مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل

[ad_1]

زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

 

روغن نارگیل

 

زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل

 

روغن نارگیل ضد باکتری و ضد قارچ اسـت یک مرطوب کننده عالی به شما می رود .این روغن بهتر از بقیه روغن های گیاهی در مو نفوذ می کند و البته عطر خیلی خوبی دارد.

 

در اینجا قصد داریم موارد متعدد وبی شمار مهارت های زیبا کننده روغن نارگیل را به شما نشان دهیم. این ترفند ها در خانه بر روی پوست ، مو و بدن قابل استفاده اسـت. تنها ماده مورد نیاز شما یک شیشه روغن نارگیل اصل وخالص اسـت .

 

 

 

 

روغن نارگیل و مراقبت از مو:

روغن نارگیل یکی از بهترین تغذیه‌های طبیعی برای موهاست. روغن نارگیل به رشد طبیعی موها کمک کرده و ظاهری درخشان به آنها می‌دهد. ماساژ مداوم سر با روغن نارگیل، پوست سر را از شوره، شپش و تخم شپش پاک می‌کند، حتی اگر پوست سرتان خشک باشد.

 

روغن نارگیل به طور گسترده در هندوستان بعنوان یک ماده مهم برای مراقبت از موها استفاده می‌شود. اکثر افراد در این کشور روغن نارگیل را هر بار بعد از حمام به موهای خود می‌زنند.

 

روغن نارگیل نرم‌کننده و حالت‌دهنده‌ای فوق‌العاده اسـت که به رشد مجدد موهای آسیب‌دیده کمک می‌مند. همچنین پروتئین‌های لازم برای تغذیه موهای آسیب‌دیده را فراهم می‌کند. درنتیجه بعنوان روغن مخصوص مراقبت از مو در بسیاری از برندهای شامپوهای حالت‌دهنده و نرم‌کننده و ضدشوره استفاده می‌شود. روغن نارگیل معمولاً به صورت موضعی برای مراقبت از مو استفاده می‌شود.

 

روغن نارگیل

روغن نارگیل و مراقبت از پوست:

روغن نارگیل یک روغن عالی برای ماساژ پوست به شمار می‌رود. این روغن بعنوان یک مرطوب‌کننده روی همه انواع پوست ازجمله پوست‌های خشک تاثیری عالی دارد. فواید روغن نارگیل روی پوست با روغن معدنی قابل‌مقایسه اسـت. اما برخلاف روغن معدنی، احتمال بروز عوارض‌جانبی روی پوست وجود ندارد.

 

درنتیجه می‌توان گفت روغن نارگیل محلولی قابل‌اعتماد برای پیشگیری از خشکی و پوسته‌پوسته شدن پوست اسـت. همچنین ایجاد چین و چروک و شُل‌شدگی پوست که در اثر بالا رفتن سن ایجاد می‌شود را به تاخیر می‌اندازد. روغن نارگیل همچنین به درمان بسیاری مشکلات پوستی ازجمله پسوریازیس، درماتیت (آماس پوست)، اگزما و عفونت‌های پوستی کمک می‌کند.

 

درنتیجه، روغن نارگیل ترکیب اصلی بسیاری از محصولاتی پوستی مثل صابون، لوسیون‌ها، کرم‌ها و از این قبیل را در خود دارد. روغن نارگیل بخاطر خواص آنتی‌اکسیدانه خود، به پیشگیری از پیری زودرس و بیماری‌های مربوط به پیری کمک می‌کند.

 


ماسک مو

روغن نارگیل در دمای اتاق به صورت خامه ای و جامد اسـت، و زمانی که در دمای 76 درجه فارنهایت حرارت داده میشود به صورت مایع درمی آید. وقتی به حمام میروید میتوانید ظرف حاوی روغن نارگیل را زیر آب گرم بگیرید

 

تا روغن نارگیل به حالت مایع درآید، سپس، بعد از اینکه شامپو زدید مقدار قابل توجهی روغن نارگیل را به موهای خیس خود بزنید و از بالا تا پایین مو بکشید. اجازه دهید 5 دقیقه روی موها بماند تا رطوبت و درخشش به موها بازگردد.

 

 

روغن بدن

روغن نارگیل در شکل جامد خود چون حالتی خامه ای دارد یک مرطوب کننده ی سبک عالی برای استفاده در سراسر بدن اسـت. بعد از حمام مقداری روغن نارگیل را روی پوست خود بمالید گرمای پوستتان باعث میشود روغن در پوست ذوب شود.

 

بعد از مالیدن آن روی پوست بوی آن نیز روی پوست میماند. میتوانید چند قطره نعنا یا روغن اسطوخودوس نیز به آن اضافه کنید تا ترکیبی کامل برای ماساژ شود.

 

 

برق لب

لب ترک خورده نیاز به رطوبت مضاعف دارد و اینجاست که روغن نارگیل بسیار کارساز اسـت. میتوانید مقداری از روغن نارگیل را درون ظرف نگه دارنده لنز قرار دهید و در کیف خود قرار دهید با این کار در طول روز هر زمان لب ها خشک شد میتوانید مقداری از آن را روی محل خشک شده بمالید.

