروپا با هزاران هزار مکان دیدنی که درباره آنها شنیده اید و برخی هم هنوز ناشناخته مانده اند،سرزمینی ... زیباترین هتل های اروپا برای تعیطلات - کمونه kamooneh.com/fa/news/98982/زیباترین-هتل-های-اروپا-برای-تعیطلات 23 سپتامبر 2016 ... کوچکترین و بزرگترین کشورهای دنیا ،واتیکان و روسیه در اروپا قرار دارند. اروپا یکی از پربازدیدترین قاره های جهان است که علاوه بر افسون ... هرلحظه، زیباترین هتل های اروپا برای تعیطلات harlahze.com/اخبار-خواندنی/زیباترین-هتل-های-اروپا-برای-تعیطلات وب‌سایت توریسم آنلاین: قاره سبز اروپا با هزاران هزار مکان دیدنی که درباره آنها شنیده اید و برخی هم هنوز ناشناخته مانده اند،سرزمینی محبوب است. . کوچکترین و ... زیباترین هتل های اروپا برای تعیطلات - راه فردا www.rahefarda.com/tourism/220192 قاره سبز اروپا با هزاران هزار مکان دیدنی که درباره آنها شنیده اید و برخی هم هنوز ناشناخته مانده اند،سرزمینی محبوب است. آخرین های زیباترین هتل های اروپا تعیطلات - محبوب ها mahboobha.ir/tag/زیباترین-هتل-های-اروپا-تعیطلات 11 آوریل 2017 ... آخرین مطالب مرتبط با زیباترین هتل های اروپا تعیطلات. زیباترین هتل های اروپا برای تعیطلات - سرویس خبری servicekhabari.com/146760 هتل های لوکس و ۵ ستاره باتومی · تصاویری باورنکردنی از ترافیک خطوط هوایی در سراسر جهان · دیوار عشق در پاریس | غوغای دوستت دارم های یواشکی · کارتون/ هر 5 دقیقه ... هتل مکس رویال بلک، لوکس و رویایی +تصاویر | لست سکند lastsecond.ir/news/maxx_royal_antalya‎Cached11 مارس 2017 ... تمام غذاخوری های هتل مکث رویال، سرویس کامل و عالی ارائه می دهند و شامل ... جایزه لوکس ترین هتل ، بهترین خدمات و برترین هتلها نیز از جوایز این هتل در ... زیباترین هتل های اروپا برای تعیطلات - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/زیباترین_هتل_های_اروپا_برای_تعیطلات‎Cachedدانلود زیباترین گلهای مدافعان در لیگ قهرمانان اروپا · دانلود زیباترین و جذاب ترین منوریل تفریحی درعمق جنگل های اروپا · دانلود زمستان در زیباترین پارک ملی اروپا ... تعطیلات خود را در بهترین اقامتگاه های ترکیه سپری کنید! (بخش۱ ... https://blog.safarme.com/.../best-beach-holidays-in-turkey-part1/‎Cached2 فوریه 2017 ... اگر می خواهید در کنار عزیزانتان بهترین تعطیلات ساحلی خود را تجربه کنید، به ... همچنین، لیستی از بهترین اقامتگاه ها و هتل هایی که در هر منطقه قرار دارد گردآوری .... این دهکده آرام آرام به مقر بوهمین (به انگلیسی: Bohemian در اروپا به ... 10 هتل برتر در پاریس - تور اروپا www.uru365.com/10-هتل-برتر-در-پاریس/‎Cached Similar6 مه 2015 ... پاریس یکی از رمانتیک ترین شهرهای جهان است. اگر قصد دارید با تور فرانسه به این شهر رویایی سفر کنید ، بهتراست با بهترین هتل های پاریس ...