 

روغن نارگیل

نرم کننده کوتیکول

پایین ناخن ها گاهی خشک و پوست پوست اسـت، که باعث زخمی شدن این منطقه میشود. میتوانید از همان راهی که برای برطرف کردن خشکی لبها استفاده کردید استفاده کنید تا دیگر این مشکل را نداشته باشید. با سر انگشت مقداری از روغن نارگیل را به پایین همه ناخن های دست بمالید و اجازه دهید جذب پوست شود. روغن نارگیل ناخن ها را تقویت میکند و پوست پایین آنها را مرطوب نگه میدارد، این کار باعث میشود دستها جوان بمانند.

 

 

کرم زیر چشم

پوست زیر چشم نازک و ظریف اسـت، به همین دلیل مستعد به ایجاد خطوط، پف، و دایره های سیاه اسـت. اگر دوست ندارید پول زیادی پای کرم های گران قیمت چشم بپردازید میتواندی آن را با روغن نارگیل جایگزین کنید.

کافیست مقداری از روغن نارگیل را قبل از مالیدن به زیر چشم بین دو انگشت خود نگه دارید تا گرم شود، سپس میتوانید از آن در زیر چشم خود استفاده کنید.

 

 

برطرف کننده فر مو

به اندازه ی یک نخود از روغن نارگیل را بین دو انگشت خود نگه دارید تا گرم شود، و سپس به پایین تا بالای موی خد بمالید تا در کل روز از فر خوردن موی خود در امان باشید. اگر موی ضخیم و درشتی دارید میتوانید روغن را از میانه مو به بالا بمالید تا تاثیر ضد فر خوردگی آن را بیشتر حس کنید. همچنین این کار به مو درخشش و صافی بیشتری اضافه میکند.

 

 

 

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

+ 6
مخالفم - 1

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


26 مه 2015 ... زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل-برطرف کننده فر مو-کرم زیر چشم-نرم کننده کوتیکول-برق لب-ماسک مو-روغن نارگیل و مراقبت از پوست.یک عدد تخم مرغ ، یک قاشق غذاخوری از روغن نارگیل، روغن زیتون و عسل و دو قاشق آب را با هم مخلوط کنید . به اضافه نصف یک موز له شده و خوب هم بزنید تا یکدست شود.24 ژوئن 2014 ... فقط کافی است پوست سر را با این روغن به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و ... این خمیر را با دو فنجان روغن نارگیل مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید تا تمام مایع آن ... 19- درمان پا: برای درمان خشکی و ترکیدگی کف پا ، مقداری روغن نارگیل به محل ...3 جولای 2015 ... زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.زیبایی پوست باروغن نارگیل ماسک صورت: به مقدار مساوی عسل و روغن نارگیل ... هر بخشی از پوست که خشکی بیشتر دارد زمان بیشتری ماساژ بدهید تا خوب جذب شود. ... خشکی و ترکیدگی کف پا ، مقداری روغن نارگیل به محل بزنید و سنگ پا بکشید . ... این روغن ، با نفوذ به دلیل پوست سر به آن رطوبت می دهد و شوره سر را بر طرف می کند.روغن زيتون داراي اثرات فوق العاده اي در زيبايي و سلامت پوست، مو، ناخن ها و. ... مرده پاشنه پا را از بین ببرید سپس پاهایتان را با آب و صابون بشویید و بعد با یک حوله ... با یک واحد آب و ۲ واحد روغن زیتون مخلوط کنید و یک کرم شب برای خود بسازید تا هم پوست ... ماساژ پوست سر با روغن زیتون سبب تقویت پوست و مو گشته و شوره سر را ...26 مه 2015 ... زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید. … Source: آشپژِِی.مرطوب کننده پوست سر و درخشان کردن مو : ریشه مو را با روغن نارگیل ماساژ دهید و با ... یا قهوه ای حل کرده در یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس به آرامی بر روی پوست مالش دهید . ... لایه برداری پاها : مخلوط نمک دریا و روغن نارگیل می تواند به عنوان یک لایه بردار ...روغن نارگیل یک روغن طبیعی با صدها خاصیت است که خواص و فواید آن برای پوست و ... هر بخشی از پوست که خشکی بیشتر دارد زمان بیشتری ماساژ بدهید تا خوب جذب شود. ... روغن کاملا پوست سر و تارهای مو را رطوبت رسانی می کند و درخشندگی و نرمی و .... روی باسن وران پا در خانهدلایل خارش سر و راه های درمان آنپرپشت شدن ابرو با نسخه های ...


کلماتی برای این موضوع

زیبایی طبیعی و درمان پوست با ماده جادویی ماسک …جوش های سر سیاه صورت خود را در خانه درمان کنید روغن زیتون چه تاثیری برروی رشد درمان شوره سر با جوشانده های گیاهی ایران نازافراد مبتلا باید بدانند که این قارچ به راحتی شرش را از سر آنها کم نمی‌کند مرتب می خواص نارگیل زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل ترفندی جالب برای مطالب جالب و خواندنی طب سنتی چگونه بوی کفش و پا را از مطالب جالب و خواندنی طب سنتی چگونه بوی کفش و پا را از بین ببریم؟ طب سنتی مطالب جالب برای رویش مو از ماساژ کمک بگیرید زیباشو دات کامماساژ با گذاشتن فشار پوست سر را گرم می کند وشریانهای خون را برای افزایش گردش خون باز نگهداری پوست صوت با ماساژ و تغذیه و مواد طبیعی …یکی از دوستان یه تاپیکی گذاشتن و پرسید آیا امگا تاثیر در چاقی صورت داره و من شروع کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش راز زیبایی پوست صورت بازیگران بالیوود از زبان …هما مالینی زیبایی یک موهبت خدادادی است و نباید به آن بی توجهی کردمن از روغن های خوشبو رفع لکه های صورت با موادی کاملا طبیعیطبق نظر بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست و زیبایی، در بیشتر مواقع لکه های صورت و دستها راهنمای نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی بابا آدمخاک مخلوطی با درصد بالایی از مواد آلی حیوانی یا گیاهی



لینک منبع :زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل

Images for زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل/ ترفندی جالب برای تقویت مژه‌ها www.yjc.ir/.../زیبایی-از-سر-تا-پا-با-روغن-نارگیل-ترفندی-جالب-برای-تقویت-مژه‌ها‎Cached17 نوامبر 2016 ... میوه نارگیل تنها یک نوشیدنی یا پودر برای تزئین کیک و شیرینی نیست و می تواند خواص درمانی منحصربفردی برای زیبایی در اختیار افراد ... زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/.../134682-زیبایی-از-سر-تا-پا-با-روغن-نارگیل‎Cached Similar26 مه 2015 ... زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل-برطرف کننده فر مو-کرم زیر چشم-نرم کننده کوتیکول-برق لب-ماسک مو-روغن نارگیل و مراقبت از پوست. زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل basironline.com/view.aspx?id=61434‎Cachedتاریخ :1395/08/29 8:11 AM. زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل. میوه نارگیل تنها یک نوشیدنی یا پودر برای تزئین کیک و شیرینی نیست و می تواند خواص درمانی ... روغن نارگیل | 8 روش استفاده روغن نارگیل برای زیبایی پوست و مو namnak.com/روغن-نارگیل.p22247‎Cachedروغن نارگیل یک روغن طبیعی با صدها خاصیت است که خواص و فواید آن برای پوست و ... هر بخشی از پوست که خشکی بیشتر دارد زمان بیشتری ماساژ بدهید تا خوب جذب شود. ... روغن کاملا پوست سر و تارهای مو را رطوبت رسانی می کند و درخشندگی و نرمی و .... از بین بردن جای جوش با چند روش خانگی و ارزاندرمان سریع جوش روی باسن وران پا در ... 30 ترفند زیبایی با روغن نارگیل - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../30-ترفند-زیبایی-با-روغن-نارگیل-‎Cached Similar24 ژوئن 2014 ... فقط کافی است پوست سر را با این روغن به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و ... این خمیر را با دو فنجان روغن نارگیل مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید تا تمام مایع آن ... 19- درمان پا: برای درمان خشکی و ترکیدگی کف پا ، مقداری روغن نارگیل به محل ... زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل/ ترفندی جالب برای تقویت مژه ها ... khabarfarsi.com/u/28296518 17 نوامبر 2016 ... زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل/ ترفندی جالب برای تقویت مژه ها ... ترنج را می توان با پیوند زدن و یا از طریق رویش دانه تکثیر کرد. بکرایی ... خبر فوری-زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل/ ترفندی جالب برای ... khabarfoori.com/detail/9430 17 نوامبر 2016 ... میوه نارگیل تنها یک نوشیدنی یا پودر برای تزئین کیک و شیرینی نیست و می تواند خواص درمانی منحصربفردی برای زیبایی در اختیار افراد ... زیبایی پوست و مو با استفاده از روغن نارگیل - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/skin4-hair-coconut.html‎Cached Similarزیبایی مو با روغن نارگیل,پاک کردن آرایش با روغن نارگیل,روغن نارگیل نرم ... خشکی و ترکیدگی کف پا ، مقداری روغن نارگیل به محل بزنید و سنگ پا بکشید . ... این ماسک را به مو های تان بزنید و با پلاستیک آن را بپوشایند تا یک ساعت بماند. ... فقط کافی است پوست سر را با این روغن به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و سپس حمام بروید . راهنمای خانگی برای زیبایی از سر تا پا ! - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/guide3-beauty-head.html‎Cached Similarراهنمای خانگی برای زیبایی از سر تا پا مویی پرپشت,پوستی نرم و شفاف,چین و ... پوست مرده خود را با استفاده از مخلوط قهوه‌، شکر و روغن نارگیل، با پوستی روشن و ...